Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=післядипломна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
74
П83


    Протасова, Наталія Георгіївна.
    Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Н. Г. Протасова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 31 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: теорія педагогіки
   історія педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- андрогіка


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
73
Ч-49


    Чернікова, Л. А.
    Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25.
ББК 73
Рубрики: Інформаційні технології в освіті
   Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання
Анотація: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.4
В 37


    Вершловский, С. Г.
    Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.4
Рубрики: Освіта--андрагогіка
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор
Анотація: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки
В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Шаленко, О.
    Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти [Текст] / О. Шаленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 47.
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Вчитель англійської мови--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані):
семінари вчителів -- післядипломна освіта -- Кроки до успіху, проект
Анотація: У статті розповідається про проведення Всеукраїнського семінару-практикуму "Кроки до успіху" для керівників шкіл молодшого вчителя англійської мови, який бідбувся у лютому 2012 р. на базі Черкаського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
37(100)(083.9)
К 56


    Коваленко, Ольга.
    Українсько-британська співпраця в навчанні англійської мови [Текст] / О. Коваленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 2-3.
УДК
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--тренінг-семінар--проект
   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- тренінг-семінар -- проект -- співпраця -- українсько-британська співпраця -- післядипломна освіта -- співробітництво -- освіта
Анотація: У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України відбувся підсумковий тренінг-семінар методистів англійської мови обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти в рамках спільного проекту з Британською радою. На його відкриття до міністерства завітали поважні гості: Повноважний Посол Великої Британії в Україні Саймон Сміт і голова Британської Ради в Україні Мартін Даул. Їх приймали представники вітчизняної освіти на чолі із заступником міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борисом Жебровським.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

6.


   
    Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст] // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-5.
ББК 74.2
Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--іноземні мови
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- післядипломна освіта -- іноземні мови -- програма -- мовна освіта -- компетентність вчителів -- розвиток вчителів
Анотація: Програма враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

7.


    Штомпель, Г. О.
    Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій
Кл.слова (ненормовані):
Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт
Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.59
М 11


    Мілова, О. Я.
    Педагогічна майстерність учителя літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / О. Я. Мілова // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5.
ББК 74.59
Рубрики: освіта післядипломна
   Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійна компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
74.59
Д 18


    Данилова, Галина.
    Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти [Текст] / Г. Данилова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 51-64.
ББК 74.59
Рубрики: Післядипломна освіта--підготовка методиста
   Акмеологія--методична акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
методична служба -- методична акмеологія -- самовдосконалення професіоналізму -- самооцінка діяльності -- післядипломна освіта -- професійно-особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 4876
Кількість відвідувачів 812
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя