Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- інклюзивна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Іванюк, Олена Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір -- методичні поради вихователю дошкільного закладу Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.
Дод.точки доступу: Бобир, Валентина Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Білецька, Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання
Дод.точки доступу: Білецька, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бобир, Валентина Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19
. - ISSN 0321-1401ББК 74.102 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.
Дод.точки доступу: Іванюк, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>4.
|
Волошина, Анна. Світ, комфортний для всіх [Текст] : освітня діяльність дітей старшої групи за книжкою О. Драчковської “Зайчик-нестрибайчик подорожує” / А. Волошина> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 6. - С. 29-32.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність дітей -- моральне виховання -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Герасимчук, Оксана Якщо ваші діти особливі : на підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Оксана Герасимчук,Наталія Голованенко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 20-21
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): налагодження взаємодії -- психологічний клімат -- інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- робота з батьками Анотація: "Бути батьками малюка з ООП непросто. Але діагноз - не вирок ні для малят, ні для їхніх рідних. Насамперед татам і мамам дуже важливо прийняти свою дитину такою, якою вона є, і сконцетруватися на тих кроках, які необхідно зробити, аби забезпечити їй найкомфортніші умови життя й розвитку, не марнуючи час і сили на внутрішній спротив. І ще вкрай цінно - відчути небайдужість людей навколо. Допомогти в цьому покликана пропонована публікація."
Дод.точки доступу: Голованенко, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>6.
|
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.043.2-056.2/.3(477) Д 49
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|