Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
74.2
С 50


    Сметанський, М. І.
    Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 22-29
ББК 74.2
Рубрики: Педагогіка--педагогічна категорія
   Педагогіка--методологія

   Школи альтернативні

Кл.слова (ненормовані):
альтернативні школи -- ознаки альтернативних шкіл -- педагогічна категорія -- виховні впливи
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74в4
П 27


    Перминова, Л. М.
    Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика
Анотація: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
72.4(2Рос)
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4
Рубрики: Наука--атестація кадрів
   Педагогіка--методологія

   Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації
Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення.
В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74в05
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань
Анотація: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Гупан, Нестор.
    Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- історико-педагогічний процес -- хронологічні межі -- періодизація -- епоха -- доба -- період -- етап -- термінологія
Анотація: У статті висвітлено нові підходи до визначення і обгрунтування хронологічних меж історико-педагогічного процесу, що визріває і згасає за власними внутрішніми закономірностями. Представлено архітектоніку періодизації історико-педагогічних явищ та феноменів. Визначено понятійні критерії підходів до використання термінології, пов'язаної з упорядкуванням хронологічних меж та періодизації історико-педагогічних досліджень.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 59683
Кількість відвідувачів 1558
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя