Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=українська лексика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Манько, Аліна.
    Власне українська лексика. Синомічне багатство мови. Складні випадки слововживань [Текст] : урок узагальнення і систематизації знань з української мови, І курс професійного училища (спеціальність - кухар) / А. Манько // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 11/12. - С. 56-58.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови у коледжах, училищах
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта -- українська лексика -- синоніми -- кухарі -- приготування їжі -- методика викладання української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 48


    Мельничук, Ю.
    Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Юлія Мельничук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 15–17. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- народознавчий матеріал -- українська лексика -- українознавча складова -- українознавча насиченість текстів -- навчання національних меншин -- літературна мова -- початкова школа
Анотація: У статті зосереджено увагу на українознавчому матеріалі який потрібен для застосування сучасних навчальних технологій навчання другої мови, організації дидактичних мовленнєвих ігор, для навчальнтго квазіспілкування тощо, всього того, що виробляє чуття мови, мовленнєву інтуїцію, здатність думати іншою мовою, відчувати "сутність мови". Українознавчий матеріал у початковому курсі мови має бути системно організований, мотивовано відібраний з урахуванням соціокультурного контексту й етапу вивчення мови, з дотриманням принципу наступності, концентричного розширення тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 17187
Кількість відвідувачів 1396
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя