Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
74.58
Ч-49


    Чернишова , Є.
    Формування кадрів через післядипломну освіту [Текст] / Є. Чернишова // Педагогічна газета. - 2011. - №2, лютий. - С. 6
ББК 74.58
Рубрики: післядипломна освіта


Знайти схожі

2.


    Покроєва, Л.
    Складові успіху. Сучасні підходи до післядипломної підготовки вчителів української мови та літератури [Текст] / Л. Покроєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N2. - С. 8-11
Рубрики: післядипломна освіта
   вчитель-філолог



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


   
    Підвищуємо професійний рівень учителя: Психолого-педагогічний семінар як одна з форм післядипломної освіти вчителя [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N30( жовтень). - С. 7-11
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Професійне навчання
   післядипломна освіта

   педагогічне спілкування

   педагогічні конфлікти

Кл.слова (ненормовані):
Спілкування -- Педагогічні конфлікти


Дод.точки доступу:
Карнегі, Дейл Карнегі \о нем\; Маслоу, Абрахам (1 апреля 1908- 8 июня 1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 4. - 2012. - 288 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2213-66-9 : 15.00 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Олена Валеріївна. Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко. - С .7-16
Денькович, Іван Васильович. Освітній моніторинг навчального процесу у ВНЗ / І. В. Денькович. - С .50-57
Ланова, Алла Олегівна. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Ланова. - С .155-161
Аксініна, Наталія Миколаївна. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики / Н. М. Аксініна. - С .186-192
Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійні цінності вчителя у контексті педагогіки безпеки / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .192-197
Колодько, Тетяна Миколаївна. Творчість у професійній діяльності педагога / Т. М. Колодько. - С .212-219
Федоришин, Василь Ілліч. Актуалізація основних принципів мистецького навчання у підготовці майбутнього вчителя музики / В. І. Федоришин. - С .219-226
Сігаєва, Лариса Євгеніївна. Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки XX ст.) / Л. Є. Сігаєва. - С .257-267
Тринус, Олена Володимирівна. Творчі пошуки професійної підготовки вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти України кінця XIX - початку XX століття / О. В. Тринус. - С .274-283
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Післядипломна освіта

   Неперервна освіта

   моніторинг в освіті

   професійні якості

   Професійна діяльність педагога

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка вчителів музики

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

5.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 2. - 2010. - 287 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-221336-2 : 15.00 грн.
    Зміст:
Пуховсьска, Людмила Прокопівна. Навчання впродовж життя як пріоритетний напрям Болонського процесу у наступному десятиріччі / Л. П. Пуховсьска. - С .72-78
Семеног, О. Культура мовлення у науковій діяльності дослідника / О. Семеног. - С .79-88
Вознюк, Олександр. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи / О. Вознюк, О. Дубасенюк. - С .125-134
Огієнко, О. Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих / О. Огієнко. - С .170-178
Сагун, Ірина Григорівна. Міжнародний досвід організації навчання людей третього віку / І. Сагун. - С .186-195
Філатова, Лариса. Освіта дорослих - відповідь на виклики XXI століття / Л. Філатова. - С .195-202
Аніщенко, Валерій Олексійович. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродрвж життя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .203-209
Носаченко, І. Післядипломна педагогічна освіта: пріоритети та проблеми / І. Носаченко. - С .234-242
Киричок, Інна Іванівна. Антропологічні домінанти в педагогічній спадщині С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .265-273
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Післядипломна освіта

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
навчання людей третього віку -- освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Гессен, Сергей Иосифович (философ,культуролог, филолог,педагог,правовед ; 1887-1950) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12
Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17
Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21
Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25
Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28
Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32
Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38
Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43
Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51
Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54
Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60
Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64
Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67
Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72
Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77
Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87
Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91
Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96
Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102
Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106
Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116
Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121
Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132
Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137
Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143
Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148
Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154
Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165
Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170
Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175
Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180
Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185
Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190
Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195
Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів

   Болонський процес--Україна

   Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Вчитель початкової школи--культура

   післядипломна освіта

   Керівник ДНЗ

   Професійна компетентність педагога

   Викладання української мови в школі

   оцінювання знань--студенти

   Освіта в Україні--європейська інтеграція

   освіта в зарубіжних країнах

   Німеччина--освіта
    Швеція--освіта

    США--освіта та педагогіка

    Великобританія--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
74
М 30


    Марчак, О.
    Підготовка керівника ЗНЗ до ГСУ [Текст] / О. Марчак // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 47(грудень). - С. 8-11
ББК 74
Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти
   післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
громадсько спрямоване управління (ГСУ)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74
Л 59


    Линник, Юрій Миколайович.
    Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. М. Линник ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Професійна компетентність педагога
   Дистанційне навчання

   післядипломна освіта

   післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність вчителя


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.


    Лайко, П. А.
    Післядипломна освіта та її фінансове забезпечення [Текст] / П. А. Лайко // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2007. - N5. - С. 80-87
Рубрики: післядипломна освіта


Всі примірники списані

Знайти схожі

10.
373.011.3-051:78]:378.046-021.68](477)(043.3)
Л 13


    Лавринець, Анастасія Павлівна.
    Розвиток творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в умовах післядипломної педагогічної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти(011-освітні. педагогічні науки) / А. П. Лавринець ; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - : ДВНЗ"УМО", 2019. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Вчитель музики
   Вчителі--творчий потенціал

   післядипломна освіта

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал вчителя


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 25.09.2024
Кількість запитів 30666
Кількість відвідувачів 1370
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя