Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація освітнього процесу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.2
К 26


    Карпова, С. И.
    Модель образовательного учреждения для работы с одаренными детьми [Текст] / С. И. Карпова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 7. - С. 20-27 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти
   Заклади освіти

Кл.слова (ненормовані):
модель навчального закладу -- гімназія -- індивідуалізація освітнього процесу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Б 11


    Бєлєнька, Ганна.
    Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки
Анотація: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.100.44
К 56


    Коваленко, Олена.
    Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників [Текст] / О. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 44-47.
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток логіко-математичної компетентності
   Дошкільна освіта--індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- індивідуалізація освітнього процесу -- логіко-математична компетентність -- дошкільники -- гендерні відмінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 10165
Кількість відвідувачів 529
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя