Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| На допомогу вчителям і викладачам англійської мови/ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. В. Б. Шевченко ; бібліогр. ред. Л. І. Самчук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 11/12.-С.73–76.
|
>2.
| Пономарьова К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.44–47.
|
>3.
| Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
|
>4.
| Пономарьова К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі/Катерина Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.23–26.
|
>5.
| Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/Інна Луценко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.53–56
|
>6.
| Цимбалару А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти/Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.1–4
|
>7.
| Мелешко В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи/Віра Мелешко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.47–50.
|
>8.
| Листопад Н. Формування у молодших школярів уявлень про час/Наталія Листопад // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.20–25.
|
>9.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
|
>10.
| Пономарьова К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників/Катерина Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.12–15.
|
|
|