Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=робота з колективом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Литвиненко, Ірина
    Сучасний керівник – лідер згуртованої команди [Текст] / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- психологічний клімат -- успішний керівник -- демократичний менеджмент -- ненасильницьке спілкування -- керівник ДНЗ -- анкета для педагогів ДНЗ
Анотація: "Відсутність тиску в спілкуванні - неодмінна умова взаємодії не лише з дітьми, а й колективі педагогів. Адже лише люди, які відчувають власну свободу й значущість, з повагою ставляться до кожної особистості, здатні плекати ці якості у малят." Яким має бути сучасний керівник дитсадка і як реалізувати на практиці демократичний стиль управління, розповідає автор статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Романюк, Ірина
    Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 9-14 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--аналіз освітнього процесу
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- зразки докуметації -- методи аналізу -- спостереження -- хронометраж -- бесіда з педагогом -- педагогічний аналіз -- освітній процес в ЗДО
Анотація: "Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2
Д 82


    Думитрюк, Грета
    SCRUM-технологія: високі результати за короткий час [Текст] / Грета Думитрюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- співпраця фахівців -- управління -- керівництво -- дитсадок
Анотація: Подано досвід чернівецьких педагогів, які постійно перебувають в пошуках нових, відкритих, дієвих моделей управління, що дають можливість оперативно отримувати відомості про стан роботи, аналізувати їх, прогнозувати перспективи, реалізувати завдання, проекти. Вони адаптували SCRUM-технологію для управлінської діяльності та вдосконалення роботи дитсадка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Кондратець, Інна
    Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом
Анотація: У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

5.


    Кондратець, Інна
    Професійні забавки дорослих : рольові ігри як засіб фахового навчання [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- соціальна компетентність -- рольова гра -- орієнтований підхід
Анотація: В статті йдеться про особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами. Представлено матеріали досвіду проведення новоград-волинськими педагогами рольової гри "Захист інновацій", під час якої вони презентували чинну парціальну програму з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей 4-6(7) років "Вчимося жити разом".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Войтко, Мирослава
    Фабрика подарунків : прктикум з конструювання для вихователів [Текст] / Мирослава Войтко, Катерина Куцій // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 5-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- конструювання -- робота з колективом -- конструктор LEGO
Анотація: Подано практикум з конструювання для вихователів, мета якого - посилити інтерес педагогів до конструювання як засобу розвитку дітей; практично вправляти вихователів у конструюванні за допомогою LEGO та будь-яких інших матеріалів; сприяти розвитку конструкторських і креативних здібностей кожного педагога, налагодженню позитивної взаємодії між ними.


Дод.точки доступу:
Катерина, Куцій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Романюк, Ірина
    Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист
Кл.слова (ненормовані):
консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації
Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті.


Дод.точки доступу:
Ткачук, Лілія

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Ірина
    Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигоранню [Текст] / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- робота з колективом -- емоційне вигоряння -- здоров’я вихователя
Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Григоренко, Галина
    Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Дошкільна освіта--ігри--навчання грою

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг
Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка.


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освітнього процесу -- робота з колективом
Анотація: Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати? В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 37235
Кількість відвідувачів 700
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя