Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=37.025.7(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
37(091)(477)-051Сухомлинський
К 75


    Кочубей, Т.
    Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина
Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 14938
Кількість відвідувачів 985
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя