Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- інклюзивна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір -- методичні поради вихователю дошкільного закладу
Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.


Дод.точки доступу:
Бобир, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Білецька, Л.
    Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Білецька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Бобир, Валентина
    Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ
Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Іванюк, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

4.


    Волошина, Анна.
    Світ, комфортний для всіх [Текст] : освітня діяльність дітей старшої групи за книжкою О. Драчковської “Зайчик-нестрибайчик подорожує” / А. Волошина // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 6. - С. 29-32. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність дітей -- моральне виховання -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Герасимчук, Оксана
    Якщо ваші діти особливі : на підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Оксана Герасимчук,Наталія Голованенко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
налагодження взаємодії -- психологічний клімат -- інклюзія -- діти з особливими освітніми потребами -- робота з батьками
Анотація: "Бути батьками малюка з ООП непросто. Але діагноз - не вирок ні для малят, ні для їхніх рідних. Насамперед татам і мамам дуже важливо прийняти свою дитину такою, якою вона є, і сконцетруватися на тих кроках, які необхідно зробити, аби забезпечити їй найкомфортніші умови життя й розвитку, не марнуючи час і сили на внутрішній спротив. І ще вкрай цінно - відчути небайдужість людей навколо. Допомогти в цьому покликана пропонована публікація."


Дод.точки доступу:
Голованенко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

6.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.043.2-056.2/.3(477)
Д 49


   
    Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги
Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 8742
Кількість відвідувачів 1014
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя