Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дистанційна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
74.58
Д 13


    Давыдова, Н. А.
    Личностно ориентированный подход в сетевом обучении [Текст] / Н. А. Давыдова // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 2. - С. 107-115.
ББК 74.58
Рубрики: Дистанційна освіта
   Особистісно зорієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
сетевое обучение -- мережеве навчання -- ситуація успіху


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11
Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15
Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19
Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23
Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31
Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35
Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39
Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43
Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47
Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52
Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55
Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60
Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65
Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70
Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74
Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78
Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83
Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95
Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101
Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108
Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111
Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117
Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121
Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132
Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136
Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139
Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143
Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147
Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151
Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155
Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164
Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168
Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172
Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176
Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187
Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191
Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196
Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198
Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202
Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212
Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216
Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220
Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227
Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230
Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234
Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239
Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245
Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249
Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255
Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264
Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275
Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280
Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   викладання музики в школі

   Викладання музики у ВНЗ

   Педагогічна діяльність

   Музично-педагогічна освіта

   Естетичне виховання--засобами музики

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Виконавська майстерність

   творча активність

   Інструментальна музика

   Дистанційна освіта

   Педагогіка зарубіжних країн--історія

   Ніжинщина--освіта
    Великобританія--освіта

    Ізраїль--освіта

    Україна--Освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.
78
М 42


    Медянкина, И. П.
    Проблемы и возможности организации информационно-библиотечного сопровождения учебного процесса в системе дистанционного образования [Текст] / И. П. Медянкина // Научные и технические библиотеки : ежемесячный научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - 2011. - N 7. - С. 18-26.
ББК 78 + 74.58
Рубрики: Бібліотеки ВНЗ
   Дистанційна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)

Знайти схожі

4.
74
Е 15


    Евдокимов, Ю. К.
    Дистанционные и виртуальные технологии в профильном обучении [Текст] / Ю. К. Евдокимов, А. Ш. Салахова, А. Ю. Кирсанов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 157-160
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Салахова, А. Ш.; Кирсанов, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.58(4Укр)
М 90


    Муковіз, О. П.
    Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE [Текст] / О. П. Муковіз // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 19-21.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Інформаційні технології навчання
   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
система Moodle -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розкривається методика викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти Moodle.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.202.79
Ш 37


    Шевченко, А. В.
    Дистанційне навчання за допомогою сервісів Google [Текст] / А. В. Шевченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 48-52.
ББК 74.202.79
Рубрики: Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- сервіс -- Інтернет -- тьютор
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти дистанційного навчання. Наведена коротка класифікація основних сервісів та інструментів Google, відмічена актуальність їх використання під час створення вчителем дистанційного (модульного) курсу для вивчення тем із шкільного курсу інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

7.
378
П 78


    Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - К. : [б. в.], 1996 - .
   Вип. 70, Ч.1 / гол. ред. Є. М. Суліма. - 2012. - 276 с. - ). - 35.00 грн.
    Зміст:
Луговий, В. І. Якість викладання, досліджень, публікацій-ключовий фактор у досягненні вищими навчальними закладами світового класу та критерії оцінювання діяльності науково-педагогічних кадрів вищої школи / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С .3-11
Степко, М. Ф. Інтернаціоналізація вищої освіти України в контексті кадрового та організаційного забезпечення реформ / М. Ф. Степко. - С .11-16
Тхоржевська, Т. Д. Про можливість поєднання наукових і навчально-виховних фукцій викладача ВНЗ / Т. Д. Тхоржевська. - С .32-36
Петрук, В. А. Управлінська компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутнього випускника ВНЗ / В. А. Петрук. - С .49-53
Драч, І. І. Компетентнісний підхід у підготовці магістрантів з педагогіки вищої школи / І. І. Драч. - С .140-146
Різник, Л. М. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього соціального педагога / Л. М. Різник. - С .146-151
Махиня, Т. А. Особливості організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання в сучасних умовах / Т. А. Махиня. - С .198-203
Філіпчук, Н. О. Актуалізація музично-педагогічного досвіду В. Барвінського у змісті підготовки майбутніх музикантів-педагогів у вищих навчальних закладах / Н. О. Філіпчук. - С .217-222
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Управління освітою

   Дистанційна освіта

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка вчителів

   підготовка майбутніх вихователів

   Освіта дорослих

   Навчання студентів

   Історія педагогіки

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
університетська демократія -- школа Монтесорі


Дод.точки доступу:
Суліма, Є. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інноваційних технологій і змісту освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
22.17
Ж 24


    Жалдак, М. І.
    Дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика" [Текст] / М. І. Жалдак, Ю. П. Біляй // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 44-47.
ББК 22.17 + 74.202.79
Рубрики: Дистанційна освіта
   Теорія ймовірностей

   Математика--математична статистика

Кл.слова (ненормовані):
теорія ймовірностей -- математична статистика -- дистанційний курс
Анотація: У статті описується дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика", розроблений для студентів та аспірантів фізико-математичного та інформатичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів з метою підтримки навчання. Зміст курсу відповідає методичній системі навчання теорії ймовірностей і математичної статистики у педагогічних вищих навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Біляй, Ю. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

9.
371.01
П 50


    Поліхун, Наталія Іванівна.
    Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів [Текст] : методичні рекомендації / Н. І. Поліхун ; НАПНУкраїни, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 104 с. : іл., табл. - Бібліогр. : с. 103-104. - 23.08 грн
ББК 74.202.4
РУБ 371.01
Рубрики: Учні--Дистанційна підтримка дослідницької діяльності
   Дослідницька діяльність

   Технології навчання

   Дистанційна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні школи -- дистанційна підтримка -- мультимедійні навчальні системи -- комп’ютерне моделювання -- основи наукових знань


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

10.
74.202.242
Т 48


    Ткачук, Г. В.
    Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton [Текст] / Г. В. Ткачук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 43-47.
ББК 74.202.242 + 74.263.2
Рубрики: Дистанційна освіта
   Освіта--інтернет-технології в освіті

Кл.слова (ненормовані):
віртуальне навчальне середовище -- інформаційно-комунікаційні технології в освіті -- дистанційне навчання -- програмне забезпечення
Анотація: У статті виокремлено низку переваг і деякі нелоліки застосування вебінарів навчального спрямування, а також розглянуто шляхи попередження зазначених недоліків. Викладено особливості організації і проведення вебінарів, проведено аналіз застосовності інструментарію досліджуваного програмного забезпечення.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 53543
Кількість відвідувачів 1933
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя