Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.102.13 Б 44
Белянцева, Л. В. Конспект занятия для детей с нарушениями зрения по формированию элементарных математических представлений на тему "Увлекательная прогулка в лесу" [Текст] / Л. В. Белянцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 5. - С. 56-58.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.102.13 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Дошкільна освіта--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- формування математичних навичок -- корекційні заняття -- конспект занять Анотація: Наводиться конспект занять для дітей з порушеннями зору, основна мета якого удосконалювати уміння дошкільнят усно рахувати, закріпляти уявлення про геометричні фігури, розвивати зорову і слухову увагу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бобух, О. Г. Кмітливі будівельники [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору / О. Г. Бобух, С. А. Смотрик> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 18–21 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- ігри -- діти з вадами зору -- інклюзивне навчання
Дод.точки доступу: Смотрик, С. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.1 В 27
Великанова, Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору тифлопедагогіка Дошкільна освіта--планування Кафедра дошкільної освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- часові поняття
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.3 Г 85
Грицак, Т. Вплив хромотерапії на розвиток особистості дитини, яка має вади зору [Текст] / Т. Грицак> // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 20-49
ББК 74.3 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору діти--розвиток особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): хромотерапія -- лікування кольором
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- діти з порушеннями зору -- інтерактивні методи роботи -- молодший школяр -- спеціальна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку [Текст] / К. Довгопола, В. Курінна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 69-78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): незрячі діти -- дошкільний вік -- ранній вік -- освітні напрями
Дод.точки доступу: Курінна, Владислава Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років [Текст] / К. Довгопола> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 69-76.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): незрячі діти -- ранній вік -- раннє втручання -- годування -- спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 376-056.262(477) Д 58
Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку Анотація: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|