Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціальний педагог -- Професійна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
371(075.3)
А 87


    Архипова, С. П.
    Методи та технології роботи соціального педагога [Текст] : навчальний посібник / С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. В. Тютюнник ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2-е вид. - К. : СЛОВО, 2013. - 496 с. - ISBN 978-966-194-079-5 : 65.00 грн.
ББК 74.62я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціально-педагогічна діяльність

   Соціально-педагогічні технології

   Соціально-педагогічна робота--технології

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Діагностування

   Профілактична робота

   реабілітаційно-профілактична робота

   Консультування соціально-психологічне



Дод.точки доступу:
Майборода, Г. Я.; Тютюнник, О. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 15
фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Знайти схожі

2.
371(075.3)
М 71


    Міщик, Людмила Іванівна.
    Вступ до спеціальності "Соціальна педагогіка" [Текст] : Навчальний посібник для студ.вищих навчальних закладів / Л. І. Міщик, О. П. Демченко; за заг. ред. Л. І. Міщик ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - К. : Слово, 2013. - 328 с. - Бібліогр.: с. 320-327. - ISBN 978-966-194-137-2 : 58.00 грн.
ББК 74.62я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Підготовка соціальних педагогів



Дод.точки доступу:
Демченко, Олена Петрівна; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Примірників всього: 15
фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (5), ав (1), Ч.З.№2 (8)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
371
Т 87


    Туріщева, Людмила Василівна.
    Корекційна робота соціального педагога [Текст] : Ігри та вправи / Л. В. Туріщева. - Х. : Основа, 2012. - 127 [1] с. - (Соціальному педагогу). - ISBN 978-617-00-1238-8 : 15.00 грн.
ББК 74.62 + 88.492
РУБ 371
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра загальної та практичної психології

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Корекційна робота --діти

   Ігри дитячі


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

5.
371(03)
Р 24


    Рассказова, Ольга Ігорівна.
    Професійний довідник соціального педагога [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. І. Рассказова. - 2-е вид., перероб. - Харків : Основа, 2012. - 224 с. - (Професійний довідник). - ISBN 978-617-00-1073-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.62я2
РУБ 371(03)
Рубрики: Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- девіантна поведінка -- агресія

Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
371
Х 22


    Харченко, Сергій Якович.
    Робота соціального педагога з дітьми девіантної поведінки [Текст] / С. Я. Харченко, Н. П. Краснова. - 2-е вид. - Х. : Основа, 2012. - 144 с. - (Соціальному педагогу). - ISBN 978-617-00-1150-3 : 15.00 грн.
ББК 74.62 + 88.836
РУБ 371
Рубрики: Соціальний педагог--Професійна діяльність
   Діти--девіантна поведінка--профілактика

   Девіантна поведінка дітей--профілактика

   Підлітки--порушення поведінки

   Психологія поведінки підлітків

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Краснова, Наталія Павлівна
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 92.58 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13
Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21
Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29
Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34
Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39
Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46
Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52
Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58
Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65
Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69
Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76
Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82
Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93
Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101
Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106
Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110
Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114
Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119
Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124
Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135
Шарейко, Ірина Вячеславівна. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / І. В. Шарейко. - С .136-140
Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150
Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157
Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164
Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169
Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174
Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180
Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185
Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192
Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197
Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202
Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207
Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214
Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225
Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232
Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238
Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243
Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249
Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253
Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259
Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265
Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Педагогічні конфлікти

   методика навчання

   Виховання учнів

   Викладання хімії в школі

   професійна підготовка вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів

   Туризм--менеджмент

   історія освіти в зарубіжних країнах

   Історія освіти--Україна

   Дошкільне виховання

   Україна--Освіта
    Франція--освіта

    Великобританія--освіта--історія



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Стронін, Олександр Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

8.
371(075.3)
С 69


   
    Соціальний педагог: професія чи покликання [Текст] : навчально-методичний посібник / С. О. Борисюк [та ін.] ; за заг. ред. Р. Г. Новгородського ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 170 с. - Література: с.106-107 ; додатки : с.108-169. - 32.50 грн.
ББК 74.62я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність



Дод.точки доступу:
Борисюк, Світлана Олексіївна; Качалова, Тетяна Василівна; Конончук, Антоніна Іванівна; Лісовець, Олег Васильович; Новгородський, Руслан Григорович; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Хлєбік, Світлана Ростиславівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 20
ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (12)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (12)
Знайти схожі

9.
371(070.3)
Н 22


    Наконечна, Оксана Володимирівна.
    Арт-терапія в професійній діяльності соціального педагога [Текст] : [методичні рекомендації до спецкурсу "Основи арт-терапії в соціально-педагогічній діяльності"] / О. В. Наконечна ; Міністерство освіти і науки України, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів : РВВ ГДПУ , 2015. - 80 с. - 30.00 грн.
ББК 74.6р30
РУБ 371(070.3)
Рубрики: Арт-терапія
   Психотерапія--дитяча

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 13.05.2024
Кількість запитів 39422
Кількість відвідувачів 1154
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя