Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Воронка, Г.
    Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти [Текст] / Г. Воронка // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 27-28
Рубрики: післядипломна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

2.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6
Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10
Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12
Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21
Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27
Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31
Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37
Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41
Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44
Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48
Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52
Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56
Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60
Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64
Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68
Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72
Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76
Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80
Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86
Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90
Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94
Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97
Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106
Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110
Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116
Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120
Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126
Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129
Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134
Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139
Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142
Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146
Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149
Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153
Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157
Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161
Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166
Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170
Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173
Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178
Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181
Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187
Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191
Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195
Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200
Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205
Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210
Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія підлітка

   Стосунки дітей і батьків

   Обдаровані діти

   Післядипломна освіта

   Соціальна психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психотерапія -- насилля


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.


    Івашньова, С.
    До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи [Текст] / С. Івашньова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 47-49 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: вчитель інозем.мови
   післядипломна освіта



Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12
Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17
Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21
Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25
Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28
Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32
Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38
Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43
Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51
Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54
Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60
Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64
Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67
Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72
Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77
Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87
Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91
Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96
Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102
Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106
Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116
Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121
Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132
Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137
Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143
Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148
Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154
Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165
Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170
Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175
Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180
Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185
Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190
Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195
Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів

   Болонський процес--Україна

   Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Вчитель початкової школи--культура

   післядипломна освіта

   Керівник ДНЗ

   Професійна компетентність педагога

   Викладання української мови в школі

   оцінювання знань--студенти

   Освіта в Україні--європейська інтеграція

   освіта в зарубіжних країнах

   Німеччина--освіта
    Швеція--освіта

    США--освіта та педагогіка

    Великобританія--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
74
В 19


    Василенко, Надія Володимирівна.
    Наукові засади розвитку професійної соціокомунікативної компетентності керівників профільних загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. В. Василенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 40 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Компетентність директора школи
   Профільні школи

   післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
соціокомунікативна компетентність -- керівник знз


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
74.59
А 80


    Арефьев, И. П.
    Научный брак: размышления и предложения [Текст] / И. П. Арефьев // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 10. - С. 94-98 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.59
Рубрики: післядипломна освіта
   Дисертація--написання--захист

Кл.слова (ненормовані):
корупція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.58
А 94


    Афанасьєв, М.
    Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки [Текст] / М. Афанасьєв // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 10. - С. 88-99 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: освіта неперервна
   довузівська підготовка

   післядипломна освіта

   Магістри--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврська підготовка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.2
Z99


    Єрмакова, Наталія.
    Організація та проведення навчальної практики з фізики в умовах неперервної освіти [Текст] / Н. Єрмакова, В. Шарко // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 19-22
ББК 74.2 + 22.3
Рубрики: освіта неперервна
   післядипломна освіта

   Навчальна практика учнів

Кл.слова (ненормовані):
компетентність учнів -- навчальна практика з фізики


Дод.точки доступу:
Шарко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 4. - 2012. - 288 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2213-66-9 : 15.00 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Олена Валеріївна. Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко. - С .7-16
Денькович, Іван Васильович. Освітній моніторинг навчального процесу у ВНЗ / І. В. Денькович. - С .50-57
Ланова, Алла Олегівна. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Ланова. - С .155-161
Аксініна, Наталія Миколаївна. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики / Н. М. Аксініна. - С .186-192
Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійні цінності вчителя у контексті педагогіки безпеки / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .192-197
Колодько, Тетяна Миколаївна. Творчість у професійній діяльності педагога / Т. М. Колодько. - С .212-219
Федоришин, Василь Ілліч. Актуалізація основних принципів мистецького навчання у підготовці майбутнього вчителя музики / В. І. Федоришин. - С .219-226
Сігаєва, Лариса Євгеніївна. Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки XX ст.) / Л. Є. Сігаєва. - С .257-267
Тринус, Олена Володимирівна. Творчі пошуки професійної підготовки вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти України кінця XIX - початку XX століття / О. В. Тринус. - С .274-283
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Післядипломна освіта

   Неперервна освіта

   моніторинг в освіті

   професійні якості

   Професійна діяльність педагога

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка вчителів музики

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 2. - 2010. - 287 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-221336-2 : 15.00 грн.
    Зміст:
Пуховсьска, Людмила Прокопівна. Навчання впродовж життя як пріоритетний напрям Болонського процесу у наступному десятиріччі / Л. П. Пуховсьска. - С .72-78
Семеног, О. Культура мовлення у науковій діяльності дослідника / О. Семеног. - С .79-88
Вознюк, Олександр. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи / О. Вознюк, О. Дубасенюк. - С .125-134
Огієнко, О. Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих / О. Огієнко. - С .170-178
Сагун, Ірина Григорівна. Міжнародний досвід організації навчання людей третього віку / І. Сагун. - С .186-195
Філатова, Лариса. Освіта дорослих - відповідь на виклики XXI століття / Л. Філатова. - С .195-202
Аніщенко, Валерій Олексійович. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродрвж життя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .203-209
Носаченко, І. Післядипломна педагогічна освіта: пріоритети та проблеми / І. Носаченко. - С .234-242
Киричок, Інна Іванівна. Антропологічні домінанти в педагогічній спадщині С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .265-273
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Післядипломна освіта

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
навчання людей третього віку -- освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Гессен, Сергей Иосифович (философ,культуролог, филолог,педагог,правовед ; 1887-1950) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 15226
Кількість відвідувачів 1053
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя