Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Барабаш, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
74
Б 24


    Барабаш, Ольга Дмитрівна.
    Формування духовної культури дітей старшого дошкільного віку [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / О. Д. Барабаш ; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса). - Одеса : ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 1994. - 23 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Духовна культура
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 262 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 82.25 грн.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЕКСИКОЛОГІЇ ТА ЛЕКСИКОГРАФІЇ
Капуш, Алла Володимирівна. Мовна ситуація в Європі в умовах домінуючого впливу англійської мови (на прикладі німецької мови) / А. В. Капуш. - С .8-12
Катиш, Тетяна Валентинівна. Синонімія в термінології інформаційної безпеки та сучасних мережевих технологій / Т. В. Катиш. - С .13-16
Коваль, Оксана Петрівна. Методологічні засади дослідження терміна тенісу / О. П. Коваль. - С .17-21
Колісниченко, Тетяна Вікторівна. Ойконіми в агломовній картині світу / Т. В. Колісниченко. - С .22-25
Колосова, Світлана Олександрівна. Формування англійської термінології індустрії моди / С. О. Колосова, С. В. Радецька. - С .26-29
Koryagіna, A. Educational Factor in Pronunciation (By The Example of German Officials’ Speech) / A. Koryagіna. - С .30-33
Котвицька, Вікторія Анатоліївна. Тематична класифікація прямих лексичних запозичень з англійської у сучасній німецькій мові / В. А. Котвицька. - С .34-37
Кузнєцова, І. В. Семантична трансформація англійських термінів ландшафтного дизайну / І. В. Кузнєцова. - С .38-41
Куликовская, Наталия Ивановна. К вопросу о лингвистическом осмыслении тела сквозь призму категории условности (на материале фразеологических единиц немецкого языка с соматическим компонентом) / Н. И. Куликовская. - С .42-50
Курагіна, Любов Петрівна. Табу як лінгвістичне явище (на прикладі німецької лінгвокультури) / Л. П. Курагіна. - С .51-56
Курченко, Ліна Миколаївна. Мовний конфлікт та ідентичність у контексті мовної політики України і Європейського Союзу / Л. М. Курченко. - С .57-62
Макєдонова, Ольга Дмитрівна. Механізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах / О. Д. Макєдонова. - С .63-66
Морева, Галина Георгиевна. Лингводидактический потенциал аппроксимативной лексики (на материале французского языка) / Г. Г. Морева. - С .67-70
Оніщенко, Юлія Олександрівна. Класифікація турецьких фразеологізмів за їх функціонально-стилістичними характеристиками (на матеріалі статей сучасних періодичних видань) / Ю. О. Оніщенко. - С .71-76
Орел, Ірина Іванівна. Розширення як один із шляхів семантичного розвитку ФО-стереотипів / І. І. Орел. - С .77-80
Пономарьова, Оксана Андріївна. Оцінні асоціації фразеологічних компонентів-найменувань людей за родом занять / О. А. Пономарьова. - С .81-86
Романова, Наталя Василівна. Семантика індивідуально-авторських новотворів оповідань Г. Воманн “Eine souveräne Frau” / Н. В. Романова. - С .87-91
Сіденко, Наталя Григорівна. Ознака роздільнооформленості у системі оказіональних перетворювань фразеологізмів (на матеріалі англомовної “жовтої” преси) / Н. Г. Сіденко. - С .92-97
Самойленко, Олена Валентинівна. Структурні особливості квазікомпозитів англійської мови / О. В. Самойленко. - С .98-101
Удяк, Галина Іванівна. Англомовна ідіоматика любовного змісту / Г. І. Удяк. - С .102-106
Четова, Наталія Йосипівна. Внутpiшнi систeмнi зв’язки лeксикo-сeмaнтичнoгo пoля "the imaginary / уявнe" у творах Дж. Р. Р. Толкіна / Н. Й. Четова. - С .107-110
Шведова, Мария Аексеевна. "Толковый словарь русского языка" под редакцией Д. Н. Ушакова как этап развития русской языковой нормы / М. А. Шведова. - С .111-116
Шийка, Світлана Володимирівна. Ідея добра в мікротопонімії Рівненщини / С. В. Шийка. - С .117-120
ПРОБЛЕМИ ГРАМАТИКИ ТА СИНТАКСИСУ
Лазебна, Олена Анатоліївна. Соціально-стилістичний аспект дослідження (діє)прислівників оцінки у сполученні з дієсловом wirken у сучасній німецькій мові Німеччини та Австрії / О. А. Лазебна. - С .121-124
Лисак, Лариса Констянтинівна. Дієприслівникові конструкції в епістолярному підстилі розмовно-побутового мовлення / Л. К. Лисак. - С .125-130
Mykhaylenko, V. Discourse Particle in SL and TL Compared / V. Mykhaylenko. - С .131-136
Москвичева, Оксана Анатольевна. Особенности функционирования метаморфозы в английских поэтических текстах XIX-XX веков / О. А. Москвичева. - С .137-144
Стасюк, Олександр Сергійович. Особовий займенник “wir” як маркер належності до соціальних груп (на матеріалі парламентських промов канцлера ФРН Ангели Меркель) / О. С. Стасюк. - С .145-149
Туришева, Оксана Олегівна. Частини мови в аспекті функціональної граматики / О. О. Туришева. - С .150-153
Шундель, Тетяна Олександрівна. Семантинчні модифікації складнопідрядних речень синкретичної природи з підрядною частиною причинних та підметових відношень / Т. О. Шундель. - С .154-157
ПРОБЛЕМИ НОМІНАЦІЇ
Гармаш, Олена Леонідівна. Вербалізація англомовних техноцентричних лексикалізованих концептів, утворених за метакогнітивним механізмом афіксації / О. Л. Гармаш. - С .158-164
Краснопольська, Наталія Леонідівна. Номінаційний потенціал синтаксичної деривації у формуванні української термінології менеджменту / Н. Л. Краснопольська. - С .165-169
Кудрявцева, Наталія Сергіївна. Лінгвістична відносність у зоровій перцепції: колір / Н. С. Кудрявцева [та ін.]. - С .170-174
Інші автори: Пишна В. О., Берченко Ю. О., Свідерська, Юлія Юріївна
Лисецька, Наталія Григорівна. Концепт “Europa“ у німецькій лінгвокультурі / Н. Г. Лисецька. - С .175-180
Макарук, Лариса Леонідівна. Новітні лінгвістичні галузі дослідження невербальних усних та невербальних писемних засобів інтеракції / Л. Л. Макарук. - С .181-185
Просяннікова, Яна Миколаївна. Індексальна експлікація концепту ЧАС у художньому порівнянні / Я. М. Просяннікова. - С .186-190
Стрельченко, Ксенія Сергіївна. Концептуальний простір ТАЄМНИЦЯ в контексті міждисциплінарних студій / К. С. Стрельченко. - С .191-196
Червінко, Євген Олександрович. Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей людини в англомовній прецедентології: лінгвокогнітивний вимір / Є. О. Червінко. - С .197-200
Чумак, Людмила Миколаївна. Лінгвокогнітивні процеси творення англомовних інновацій як спосіб структурування дійсності / Л. М. Чумак. - С .201-205
ПРОБЛЕМИ ТЕКСТУ І ДИСКУРСУ
Bezzubova, O. O. Einblick in die Untersuchung der deutschsprachigen Twitter-Kommunikation / O. O. Bezzubova. - С .206-213
Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна. Библейские онимы в романтическом дискурсе: особенности функционирования / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. - С .214-219
Барабаш, Ольга Ігорівна. Лінгвістичні особливості текстів німецької політичної реклами / О. І. Барабаш, О. В. Подвойська. - С .220-224
Гуменюк, Наталя Григорівна. Особливості англомовного дискурсу П. Порошенка (на матеріалі звернення до конгресу США від 23.12.15 р. ) / Н. Г. Гуменюк. - С .225-228
Савчук, Руслана Іванівна. Семіотика творення можливих світів у наративному просторі художнього тексту: (теоретичний аспект) / Р. І. Савчук. - С .229-234
Самойлова, Інна Вікторівна. Лексичні особливості політичних промов / І. В. Самойлова, О. В. Подвойська. - С .235-238
Семенюк, Тетяна Петрівна. Особливості функціонування піктографічних та ідеографічних засобів у німецькомовних рекламних текстах / Т. П. Семенюк. - С .239-243
Солдатова, Світлана Миколаївна. Відтворення нових українських суспільно- політичних реалій у німецькомовному політичному дискурсі / С. М. Солдатова. - С .244-248
Ткачук, Наталія Олегівна. Особливості функціонування рекламного дискурсу, орієнтованого на молодіжну цільову аудиторію / Н. О. Ткачук. - С .249-253
Цимбалиста, Оксана Анатоліївна. Функції спілкування учасників комунікативного процесу / О. А. Цимбалиста. - С .254-257
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Мовознавство

   Філологічні науки--збірники

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра німецької мови



Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Свідерська, Юлія Юріївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі

3.
40
Н 34


    Барабаш, Ольга Ігорівна.
    Лінгвістичні особливості текстів німецької політичної реклами [Текст] / О. І. Барабаш, О. В. Подвойська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 1. - С. 220-224
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Німецька мова--лексика--граматика
   Німецька мова--лінгвістика

   мова реклами

Кл.слова (ненормовані):
переклад -- прагматична функція


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Подвойська, Оксана Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

4.


    Барабаш, Ольга
    Забави у зимовому лісі : музична розвага для дітей старшої логопедичної групи [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 31-34 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: дошкільне виховання--музичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- музичне виховання -- співанки -- ритмічні вправи -- мелодекламація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: УПШ/2018/8
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Барабаш, Ольга. Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу / О. Барабаш. - С.3-7.
Островська, Катерина. Незалежне життя : організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби / К. Островська. - С.8-11.
Митник, Олександр. Знайомтесь: площа й довжина. Їх вивчить зусебіч пора : методика вивчення одиниць вимірювання довжини і площі / О. Митник, Н. Семеній. - С.12-16.
Суховірський, Олег. Інтелектуальна власність: використовуємо коректно : вивчення норм авторського права на уроках інформатики / О. Суховірський. - С.17-19.
Стахів, Марія. Художнє слово як засіб формування юного громадянина : практикум для педагогів / М. Стахів. - С.20-22.
Єфименко, Микола. Оптимальний руховий режим: які чинники слід враховувати : експрес-діагностика фізичного розвитку учнів 1-4-х класів / М. Єфименко. - С.23-25.
Щербак, Тетяна. Така святкова, хоч звучить щоденно, мого народу спадщина пісенна : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва в 4-му класі / Т. Щербак, Т. Куш. - С.26-28.
Жаловага, Галина. Природу ми вчимось оберігати й слова з новою буквою читати : урок навчання грамоти / Г. Жаловага. - С.29-31.
Чеберко, Олена. Завдання непросте чекає знову. Нам допоможуть капелюхи кольорові! : урок математики у 2-му класі / О. Чеберко. - С.32-34.
Петлюшенко, Наталія. Емоцій дивних, настрою скарбничка - золотокоса осінь-мальовничка : інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 2-му класі / Н. Петлюшенко. - С.35-37.
Джемула, Галина. Пригоди прийменників : детективна історія до уроків української мови у 4-му класі / Г. Джемула. - С.38-41.
Макарова, Оксана. Не залишимо брехні жодного шансу : дев’яте заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.42-44.
Бондар, Лариса. Дорогою добра : захід з нагоди 100-річчя з дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.45-48.
На вкладках: Вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році (додаток до листа МОН України від 03.07.2018 р. № 1/9-415. Початкова школа)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Барабаш, Ольга.
    Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова освіта в Україні--освітній процес
Кл.слова (ненормовані):
навчальне співробітництво -- педагогіка партнерства -- початкова школа -- Нова українська школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: УПШ/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6.
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11.
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо : добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15.
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти : формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19.
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24.
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! : кейс-технологія: зміст та види методів, особливості їх використання / М. Лакоцька. - С.25-31.
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко : формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35.
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-40.
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
музично-ритмічне виховання -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група -- система Е. Жака-Далькроза
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Барабаш, Ольга.
    Вчимося міркувати самостійно та розважливо [Текст] : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 3-6.
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- розвиток критичного мислення


Дод.точки доступу:
Глинянюк, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Барабаш, Ольга
    Колискова для ведмедика : бінарне заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Ольга Барабаш, Іванна Шаварська // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 38-39 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--музичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
бінарне заняття -- молодші дошкільники
Анотація: Подано розробку бінарного заняття для дітей молодшої групи, мета якого - формувати в дітей уміння вслухатися в музику та емоційно на неї відгукуватись, передавати співучість, мелодійність колискової; залучати малят до виконання української народної потішки; збагачувати враження дітей від образотворчої діяльності, поєднуючи її з музикою; розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику.


Дод.точки доступу:
Іванна, Шаварська

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 45767
Кількість відвідувачів 998
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя