Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Освітня політика: (огляд порядку денного) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. опр.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- врядування


Дод.точки доступу:
Савельєв, Володимир Леонідович; Міністерство освіти і науки України (Київ)Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Виктор Петрович.
    Образовательная политика: (обзор повестки дня) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев ; Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 404 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. пер.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- врядування -- філософія освіти


Дод.точки доступу:
Савельев, Владимир Леонидович; Министерство образования и науки УкраиныНациональный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.4
Б 81


    Бондар, Володимир.
    Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук [Текст] / В. Бондар // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 18-23
ББК 74.4
Рубрики: Освіта--наукові дослідження
   Педагогіка--методологія

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- філософія методології -- наукові дослідження -- методологічна культура -- педагогічні науки
Анотація: Зроблено спробу "примирити" теорію з методологією і тим самим підняти рівень методологічної культури молодих науковців у галузі педагогічних наук.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Гупан, Нестор.
    Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- історико-педагогічний процес -- хронологічні межі -- періодизація -- епоха -- доба -- період -- етап -- термінологія
Анотація: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74в
К 70


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність
Анотація: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності.
В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 19978
Кількість відвідувачів 1296
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя