Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 378(075.3) А 86
Артемова, Любов Вікторівна. Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн. Зміст: Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34 Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135 Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208 Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271ББК 74.58я73 РУБ 378(075.3) Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Вища освіта--національне виховання студентів Магістри--підготовка Народна педагогіка і виховання Навчання студентів--самостійна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання
Примірників всього: 17 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) Знайти схожі
|
>2.
| 74.2 К 56
Ковальчук, В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127
ББК 74.2 Рубрики: навчання кооперативне мислення критичне Кл.слова (ненормовані): метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 371.311:81'243 Т 36
Тесленко, С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.43.21 Ш 96
Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21 Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади Індивідуалізація навчання студенти ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.
Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.2 К 64
Кононец, Н. В. Принцип триєдиності навчальних цілей під час створення електронного підручника [Текст] / Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 28-32
ББК 74.2 Рубрики: Підручники електронні інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дидактичні принципи -- індивідуалізація навчання -- триєдиність навчальних цілей
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.03(4УКР) Б 48
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. освітня політика в Україні Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.202 О-53
Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексін> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202 Рубрики: навчання диференційоване СРСР--Освіта Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- індивідуалізація навчання -- профільні предмети -- факультативи Анотація: У статті висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній науці та практиці радянської школи в 30-70-х роках ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Олексій, Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр. історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202 Ц 61
Цимбалару, А. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу [Текст] / А. Цимбалару> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 12-17.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання -- навчальна взаємодія -- образне мислення -- інтроверти -- екстраверти -- стилі навчальної діяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.04(4Укр) Т 78
Труневич, Г. О. Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Інформаційні технології навчання навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|