Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Викладання природничо-математичних дисциплін в школі -- інформаційні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.204.2
Л 64


    Литвинова, Світлана Григорівна.
    Віртуальні предметні спільноти як засіб управління нормативно-методичним забезпеченням діяльності вчителя ЗНЗ [Текст] / С. Г. Литвинова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 7-9. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.204.2 + 22.183.4
Рубрики: Вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність
   Навчання--інформаційні технології

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні спільноти -- віртуальні предметні спільноти -- "Партнерство в навчанні", мережа -- природничо-математичний цикл -- колективна пам’ять -- цифрова пам’ять
Анотація: У статті розповідається про <віртуальні об’єднання вчителів-предметників>, які допомогають в професійній діяльності педагога.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
372.853
Г 54


    Глобін, О. І.
    Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
УДК
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки
   Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання

Кл.слова (ненормовані):
природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача
Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню.


Дод.точки доступу:
Лапінський, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43986
Кількість відвідувачів 1363
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя