Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=людиноцентризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
Шифр: ПП1/2006/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 2
Зміст:
М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця / П. А. М’ясоїд. - С.5-16.
Кремень, В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації / В. Г. Кремень. - С.17-30
Алексєєва, О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді / О. В. Алексєєва. - С.31-35
Аметов, Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини / Е. Р. Аметов. - С.36-43
Сащак, Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ / Н. І. Сащак. - С.55-59
Кулікова, Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст. / Л. Б. Кулікова. - С.86-99.
Пригоровська, Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.99-106.
Бевз, О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз. - С.107-114
Кучинська, І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.) / І. О. Кучинська. - С.115-119.
Прищак, М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу / М. Д. Прищак. - С.120-130.
Рогова, П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи / П. І. Рогова. - С.140-151.
Абібуллаєва, Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського / Е. Е. Абібуллаєва. - С.136-139.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кремень, В. Г.
    Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N2. - С. 17-30
Рубрики: духовність
   освіта і суспільство



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2008/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Слово про ювіляра / В. Кремень. - С.5-5
Андрущенко, В. ФІлософічність освіти: теорія, методологія, практика / В. Андрущенко. - С.10-18
Степко, М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / М. Степко. - С.19-28
Зіньковський, Ю. Компетентнісний підхід під час підготовки фахівців у вищих технічних навчальних закладах / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.29-36
Бойко, А. Людиноцентризм як принцип особистісного навчання / А. Бойко. - С.37-43
Семенюк, Н. Філософія екобезпечного розвитку як складова філософії людини / Н. Семенюк. - С.44-52
Загірняк, М. Вища школа - освіта чи кваліфікація? / М. Загірняк, В. Мосьпан. - С.53-57
Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-63
Крячко, Ю. Інтегруватися в Європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: TERTIUM NON DATUR / Ю. Крячко. - С.65-71
Базиляк, Н. Мовні стратегії в полікультурному просторі / Н. Базиляк. - С.85-90
Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97
Загарницька, І. Духовний світ особистості як уособлення "людського" в людині / І. Загарницька. - С.98-104
Ткачук, І. Основні чинники формування духовно-творчого потенціалу молоді та студентів / І. Ткачук. - С.105-111
Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів виої школи / Б. Корольов. - С.112-116
Вашків, О. Використання модернізації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бойко, А.
    Людиноцентризм як принцип особистісно орієнтованого навчання [Текст] / А. Бойко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N4. - С. 37-43
Рубрики: навчання особистісно орієнтоване
   психологія особистості



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ОІУ/2010/13/2/3
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. т.13 N 2/3
Зміст:
Дробноход, М. Експертна оцінка проекту нової редакції Закону України "Про вищу освіту" / М. Дробноход. - С.7-12.
Добрянський, І. Приватний вуз - очима студентів / І. Добрянський, О. Наумець. - С.13-21.
Паращенко, Л. Акмеологія та діяльнісний підхід як філософсько-методологічні засади модернізації шкільної освіти / Л. Паращенко. - С.22-28.
Лукашенко, В. Структура, зміст, методичні рекомендації з проведення іспиту загальнодержавної сертифікації української мови рівня В2 / В. Лукашенко. - С.29-44.
Мамчин, І. Складні питання зовнішнього незалежного оцінювання: причини і шляхи подолання / І. Мамчин. - С.45-48.
Базалук, О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук. - С.49-55.
Рідей, Н. Організаційно-педагогічні умови, розробка, запровадження Міжнародного бакалаврського курсу "Моніторинг довкілля" і механізм навчально-пізнавальної діяльності / Н. Рідей. - С.56-70.
Калініна, Л. Культура як цивілізаційний феномен в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом / Л. Калініна, Г. Калініна. - С.70-78.
Філіпчук, Г. Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку / Г. Філіпчук. - С.79-86.
Требін, М. Місце та роль правового виховання в процесі формування правової культури громадян України / М. Требін. - С.92-106.
Крисаченко, В. Українська ідентичність / В. Крисаченко. - С.137-143.
Балагура, О. Культурний рівень педагога в умовах інформатизації суспільства / О. Балагура. - С.153-156.
Нідзельська, В. Управління розвитком здоров’язберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти / В. Нідзельська. - С.157-162.
Жебровський, Б. Освітнє середовище закордонних українських навчальних закладів / Б. Жебровський, Т. Кононенко, А. Пономаренко. - С.163-188.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.

К 79


    Кремень, Василь Григорович.
    Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору [Текст] : монографія / В. Г. Кремень ; Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна думка, 2009. - 520 с. - ISBN 978-966-644-141-9 : 147.00 грн.
    Зміст:
Природа людини . - С .23-64
Смисл і цінності людського буття . - С .65-112
Творчість у самоствердженні особистісті . - С .113-154
Національне і глобальне: Економіка, культура, освіта . - С .155-208
Інноваційне мислення: необхідність можливого . - С .209-266
Філософський дискурс освітнього знання . - С .267-326
Людиноцентризм - стратегія національної освіти . - С .327-380
Праксеологія освіти . - С .381-458
Етос інтелігенції: контекст філософії людиноцентризму . - С .459-502
ББК 87.66 + 87.216
РУБ
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Філософія освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
егоїзм людини -- криза духовна -- ефективність навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
74
Ф 11


    Філіпчук, Г.
    Природо- і людиноцентризм у контексті екоосвіти сталого розвитку [Текст] / Г. Філіпчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 2/3. - С. 79-86.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст.
   Сталий розвиток

   освіта екологічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
63.3(4Укр)р10
Р 69


    Роман, М.
    Історія повсякденності: методологічні підходи [Текст] / М. Роман // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 2-4.
ББК 63.3(4Укр)р10
Рубрики: викладання історії України в школі
   Історична освіта

   методологія історії

Кл.слова (ненормовані):
методологія історії України -- історія повсякденності -- людиноцентризм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.03(4УКР)
Z99


    Іванко, А. Б.
    Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
персоналії -- шістдесятники -- шістдесятницький рух -- людиноцентризм -- особистість -- виховання особистості -- гуманістична педагогіка
Анотація: На основі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В. О. Сухомлинського зроблений висновок про те, що видатний педагог був яскравим представником шестидесятницького руху. Аргументовано розкрито сутність глибоких розходжень і, врешті-решт, конфлікту педагога-гуманіста с тодішньою владою, яка планомірно, з допомогою різних методів знищувала його.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Кремень, В.
    Інноваційність і освіта / Василь Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта--філософія освіти

   Людиноцентризм--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм
Анотація: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 45922
Кількість відвідувачів 1419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя