Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=драматизація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: ВУ/2007/6
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Плеяди". - Виходить двічі на місяць
2007р. N 6
Зміст:
Бойко, С. Проектна діяльність позашкільного закладу / С. Бойко. - С.3-12.
Дробязко, С. Доброта: Урок запитань і відповідей / С. Дробязко. - С.13-16.
Чернета, Т. Я в цім світі не один: Урок-драматизація / Т. Чернета. - С.16-20.
Ольшанська, Н. Техніка педагогічного спілкування / Н. Ольшанська. - С.43-55.
Григонене, Г. Антикорупційне виховання на уроках / Г. Григонене. - С.59-65.
Ромадіна, Л. Сучасні вимоги до уроку / Л. Ромадіна. - С.66-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Чернета, Т.
    Я в цім світі не один: Урок-драматизація [Текст] / Т. Чернета // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 16-20.
Рубрики: виховання людяності
Анотація: Т. Чернета - вчитель Ніжинської гімназії № 3, переможець конкурсу журналу за травень 2007 року.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
371.134 : 7.021.42 + 792.028.028.3
Б90


    Будянський, Дмитро Васильович.
    Формування педагогічного аристизму майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія та методика професійної освіти / Д. В. Будянський ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--українська мова

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний артистизм -- педагогічна майстерність -- театральна педагогіка -- драматизація


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: СіЧ-1/2010/8
   Журнал

Слово і Час [Текст] : Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К. : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходить щомісячно
2010р. N 8
Зміст:
Жулинський, М. Національний центр філологічних наук / М. Жулинський. - С.5-14
Дончик, В. Талант, позиція, праця і праця / В. Дончик. - С.16-19
Голобородько, Я. Енергетична стильність глибини (Монади Миколи Жулинського) / Я. Голобородько. - С.20-23
Пагутяк, Г. Микола Жулинський в образі Чеширськиого кота / Г. Пагутяк. - С.33-34
Мазепа, Н. Коли і як "загинув" соціалістичний реалізм / Н. Мазепа. - С.42-46
Шпиталь, А. Історичні романи Івана Білика / А. Шпиталь. - С.47-53
Романов, С. Смерть і / як творчість у художньому всесвіті митця: Леся Українка / С. Романов. - С.55-71
Малютіна, Н. Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису) / Н. Малютіна. - С.71-78
Розвиток НДІ слов’янознавства і компаративістики : 79-80
Філоненко, С. Масова література: влада жанрів і жанрових канонів / С. Філоненко. - С.81-93
Анісімова, Н. "Немов крізь пальці, витекли віки...": есхатологічна модель світу і "Бермудському трикутнику" Ігоря Римарука / Н. Анісімова. - С.94-109
Циховська, Е. "Комплекс Адама" і "Дихотомія Андрогіна": два образа жінки в літературній традиції / Е. Циховська. - С.109-114
Новик, О. Мотиви та образи творів Якова Щоголева: проявлення традиції / О. Новик. - С.115-121
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
83.3(4Укр)
М 21


    Малютіна, Н.
    Драматизація риторичних стратегій тексту у драматичних поемах Лесі Українки (до проблеми художнього мімезису) [Текст] / Н. Малютіна // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 71-78 . - ISSN 0236-1477
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--історія, 19 ст.
   Кафедра української літератури

Анотація: У статті проаналізовано форми і спроби драматизації поетичних стратегій у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Оргія", "Адвокат Мартіан".


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (1871-1913) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.


    Бельмас, Н. В..
    Використання педагогічної технології "створення ситуації успіху" у виховній роботі. (Драматургія англійською мовою) / Н. В. Бельмас, О. Г. Васильєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 12. - С. 2-15. - Бібліогр.: с. 2.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--сценарії
   сценарії позакласних заходів з англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
вистава -- мюзикл -- ситуація успіху -- драматизація -- дитяча творчість -- англомовні театралізовані вистави
Анотація: У статті підкреслена безперечна цінність драматизації в позакласній роботі, висвітлено досвід авторів у проведенні англомовних театралізованих вистав із впровадженням у них технології "створення ситуації успіху". Запропоновані сценарії відкритих позакласних заходів - вистав-мюзиклів для старшокласників.


Дод.точки доступу:
Васильєва, О. Г.

Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
81.43.21-90
Б 90


    Булеліна, А. А.
    П’єса "Love and time". 6-7 класи. [Текст] / А. А. Булеліна // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 25. - С. 36-38.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--сценарії
   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
позакласні заходи -- театралізована вистава -- кохання -- драматизація -- усне мовлення
Анотація: Подано авторську розробку позакласного заходу у формі театралізованої вистави на тему: "Кохання і час", де дійовими особами виступають не реальні істоти, а абстрактні поняття, тобто почуття: Кохання, Мудрість, Мужність...


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: А491234/2011/27
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2011р. N 27
Зміст:
Кордонська, А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови / А. В. Кордонська. - С.2-3. - Бібліогр.: 3 назви.
Якімова, К. The way to yourself (conference between 9th and 11th forms) / К. Якімова, Н. Камушова. - С.4-8.
Гаврілова, С. В. Water in our life (lesson-conference). Level intermediate / С. В. Гаврілова. - С.9-14.
Бабенко, Н. А. Money in your life. Real values in life. Level intermediate / Н. А. Бабенко. - С.15-19.
Коцар, Т. О. Система освіти в Україні. Стаття 53 Конституції України. 10 клас / Т. О. Коцар. - С.20-21.
Якімова, К. Travelling and tourism. 10 form / К. Якімова. - С.22-24.
Смолінська, Н. П. My favourite subject. 3 клас (за підручником О. Д. Карп'юк) / Н. П. Смолінська. - С.25-27.
Бабенко, Н. А. Матеріали до вивчення теми "Health and body care". 5 клас : (за підручником О. Д. Карп'юк) / Н. А. Бабенко, І. В. Хмелевська. - С.28-29.
Подобед, М. Б. Урок домашнього читання "An old tale". 5 клас (за підручником О. Д. Карп'юк) / М. Б. Подобед. - С.30-31.
Гороховська, Н. І. Урок-тренінг "Ukraine. Great Britain. The United States Of America". Level A2 pre-intermediate / Н. І. Гороховська. - С.32-36. - Бібліогр.: 2 назви.
Кулібаба, Т. О. Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності / Т. О. Кулібаба. - С.37-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
81.43.21-90
К 90


    Кулібаба, Т. О.
    Драматизація віршованих п’єc на уроках та в позаурочній діяльності [Текст] / Т. О. Кулібаба // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 27. - С. 37-39.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--інсценування
   Англійська мова--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- інсценування -- драматизація -- позаурочна робота -- віршовані п’єси -- тексти п’єс -- оформлення сцени
Анотація: Використання методу драматизації віршованих п'єс у середніх класах при вивченні англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 79833
Кількість відвідувачів 2114
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя