Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Базиль, Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників [Текст] / Л. Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N11. - С. 34-37
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- підготовка вчителів-філологів -- підготовка вчителів-словесників
Дод.точки доступу: Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Донченко, Т. Системно-методичне забезпечення підготовки вчителя української мови та літератури [Текст] / Т. Донченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N2. - С. 62-67.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Донченко, Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови [Текст] / Т. Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 40-43
ББК 81.411.1-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури самостійна робота студентів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.58 Т 41
Тимченко, Л. Шляхи формування лінгвокраєзнавчої компетенції студентів у вищій школі [Текст] / Л. Тимченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 46-48.
ББК 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.58(4Укр) О-34
Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Л. Овсієнко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 46-48.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури компетентнісний підхід у навчанні Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): компетентністний підхід -- зміст освіти -- вчителі-словесники Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісногопідходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів-словесників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>6.
| 83.3(4Укр)р30 Р 69
Романишина, Наталка. Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 42-46.
ББК 83.3(4Укр)р30 Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури українська література--жанри Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): історичний жанр -- історична мала проза -- типи історичного жанру -- стиль історизму -- майбутній вчитель-словесник
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.58 Р 69
Романишина, Наталка. Формування професійно-творчих здібностей студентів як методична проблема [Текст] / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 45-47
ББК 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): художня мала проза -- фантастичне оповідання -- мистецька реалізація -- письменницька компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості Анотація: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>9.
|
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Наталія Дейниченко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): діалектологічна практика -- компетентнісні якості -- північне наріччя -- вчитель-словесник Анотація: У статті розглядається роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>10.
|
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): студент-словесник -- вчитель-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність Анотація: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
|
|