Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=інтуїція (творчість)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
156(075.3)
П 14


    Палій, Анатолій Андрійович.
    Диференціальна психологія [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / А. А. Палій. - К. : Академвидав, 2012. - 432 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-87-8 : 48.00 грн., 56.00 грн., 48.00 грн.
    Зміст:
Теоретико-методологічні засади диференціальної психології
Формальні і з містові властивості індивідуальності
Диференціальна когнітологія
Детермінанти міжгрупових відмінностей
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра загальної та практичної психології

   Диференціальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Темперамент--психологія

   Психологія темпераменту

   Психологія характеру

   Характер--психологія

   Здібності--психологія

   Психологія здібностей

   Психологія інтелекту

   Інтелект--психологія

   Обдарованість

   Тестування здібностей

   інтуїція (творчість)

   Креативність--діагностика


Примірників всього: 38
фб (1), ав (1), аб (26), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (26), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

2.
74.2
Т 89


    Турчин, Тамара.
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Творча діяльність учнів

   Музичне виховання

   інтуїція (творчість)

   молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція -- сприймання -- оцінювання -- творчість -- уроки музики -- інтуїтивне осягнення -- інтуїтивно-образне осягнення
Анотація: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 68111
Кількість відвідувачів 1136
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя