Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=пізнавальна діяльність учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.
37.015.3:159.952.13
К 61


    Коломоєць, С. Д.
    "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 74–76.
УДК
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні -- інноваційні методи -- методичні інновації


Дод.точки доступу:
Шкідін, Н. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
67.0р10
Р 98


    Рябовол, Л. Т.
    Проблемне навчання правознавства: поняття та способи реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4/5. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--методичні рекомендації
   Пізнавальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- задачне навчання -- правовий казус -- метод дилем -- метод інциденту -- метод проектів
Анотація: Проблемне навчання правознавства передбачає систематичне залучення учнів до розв’язання творчих завдань теоретичного і практичного характеру, що посилює їхню мотивацію, стимулює пізнавальний інтерес.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
15
Н 34


    Король, Володимир Степанович.
    Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів [Текст] / В. С. Король // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 2. - С. 47-50
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.
74
П 47


    Познанська, Н. Ф.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17.
ББК 74
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання


Дод.точки доступу:
Познанська, Ф. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.202.8
Л 17


    Лазарєва, Р. М.
    Мотивація пізнавальної діяльності - рушійна сила навчання учнів профільної школи [Текст] / Р. М. Лазарєва // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 2-4.
ББК 74.202.8
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
   Профільна школа

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- мотивація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.202.8
Б 87


    Браткова, Г. М.
    Чи навчає школа мислити? Аналіз результатів моніторингового дослідження [Текст] / Г. М. Браткова // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 2-7.
ББК 74.202.8
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
   Мислення

Кл.слова (ненормовані):
логічні вміння -- інтелект учня -- інтереси школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
83.3(4УКР)р10
Б 91


    Бурлака, О. В.
    Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках словесності [Текст] / О. В. Бурлака // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 16/17/18. - С. 8-19
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   пізнавальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
психологічний настрій -- неуспішний учень -- обдаровані діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
26.8р10
С 89


    Супричов, О. В.
    Всесвітня природна спадщина ЮНЕСКО як об’єкт вивчення шкільної географії [Текст] / О. В. Супричов // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 35-38.
ББК 26.8р10
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
   Викладання географії в школі

Кл.слова (ненормовані):
природні об’єкти -- Всесвітня природна спадщина ЮНЕСКО -- географічні знання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.202
Х 17


    Халіна, К. Є.
    Пізнання, практична діяльність та спілкування на уроках фізики [Текст] / К. Є. Халіна // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 15/16. - С. 10-19.
ББК 74.202
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Навчання інноваційне

   Уроки--методика проведення

Кл.слова (ненормовані):
дослідно-експериментальна робота -- проблемні ситуації -- задачі -- прийоми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.202
Ш 44


    Шелудякова, Г. М.
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей [Текст] / Г. М. Шелудякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 4-10.
ББК 74.202 + 63.3р10
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Компетентність учнів

   Розвиток особистості учня

   Профільне навчання

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні прийоми -- історичне мислення -- самостійна робота учнів
Анотація: У статті охарактеризована роль самостійної пізнавальної діяльності учнів як однієї з головних передумов успішного формування ключових компетентностей та всебічного розвитку особистості. Головну увагу звертають на дидактичні прийоми, форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку і дома. На підставі проведеного аналізу та особистісного досвіду роботи запропоновано до використання робочу модель організації профільного навчання в контексті компетентнісно орієнтованого підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 75057
Кількість відвідувачів 1856
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя