Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=типова освітня програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Типова освітня програма організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти [Текст] : затв. наказом МОН України від 15. 01. 2018 р. № 36 // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - Вкладка "Офіційний відділ". - С. 1-4.
Рубрики: Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
типова освітня програма -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- післядипломна педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності
Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Онопрієнко, Оксана.
    Орієнтовний календарно-тематичний план уроків математики в 2 класі [Текст] : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, до підручника "Математика" для 2 класу / О. Онопрієнко, С. Скворцова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 33-39. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 2 класі
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики в 2 класі -- календарно-тематичне планування уроків -- типова освітня програма


Дод.точки доступу:
Скворцова, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Чеботарьова, Олена.
    Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність
Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 15934
Кількість відвідувачів 1056
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя