Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов Д.
Назва : Соціальний маркетинг : предмет і основні типи
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К.: Інститут соціології НАН України, 2009. - N1. - С. 186-203. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2009/1). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики (Галузі знань): маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний маркетинг--політичний маркетинг--територіальний маркетинг
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/А 73
Автор(и) : Ануфриева, Наталья Михайловна, Зелинская, Татьяна Николаевна, Зелинский, Николай Ефимович
Назва : Социальная психология : курс лекций . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : К.: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :136 с.: ил
Колективи : Межрегиональная Академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 131-132
ISBN, Ціна 966-608-044-3: 7.90, 8.50, грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- історія
Общение
Межличностные отношения
Деловое общение
Психология малой группы
Климат-- социально-психологический-- коллектив
Конфликты
Личность-- психология
Маркетинг
Реклама
Предпринимательство-- психология
Анотація: Цель учебного пособия - помочь будущим менеджерам, бизнесменам и руководителям различных рангов приобрести различные знания в области социальной психологии - науки о закономерностях общения, поведения и взаимодействия людей.
Примірники : всього : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Вільні : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/А 73
Автор(и) : Анучин, Андрей Августович,
Назва : Перехват клиента . Борьба за продажи в условиях жесткой конкуренции/ А. А. Анучин
Вихідні дані : Санкт-Петербург; Москва; Киев, Харьков, Минск: Питер, 2009
Кільк.характеристики :240 с.: ил.
Серія: Продажи на 100%
Примітки : Библиогр.: с. 230 - 236
ISBN, Ціна 978-5-49807-144-2: 68.00 грн.
ББК : 65.290-59
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка підприємства
Конкуренція економічна
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анализ конкуренции--анализ отрасли--дифференциация товара--законодательство--защита от перехвата--имитация--информация--клиентский анализ--клиенты--конкурентные продажи--конкуренты--личные продажи--маркетинг--маркетинговые инструменты--маркетинговые коммуникации--перехват клиента--перехват клиентов--продажи--стратегический конкурентный анализ--стратегия инноваций--технологии личных продаж--товар--управление перехватом клиента--управление товарным предложением--ценовые войны--цены--этика конкурентной борьбы--этика профессиональных сообществ--этические ценности общества
Анотація: В книге описана комплексная технология по перехвату клиентов в условиях высокой конкуренции: разработка стратегии перехвата, методы сбора информации о клиентах и конкурентах, маркетинговые инструменты перехвата, использование технологий личных продаж.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/Б 59
Автор(и) : Ляпунов, Станислав Иосифович, Муртузалиева, Светлана Юрьевна, Медведев Г. В., Касаткин А. А., Безлепкин И. В.
Назва : Бизнес-планирование: Глобализация бизнеса. Ключевые проблемы. Стратегические цели. Прогнозирование. Оптимизация решений и рисков. Програмные средства. Бизнес и Интернет : учебник для студентов вузов по экономическим специальностям
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 2000
Кільк.характеристики :672 с.: ил
Колективи : Российская Экономическая Академия имени Г. В. Плеханова
Примітки : Список рек. лит.: с. 668-670
ISBN (в пер.), Ціна 5-279-02106-7: 26.00 грн.
ДРНТІ : 06.39
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Фирма
Бізнес
Планирование
Менеджмент
Маркетинг
Финансирование
Интернет-- использование в бизнесе
Информация-- конфиденциальность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цены--инжиниринг--инвестирование--бизнес-проект--товар--консалтинг--банкрутство
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Б 81
Автор(и) : Бонтур, Анн, Лейю, Жан-Марк
Назва : Омоложение Бренда. Как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение
Вихідні дані : К.: Companion Group, 2008
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-966-96692-8-5: 75.00 грн
ISBN, Ціна 978-2708127500 (Франц.): Б.ц.
ББК : 65.290-2 + 60.56
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/В 18
Автор(и) : Варналій, Захарій Степанович
Назва : Основи підприємництва : навчальний посібник . -3-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2006
Кільк.характеристики :350 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN, Ціна 966-311-041-4: 33.00 грн.
ДРНТІ : 06.56.21
ББК : 65.292я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Підприємництво-- сутність-- організація
Підприємницька діяльність
Менеджмент
Маркетинг
Бізнес - план
Фінанси
Податки
Ризики-- підприємницька діяльність
Підприємництво-- правове забезпечення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологія заснування власної справи
Примірники : всього 41208: фб(1), ав(1), аб(41222), Ч.З.№2(6)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(15), Ч.З.№2(6)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/В 51
Автор(и) : Випперфюрт, Алекс
Назва : Вовлечение в бренд : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство]
Вихідні дані : Москва: Коммерсантъ; Санкт-Петербург: Питер, 2007
Кільк.характеристики :384 с.: ил.
Переклад видання: Wipperfurth Alex Brand hijack
Примітки : Библиогр. в прим. в конце глав
ISBN, Ціна 978-5-91180-507-4: 50.00 грн.
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--реклама--маркетолог
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/В 54
Автор(и) : Витале, Джо
Назва : Как ввести покупателя в транс: новая психология продаж и маркетинга
Вихідні дані : М.: ЭКМОС, 2010
Кільк.характеристики :208 с
Примітки : доп. тит. лист на англ. яз.
ISBN, Ціна 978-5-699-35330-9: 36.00 грн.
ISBN, Ціна 978-0-470-09519-5: Б.ц.
ББК : 65.290-2 + 88.492
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Економіка підприємства
Ринкові відносини
Практична психологія
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Владимирова А. В.
Назва : Истоки политического маркетинга
Місце публікування : Вестник Московского университета. Серия 12. Политические науки: Научный журнал/ Московский государственный университет имени М.В.Ломоносова. - М.: Издательство Московского университета, 2008. - N5. - С. 90-100. - ISSN 0201-73850130-0091 (Шифр ВМУ-ПН/2008/5). - ISSN 0201-73850130-0091
Предметні рубрики (Галузі знань): маркетинг
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Г 49
Автор(и) : Гінгстон, Пітер
Назва : Найкраща книжка про збут і маркетинг
Вихідні дані : Львів: Сейбр-Світло, 1995
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Бібліотечка Малого Бізнесу
ISBN, Ціна 5-7702-0944-5: 3.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Збут
Реклама
Анотація: Найкраща книжка про збут і маркетинг - це практичний посібник для власників малих підприємств: Дає поради як збільшити обсяг збуту і дослідити ринок; Описує різні методи продажу; Розповідає як організувати рекламу, сприяти продажу і налагодити зв"язки з клієнтами; Радить, як розв"язати нелегкі проблеми з обігом готівки і гострою конкуренцією.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 26491
Кількість відвідувачів 1385
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя