Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Девіантна поведінка дітей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
158.9
З-11


   
    З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України: Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівненська, Чернігівська, Чернівецька області [Текст] / за ред. В. Г. Панка та І. І. Цушка ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 204 с. - ISBN 966-521-288-5 : 3.10 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840
РУБ 158.9
Рубрики: Психологічна служба системи освіти
   Практичні психологи--робота--планування

   Психологічна служба системи освіти

   Практичні психологи--навчальний заклад

   Психологічна служба системи освіти

   Готовність до навчання

   Готовність до школи

   Девіантна поведінка дітей

   Психологія суїциду

   Чернігівщина--психологічні служби
Кл.слова (ненормовані):
психологія уроку -- розвиток уяви


Дод.точки доступу:
Панок, В. Г. \ред.\; Цушко, І. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
371(075.3)
С 69


   
    Соціальна педагогіка [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / за ред. А. Й. Капської ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут соціальної роботи та управління. - 3-є вид., переробл. і доп. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 468 с. - ISBN 966-364-215-7 : 39.60 грн., 36.00 грн., 45.90 грн.
    Зміст:
Соціально-педагогічна діяльність на сучасному етапі розвитку української держави . - С .4-44
Теоретичні засади соціальної педагогіки . - С .45-103
Основні передумови соціально-педагогічної діяльності в Україні . - С .104-166
Соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості . - С .167-143
Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності . - С .244-328
Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями . - С .329-369
Соціально-педагогічна робота по подоланню різних форм дезадаптації підлітків та молоді . - С .370-419
Технологічний аспект соціально-педагогічної роботи . - С .420-463
ДРНТІ
ББК 74.6я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Соціалізація особистості
   Соціальна освіта

   Соціально-педагогічна робота

   Соціальні педагоги

   Молодіжна політика--Україна

   Дитячі оздоровчі заклади

   Девіантна поведінка дітей

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
прийомна сім’я -- реабілітація дітей -- діти вулиці


Дод.точки доступу:
Капська, А. Й. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; Інститут соціальної роботи та управління
Примірників всього: 101
аб (71), Ч.З.№2 (27), фб (1), ав (2)
Свободны: аб (71), Ч.З.№2 (27), фб (1), ав (2)
Знайти схожі

3.
373.001
Р 49


    Рибальченко, Ірина Миколаївна.
    Супутник класного керівника. 10-11 класи [Текст] : [методичні поради, години спілкування, сценарії святкових заходів, додатковий матеріал] / І. М. Рибальченко. - Х. : Основа, 2008. - 220 с. ; 22 см. - (Школа класного керівника). - ISBN 978-966-333-977-1 (в м. обкл.) : 17.00 грн.
    Зміст:
СВЯТА В КЛАСІ ТА ШКОЛІ
Свято 1 Вересня
Велика перерва
Школьный вернисаж (ко Дню учителя)
Джентльмен-шоу / (фрагмент концерта ко Дню учителя)
Вдячність, шана нині лише вам : сценарій заходу, присвяченого Дню вчителя)
День Святого Валентина
День Перемоги
Свято Перемоги
Свято останнього дзвоника
Мы желаем счастья Вам : (сценарий выпускного вечера)
Праздник последнего звонка
Прощай, школьное детство
Випускний вечір у сільській школі
Прощавай, школо!
ДОДАТКИ
Поради випускникам
Матеріали для бесід про шкідливі звички
Статеве виховання: безпечний секс - мій вибір
Кілька важливих питань про дисципліну
Способи впливу на учнів, які порушують дисципліну (поради психолога)
Складаємо характеристику учня
Матеріал до сценаріїв випуксних свят
Desiderata (побажання) випукникам школи
ДРНТІ
ББК 74.204.2
РУБ 373.001
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Класний керівник

   Сценарії шкільних свят

   Девіантна поведінка дітей

Кл.слова (ненормовані):
ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ (РОЗРОБКИ) -- характеристика учня

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
371(075.3)
Б 73


    Богданова, Інна Михайлівна.
    Соціальна педагогіка [Текст] : Навчальний посібник / І. М. Богданова. - К. : Знання, 2008. - 343 с. - (Бібліотека соціального педагога). - ISBN 978-966-346-478-7 : 39.00 грн., 48.00 грн.
ББК 74.6я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   педагогіка соціальна

   Студенти--наукова організація праці

   Соціальні педагоги

   Соціально-педагогічна робота

   Девіантна поведінка дітей

   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
дезаптація соціальна -- девіація неповнолітніх

Примірників всього: 11
Ч.З.№2 (7), ав (2), фб (1), аб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (7), ав (2), фб (1), аб (1)
Знайти схожі

5.
74.6
А 94


    Афанасьєва, В. В.
    Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків на основі гуманізму [Текст] / В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 4. - С. 40-46.
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Девіантна поведінка дітей

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
158.9
А 47


    Алексеєва, Валентина Олександрівна.
    Технології соціальної роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Текст] / В. О. Алексеєва, Л. М. Костриця. - Приплетено к: Психолог. Бібліотека : [комплект книжок]. - К. : Шкільний світ, 2010. - Аллигат
ББК 88.837 + 74.6
РУБ 158.9
Рубрики: Девіантна поведінка дітей
   Агресія--діти

   Соціальна робота--робота з дітьми, молоддю



Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

7.
65.272
П 30


    Петрова, В.
    Радиосигнал бедствия (поведенческие особенности детей, перенесших травму) [Текст] / В. Петрова // Социальная работа : научно-популярный журнал. - 2009. - N 4. - С. 56-63.
ББК 65.272
Рубрики: Психологічне консультування
   Психологічна реабілітація

   Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти

   Діти--жертви насилля--психологічна допомога

   Девіантна поведінка дітей

   соціальне сирітство

   діти і насилля

   травма психологічна

Кл.слова (ненормовані):
особливості в поведінці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
88
Б 79


    Болтівець, С. І.
    Домашнє насилля як підгрунтя девіантної поведінки підлітка [Текст] / С. І. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 38-40
ББК 88
Рубрики: Девіантна поведінка дітей
   Насильство в сім’ї

   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
158.9(075.3)
К 32


    Квітковська, Ніна Володимирівна.
    Психологія девіантної поведінки учнів: умови, причини, особливості виховання, проблемні родини, профілактика та корекція [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. В. Квітковська. - Миколаїв : [б. в.], 2010. - 240 с. - ISBN 978-966-2504-X : 17.00 грн.
ББК 88.836я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Дитяча психологія

   Девіантна поведінка--психологія

   Девіантна поведінка дітей

   Психологія поведінки школярів

   Делінквентна поведінка

   Шкідливі звички--діти

   Підлітковий вік--психологія

   Агресивність--підлітки

   Родинне виховання

   профілактика девіантної поведінки

   впливи -захист

Кл.слова (ненормовані):
Ігроманія -- TV-манія -- Інтернет-манія -- Телефономанія -- Потяг до покупок -- Переїдання -- Вживання нецензурних слів

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 15292
Кількість відвідувачів 1322
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя