Пошуковий запит: <.>S=Обдарованість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: Теорія і практика/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти Ч. 1. - 2001
|
>2.
| Кайл Р. Тайны психики ребенка/Р. Кайл. - 2002
|
>3.
| Головінський І. Педагогічна психологія/І. Головінський. - 2003
|
>4.
| Баландин Р. К. Сто великих гениев/Р. К. Баландин. - 2005
|
>5.
| Савенков А. Развитие детской одаренности в образовательной среде/А. Савенков // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2002,N N3.-С.113-146
|
>6.
| Хромова Т. Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте/Т. Хромова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2003,N N1.-С.14-18
|
>7.
| Кулемзина А. Отношения: одаренный ребенок - образовательная система/А. Кулемзина // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.71-78
|
>8.
| Тур Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї/Р. Тур // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N8(лютий).-С.2-3
|
>9.
| Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/Моргун В. // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.4-8
|
>10.
| Виговський О. Вольові якості талановитої особистості: Парадокси психологічного дослідження/О. Виговський // Директор школи,ліцею, гімназії. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N3.-С.76-79
|
|
|