Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оцінювання учнів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.2
М 35


    Матяш, Н. Ю.
    Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування [Текст] / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 21-23
ББК 74.2 + 22.183.4 + 28
Рубрики: оцінювання знань--біологія
   Тестування комп’ютерне

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання учнів -- тестування з біології -- комп’ютерна програма ADSoft Tester


Дод.точки доступу:
Міронець, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
22.183.4р10
А 65


    Андрєєва, Галина Петрівна.
    Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання [Текст] / Г. П. Андрєєва // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 16-17. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--дистанційне навчання
   Миколаївська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- організація навчального процесу -- планування процесу навчання -- оцінювання учнів -- тестування -- створення завдань -- перевірка знань
Анотація: Матеріали роботи знайомлять з новими підходами до організації навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання. Робота включає опис роботи в системі дистанційного навчання Moodle, аналіз результатів роботи за два роки, методичні рекомендації для вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.202.8
Б 73


    Богачков, Ю. М.
    Хмарні технології й оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників [Текст] / Ю. М. Богачков, О. Ю. Буров, П. С. Ухань // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 51-55. - Бібліогр. : 9 статей.
ББК 74.202.8
Рубрики: Оцінювання знань учнів--інформаційно-комунікативні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- хмарні технології -- академічна успішність -- навчальні досягнення старшокласників -- оцінювання учнів
Анотація: У статті розглянуто методологію, принципи побудови та можливості використання ІКТ оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників з урахуванням педагогічних, психологічних і соціометричних факторів прояви успішності, а також показників позашкільних академічних досягнень.


Дод.точки доступу:
Буров, О. Ю.; Ухань, П. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

4.
74.202.8
П 56


    Пономаренко, Олена.
    Педагогічна оцінка в житті учня [Текст] : погляд психолога / О. Пономаренко // Психолог. - 2017. - N 3/4. - С. 49-51.
ББК 74.202.8
Рубрики: Оцінювання знань--педагогічна оцінка
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна оцінка -- оцінювання учнів -- мистецтво оцінювання -- молодші школярі -- підлітки -- старшокласники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 6765
Кількість відвідувачів 882
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя