Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=портфоліо<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9
Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12
Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17
Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20
Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25
Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28
Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31
Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34
Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37
Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41
Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44
Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47
Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50
Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53
Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59
Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63
Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67
Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73
Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79
Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82
Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85
Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89
Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92
Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95
Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98
Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100
Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103
Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106
Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109
Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114
Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117
Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120
Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123
Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125
Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128
Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133
Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136
Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139
Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142
Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147
Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150
Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154
Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157
Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163
Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167
Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169
Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171
Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175
Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Майбутні вчителі іноземних мов



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.


    Новикова, Т.
    Портфолиь учащихся в профильном обучении: философия, структура, методика работы [Текст] / Т. Новикова; В. Кузнецов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N1. - С. 170-179.
Рубрики: нові педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо


Дод.точки доступу:
Прутченков, А.; Пинская, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВУ/2007/10
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Плеяди". - Виходить двічі на місяць
2007р. N 10
Зміст:
Бокова, Н. Особистісна орієнтація у змісті освіті / Н. Бокова. - С.20-28.
Ольшанська, Н. Спілкування педагога з батьками / Н. Ольшанська. - С.32-37.
Старшинова, Л. Методичний супровід мовного портфоліо / Л. Старшинова. - С.37-40.
Колесов, Д. Статеві домінанти та статева поведінка / Д. Колесов. - С.44-50.
Степанов, Є. Зміст, форма та структура плану виховної роботи / Є. Степанов. - С.51-54.
Галайда, Б. Формування навичок мовленнєвої діяльності / Б. Галайда. - С.59-62.
Ромадіна, Л. Діагностика праці вчителя / Л. Ромадіна. - С.63-72.
Чернета, Т. Свято "Осяння казка" / Т. Чернета. - С.90-94.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Старшинова, Л.
    Методичний супровід мовного портфоліо [Текст] / Л. Старшинова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 37-40.
Рубрики: викладання іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
ПОРТФОЛІО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ДС1/2008/5
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 5
Зміст:
Кучерук, О. Дидактичні технології: стратегія лінгвокультурологічного розвитку школярів / О. Кучерук. - С.2-7
Подранецька, Н. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації: Інтегрований урок в 11 класі / Н. Подранецька. - С.8-11
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: написання голосних / С. Омельчук. - С.12-16
Фасоля, А. Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? / А. Фасоля. - С.20-24
Дідківський, В. Кабінет літературного краєзнавства / В. Дідківський. - С.25-26
Кондрацова, Л. Переосмислення історичного минулого в поемі В.Сосюри "Мазепа": Бінарний урок з української літератури та історії України в 10 класі / Л. Кондрацова, М. Кондрацов. - С.30-34
Богдан, С. Стереотипи мовної поведінки Павла Тичини в інтимному листуванні / С. Богдан. - С.35-43
Новиков, А. Галерея потретів "нових людей" у драматургії Марка Кропивницького / А. Новиков. - С.44-47
Старовойтенко, І. Ганна Барвінок та її лист до Євгена Чикаленка / І. Старовойтенко. - С.48-51 : портр
Федунь, М. Згадки про Ганну Барвінок у галицький періодиці (1910-1914 рр.) / М. Федунь. - С.52-54
Базилевський, В. Уроки поезії. Леонид Первомайський / В. Базилевський. - С.55-57 : портр
Плужник, Г. Остання зустріч із Григорієм Косинкою: Спогади / Г. Плужник. - С.61-64 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Фасоля, А.
    Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? [Текст] / А. Фасоля // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N5. - С. 20-24 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Навчання--портфоліо (папка успіху)
Кл.слова (ненормовані):
папка успіху


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

7.
Шифр: ВМДЗ/2009/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 6
Зміст:
Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями / Н. Гавриш, В. Желанова. - С.7-13
Корнєєва, О. Використання інтерактивних технологій у методичній роботі / О. Корнєєва. - С.14-22
Лохвицька, Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька. - С.27-34
Герасименко, Л. Навчаємося читати з "Кубиками Зайцева": Переваги методика Миколи Зайцева / Л. Герасименко. - С.35-39
Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь / Г. Джемула. - С.40-45
Адаменко, Л. Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики / Л. Адаменко. - С.46-49
Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників / О. Неменуща. - С.50-58
Лещенко, С. Використання народної казки в музичному вихованні дошкільників / С. Лещенко. - С.59-65
Горбатих, В. Готуємося до школи...з конструктором / В. Горбатих. - С.66-70
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Пронина, Л.
    Портфолио учителя [Текст] / Л. Пронина // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2009. - N4. - С. 15-20 . - ISSN 0130-0776
ББК 74
Рубрики: Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо вчителя -- портфоліо електронне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Адаменко, Л.
    Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики [Текст] / Л. Адаменко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N6. - С. 46-49
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--портфоліо дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: БіХШ-2/2009/4
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2009р. N 4
Зміст:
атяш Н. Мета і завдання формування цілісних знань про людину / Матяш Н. - С.13-14. Далі буде
Суряднова, В. Урок-екскурсія до плодового саду / В. Суряднова, М. Книш. - С.15-18
Савчин, М. Формування експериментальних компетенцій з хімії в учнів 8 класу / М. Савчин, О. Братюк. - С.19-20
Пінчук, О. Як скласти портфоліо учня / О. Пінчук. - С.22
Черкасова, С. Інтегрований урок з біології та фізики / С. Черкасова, В. Булигіна. - С.23-26
Бондар, С. Трансформація методів навчання у профільній школі / С. Бондар. - С.31-35
Левашова, В. Роль природничих предметів у формуванні наукової картини світу / В. Левашова. - С.35-37
Рудишин, С. Генетично модифіковані рослини: ризик чи небезпека? / С. Рудишин. - С.40-43
Василега-Дерибас, М. Він був революціонером і воїном у житті та науці / М. Василега-Дерибас. - С.44
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 29799
Кількість відвідувачів 1323
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя