Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=генезис<.>
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378
П78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн.
    Зміст:
Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3
Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9
Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15
Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25
Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34
Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42
Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54
Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66
Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77
Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84
Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88
Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95
Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105
Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110
Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114
Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118
Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127
Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133
Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич
Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148
Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153
Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160
Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170
Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177
Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182
Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188
Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192
Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199
Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203
Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210
Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214
Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220
Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223
Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229
Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239
Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250
Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257
Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268
Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275
Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281
Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287
Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292
Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
9(4Рос)2
А 94


    Афанасьев, Юрий Николаевич.
    Опасная Россия: Традиции самовластья сегодня [Текст] : научное издание / Ю. Н. Афанасьев ; Российский государственный гуманитарный университет. . - М. : Рос. гос. гуманит. ун-т, 2001. - 432 с. - (История и память. Историческое знание). - Указ. имен: с. 418-424. - ISBN 5-7281-0544-0 : 32.85 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(4Рос)6
РУБ 9(4Рос)2
Рубрики: Власть--генезис--трансформация


Дод.точки доступу:
Российский государственный гуманитарный университет
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

3.
158.9(075.33)
П 86


    Психология аномального развития ребенка [Текст] : хрестоматия: В 2-х т. / За ред.: В. В. Лебединского, М. К. Бардышевского. - М. : ЧеРо : МГУ : Высшая школа, 2002. - ISBN 5-88711-153-4 (ЧеРо).
   Т. 1. - 744 с. - ISBN 5-88711-182-8 (Т. 1) (ЧеРо) (в пер.). - ISBN 5-06-0043-58-4 (Т. 1) (Высш. школа). - ISBN 5-211-04594-7 (Т. 1) (МГУ) : 34.10 грн.
    Зміст:
ОБЩИЕ ЗАКОНОМЕРНОСТИ АНОМАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
Выготский, Л. С. Проблемы развития психики / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас. - С .10-22
Давыдовский, И. В. Внешние и внутренние факторы в этиологии / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо. - С .23-33
Давыдовский, И. В. Этиология и фактор силы / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл. - С .34-42
Давыдовский, И. В. Приспособительные основы патологии и нозологии человека / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский. - С .43-59
Сухарева, Г. Е. Несколько положений о принципах психиатрической диагностики / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .60-82
Сухарева, Г. Е. Значение возрастных особенностей детей и подростков в клинике психических заболеваний / Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .83-100
Оудсхоорн, Д. Н. Детская и подростковая психиатрия / С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл. - С .101-122
Чесс, С. Значение темперамента для психиатрической практики / И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .123-134
Равич-Щербо, И. В. Исследование генотип-средовых соотношений в изменчивости компонентов темперамента у детей первых лет жизни / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .135-161
Гезелл, А. Проблемы дифференциального диагноза / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд. - С .162-181
Лебединский, В. В. Психофизиологические закономерности нормального и аномального развития / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц. - С .182-191
Лоренц, К. Возникновение новых системных свойств / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц. - С .192-199
Лоренц, К. Колебание как когнитивная функция / А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн. - С .200-205
Гезелл, А. Цикл умственного развития / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис. - С .206-248
Левин, К. Регрессия. Ретрогрессия и развитие / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл. - С .249-278
Левин, К. Поведение в данном психологическом поле / А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия. - С .279-319
Фрейд, А. Норма и патология детского развития. Виды регрессий и оценка развития / Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская. - С .320-357
Шпиц, Р. А. Три организатора психики / Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен. - С .358-381
Хайнц, Р. О регрессии / Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .382-388
ФОРМИРОВАНИЕ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ ЯВЛЕНИЙ В РАЗВИТИИ ОТДЕЛЬНЫХ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ И ПРОЦЕССОВ
Бернштейн, Н. А. Развитие координации в раннем онтогенезе / Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .389-411
Гуревич, М. Компоненты психомоторики / Р. М. Боскис, Р. Е. Левина; Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .411-436
Боскис, Р. М. Аномальные дети (развитие ребенка с сенсорными дефектами) / А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .437-464
Боскис, Р. М. Основы компенсации дефектов у аномальных детей / Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .465-487
Гезелл, А. Рисование как показатель развития / А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .488-496
Ленненберг, Э. Естественная история языка / К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .497-527
Лурия, А. Р. Изменение регулирующей роли речи при патологических состояниях мозга / В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .528-549
Лоренц, К. Филогенетические основы развития культуры (случай Хелен Келлер) / А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .550-562
Лебединский, В. В. Аффективное развитие ребенка в норме и патологии / Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .588-681
Рестуан, А. Хронология развтития коммуникативного поведения и его профили у детей раннего возраста / П. Фресс. - С .682-708
Нюттен, Ж. Фрустация и регрессия / Р. Мейли. - С .709-711
Фресс, П. Природа эмоций / П. Фресс. - С .712-730
Мейли, Р. Генезис личности / Р. Мейли. - С .731-740
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.33)

Анотація: Особенностью данной хрестоматии является то, что она составлена психологами-практиками, непосредственно работающими с детьми в клинике или консультации. Описываемые многочисленные случаи делают теоретические построения или выводы ясными и понятными, помогая понять отклонения в развитии ребенка и наметить пути их коррекции.


Дод.точки доступу:
Лебединский В. В. \ред.\; Бардышевская М. К. \ред.\
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

4.
32
О - 56


    Оль, Павел Андреевич.
    Нация (генезис понятия и вопросы правосубъектности) [Текст] : монографія / П. А. Оль, Р. А. Ромашов ; Юридический институт (Санкт-Петербург). - СПб. : Издательство Юридического института (Санкт-Петербург), 2002. - 144 с. - Библиогр.: с. 92-103. - ISBN 5-86247-042-5 : 12.50 грн.
ДРНТІ
ББК 66.011.6 + 67.5
РУБ 32

Анотація: В монографии предпринята попытка комплексного исследования феномена "нация" с позиций общей теории государства и права, конституционного права, международного права, истории политических и правовых учений. При этом феномен нации рассматривается как с учетом критического опыта общемирового цивилизационного процесса, так и в сравнении с традициями и особенностями культурно-исторического и политико-правового развития России.


Дод.точки доступу:
Ромашов, Роман Анатольевич; Юридический институт (Санкт-Петербург)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
9(М)
Т 50


    Тойнби, Арнольд Джозеф (1889-1975).
    Постижение истории: Избранное [Текст] : історична література / А. Дж. Тойнби; Пер. с англ. Е. Д. Жаркова, Под ред. В. И. Уколовой, Д. Э. Харитоновича. - М. : Айрис-пресс, 2004. - 640 с. - (Библиотека истории и культуры). - ISBN 5-8112-0779-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(0)
РУБ 9(М)
Рубрики: Цивилизации--исследование--генезис--рост
   Распады цивилизаций

   Вселенские церкви



Дод.точки доступу:
Жарков, Е. Д. \пер. с англ.\; Уколова, В. И. (док. ист. наук, проф.) \ред.\; Харитонович, Д. Э. (канд. ист. наук) \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
33(09)(075.3)
І-90


   
    Історія економічних учень [Текст] : підручник / В. Д. Базилевич, Н. І. Гражевська, Т. В. Гайдай та ін.; за ред. В. Д. Базилевича ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Знання, 2004. - 1300 с. - (Класичний університетський підручник). - Навч. тренінг в кінці кожного розд. - ISBN 966-8148-14-2 (в пер.) : 190.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ, МЕТОДОЛОГІЯ І ЗАВДАННЯ ІСТОРІЇ ЕКОНОМІЧНИХ УЧЕНЬ . - С .19
ЕКОНОМІЧНА ДУМКА СТАДАВНЬОГО СВІТУ . - С .47
Економічна думка цивілізацій Стародавнього Сходу . - С .51-56
Економічна думка античного світу . - С .80-108
ЕКОНОМІЧНА ДУМКА СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ. МЕРКАНТИЛІЗМ . - С .109
СТАНОВЛЕННЯ КЛАСИЧНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ (АНГЛІЯ, ФРАНЦІЯ) . - С .171
Сміт А. як фундатор економічної науки . - С .105-232
ЕВОЛЮЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ У ХІХ СТ. . - С .233
Наукова спадщина Д. Рікардо . - С .235-250
Економічне учення Т. Мальтуса . - С .251-262
Економічні погляди Н. Сеніора . - С .262-266
Політтична економія Ж. Б. Сея . - С .269-279
Теорія "послуг" Ф. Бастіа . - С .280-286
Концепція "гармонії інтересів" Г. Ч. Кері . - С .286-289
Завершення класичної політичної економії у творах Дж. С. Мілля . - С .291-308
Економічний романтизм С. Сісмонді . - С .308-315
Економічні ідеї П. Ж. Прудона . - С .315-323
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛІСТИЧНИХ УЧЕНЬ : 325
Соціалістичні утопічні вчення . - С .326-361
Економічна теорія К. Маркса . - С .362-407
Соціал-демократичні економічні концепції . - С .407-434
Кл.слова: ревізіонізм, соціал-реформізм, соціал-демократія
ІСТОРИЧНА ШКОЛА ТА СОЦІАЛЬНИЙ НАПРЯМ У ПОЛІТИЧНІЙ ЕКОНОМІЇ . - С .437
Система національної економії Ф. Ліста . - С .441-453
Еволюція історичного напряму у працях В. Зомбарта та М. Вебера . - С .468-477
Кл.слова: соціальний напрям
МАРЖИНАЛІЗМ, СТАНОВЛЕННЯ НЕОКЛАСИЧНОЇ ТРАДИЦІЇ В ЕКОНОМІЧНІЙ ТЕОРІЇ . - С .487
Формування неокласичної економічної теорії. Кембриджська та американська школи . - С .532-576
Економічна теорія А. Маршалла . - С .535-556
Розробка А. Пігу економічної теорії добробуту . - С .556-563
Американська школа неокласики . - С .563-573
Становлення математичної школи в економічній теорії . - С .576-605
Економічні погляди В. С. Джевонса . - С .576-585
Модель загальної економічної рівноваги Л. Вальраса . - С .585-594
Теорія оптимуму В. Парето . - С .594-601
РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ (ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТ.) . - С .605
Загальне і специфічне у розвитку економічної думки в Україні . - С .606-634
Відмінності української і російської економічної думки . - С .619-622
Вітчизняні класифікації економічних теорій та економічної думки . - С .622-630
Криза економічної теорії та її висвітлення у вітчизняній літературі . - С .637-650
Предмет і метод політичної економії . - С .650-667
Українські витоки інституціоналізму . - С .670-686
Становлення теорії акціонерного підприємництва . - С .686-708
Висвітлення історії політичної економії . - С .708-727
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ В КИЇВСЬКОМУ УНІІВЕРСИТЕТІ (ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТ.) . - С .727
ГЕНЕЗИС ТА ЕВОЛЮЦІЯ КЕЙНСІАНСТВА . - С .823
РОЗВИТОК НЕОКЛАСИЧНИХ ІДЕЙ У ХХ СТ. . - С .935
Розбудова неокласичних теорій монополістичної та недосконалої конкуренції Е. Чемберліном та Дж. Робінсон . - С .936-947
Неортодоксальна теорія Й. А. Шумпетера . - С .947-961
Неокласичні теорії економічного зростання . - С .961-969
Розвиток європейського неолібералізму в післявоєнний період . - С .972-1013
Німецький ордолібералізм та розвиток теорії соціального ринкового господарства . - С .981-995
Неоавстрійська школа економічного неолібералізму: Погляди Л. фон Мізеса та Ф. фон Хайєка . - С .995-1013
Сучасні неоконсервативні економічні теорії . - С .1016-1063
Монетаризм М. Фрідмена як панівна теорія неоконсерватизму . - С .1021-1045
Економіка пропозиції: теоретичне і практичне значення . - С .1045-1054
Теорія раціональних очікувань та "нова класична макроекноміка" . - С .1054-1063
ІНСТИТУЦІОНАЛІЗМ . - С .1067
Кл.слова: неоінституціоналізм
Соціально-психологічний (технологічний) інституціоналізм Т. Веблена . - С .1076-1085
Соціально-правовий інституціоналізм Д. Коммонса . - С .1085-1088
Кон’юктурно-статистичний, або емпіричний інституціоналізм В. Мітчелла . - С .1088-1094
Особливості англійського інституціоналізму Д. Гобсона . - С .1094-1101
Теорії системної трансформації капіталізму . - С .1116-1123
Соціально-інституціональні технократичні концепції . - С .1123-1176
Теорія прав власності та транзакційні витрати. Р. Коуз . - С .1176-1210
Теорія суспільного вибору. Д. Б’юкенен . - С .1210-1225
Напрями інституціональних змін у новій економічній історії. Д. Норт та Р. Фогель . - С .1225-1244
ДРНТІ
ББК 65.02я73
РУБ 33(09)(075.3)
Рубрики: Інфляція
   Футурологія

Анотація: Це фундаментальний підручник з історії економічних учень. Кожна тема подається доступно, лаконічно, інформаційно насищено, з необхідними ілюстративними матеріалами. Автори наводять історичні портрети епох, цікаві факти, інтелектуальні біографії видатних вчених-економістів.


Дод.точки доступу:
Базилевич, Віктор Дмитрович; Гражевська, Надія Іванівна; Гайдай, Тетяна Вікторівна; Сміт, Адам (1723-1790) \о нем\; Рікардо, Девід (1772-1823) \о нем\; Мальтус, Томас \о нем\; Сеніор, Насау Вільям \о нем\; Сей, Жан Батист \о нем\; Бастіа, Фредерік \о нем\; Кері, Генрі Чарльз \о нем\; Мілль, Джон Стюарт (англійський економіст і філософ ; 1806-1873) \о нем\; Сісмонді, Сімонд \о нем\; Прудон, Пьер Жозеф \о нем\; Мор, Томас \о нем\; Кампанелла, Томазо \о нем\; Мюнцер, Томас \о нем\; СЕН-СІМОН, КЛОД АНРИ ДЕ РУВРУА \о нем\; Фур’є, Шарль \о нем\; Оуен, Роберт \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Енгельс, Фрідріх \о нем\; Каутський, Карл \о нем\; Гільфердінг, Рудольф \о нем\; Ліст, Фрідріх \о нем\; Рошер, Вільгельм \о нем\; Кніс, Карл \о нем\; Шмоллер, Густав \о нем\; Брентано, Людвіг \о нем\; Бюхер, Карл \о нем\; Зомбарт, Вернер \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Тюнен, Йоган \о нем\; Курно, Антуан \о нем\; Госсен, Генріх \о нем\; Менгер, Карл \о нем\; Візер, Фрідріх \о нем\; Бем-Баверк, Ейген \о нем\; Маршалл, Альфред \о нем\; Пігу, Артур Сесіл \о нем\; Кларк, Джон Бейтс \о нем\; Джевонс, Вільям Стенлі \о нем\; Вальрас, Леон \о нем\; Парето, Вільфредо \о нем\; Туган-Барановський, Михайло Іванович (1865-1919) \о нем\; Симоненко, Г. Ф. \о нем\; Подолинський, Сергій Андрійович (український науковець, лікар, соціолог, економіст, фізик, громадський і політичний діяч, публіцист ; 1850-1891) \о нем\; Вернадський, Іван Васильович (батько В. І. Вернадського ; 1821-1884) \о нем\; Бунге, Микола Християнович \о нем\; Слуцький, Євген Євгенович \о нем\; Яснопольський, Леонід Миколайович \о нем\; Воблий, Костянтин Григорович \о нем\; Цитович, Микола Мартиніанович \о нем\; Кейнс, Джон Мейнард \о нем\; Харрод, Рой \о нем\; Хансен, Елвін \о нем\; Хікс, Джон Річард \о нем\; Семюелсон, Пол Ентоні \о нем\; Чемберлін, Едвард Хейстінгс \о нем\; Робінсон, Джоан Вайолет \о ней\; Шумпетер, Йозеф Алоїз \о нем\; Мід, Джеймс Едуард \о нем\; Солоу, Роберт Мертон \о нем\; Алле, Моріс \о нем\; Ойкен, Вальтер \о нем\; Мізес, Людвіг \о нем\; Хайєк, Фрідріх \о нем\; Фрідмен, Мілтон \о нем\; Лукас, Роберт \о нем\; Веблен, Торстейн \о нем\; Коммонс, Джон Роджерс \о нем\; Мітчелл, Веслі Клер \о нем\; Гобсон, Джон Аткінсон \о нем\; Друкер, Пітер Фердинанд \о нем\; Кузнець, Саймон Сміт \о нем\; Ростоу, Волтер \о нем\; Гелбрейт, Джон Кеннет \о нем\; Тоффлер, Елвін \о нем\; Белл, Деніел \о нем\; Коуз, Рональд Гаррі (економіст) \о нем\; Б’юкенен, Джеймс МакДжіл \о нем\; Фогель, Роберт Вільям \о нем\; Норт, Даглас \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 3
фб (2), ав (1)
Свободны: фб (2), ав (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9
Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12
Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14
Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18
Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21
Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24
Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28
Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33
Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37
Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41
Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44
Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47
Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53
Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57
Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60
Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64
Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68
ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72
Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77
Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80
Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83
Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86
Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89
Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93
Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97
Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101
Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104
Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107
Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110
Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116
Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120
Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125
Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130
Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139
Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144
Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148
Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151
Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Майбутні вчителі музики



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

8.
151(075.33)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9
Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12
РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ
Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18
Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24
Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33
Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39
Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ
Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81
Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101
ПАМ’ЯТЬ
Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115
Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122
Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125
Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133
Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140
Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147
Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153
Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167
МИСЛЕННЯ
Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194
Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207
Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228
Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240
УЯВА
Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253
Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258
Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268
Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273
УВАГА
Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286
Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291
Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295
ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300
Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309
Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316
Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327
Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331
Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337
ВОЛЯ
Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342
Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345
Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350
Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357
Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360
Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363
Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367
Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369
ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ
Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379
Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383
Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393
ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ
Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411
Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444
Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450
Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456
Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470
Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485
Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505
Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514
Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518
Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526
Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543
Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557
Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602
Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617
Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623
Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
ДРНТІ
ББК 88.3я73-3
РУБ 151(075.33)

Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 100
фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Знайти схожі

9.
02(075.3)
К 96


    Кушнаренко, Наталя Миколаївна.
    Бібліотечне краєзнавство [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Н. М. Кушнаренко. - К. : Знання, 2007. - 502 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Літ.: с. 481-488. - ISBN 966-346-242-6 : 49.00 грн., 70.00 грн.
    Зміст:
Краєзнавство як галузь наукової і практичної діяльності . - С .19
Теоретичні основи бібліотечного краєзнавства . - С .56
Краєзнавча діяльність бібліотеки . - С .119
Краєзнавчий фонд - документна база краєзнавчої діяльності бібліотеки . - С .161
Обслуговування користувачів бібліотеки з краєзнавства . - С .204
Краєзнавча бібліографія як складова бібліотечного краєзнавства . - С .243
Поширення краєзнавчих знань . - С .324
Кадрове забезпечення бібліотечного краєзнавства . - С .352
Матеріально-технічна база краєзнавчої діяльності бібліотек . - С .365
Генезис бібліотечного краєзнавства в Україні . - С .378
ДРНТІ
ББК 78.3я73
РУБ 02(075.3)
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--бібліотечне краєзнавство
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне краєзнавство

Примірників всього: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 61032
Кількість відвідувачів 1461
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя