Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бобро, Лілія Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 112.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Л. В. Бобро // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 25-29
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта
   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Дошкільна освіта--здоров’я дітей



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 132.50 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. - С .95-98
Інші автори: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх [Текст] / Л. В. Бобро // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 59-64
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Страх--дитячий--подолання страхів
Кл.слова (ненормовані):
уміння дошкільника долати страх


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
373.2:159.922.7(043.2)
Б 72


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Виховання уміння долати страхи у дітей 5-7 років в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.07-теорія і методика виховання / Л. В. Бобро ; Міністерство освіти і науки України, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - К. : Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2018. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Страх--дитячий--подолання страхів
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика виховання

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
дитячі страхи


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, Олена Леонтіївна. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, Віра Іванівна. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Лілія Вікторівна. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Тамара Миколаївна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, Катерина Олександрівна. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Наталія Михайлівна. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Євгенія Юріївна. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, Ірина Анатоліївна. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, Олександр Анатолійович. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Тетяна Віталіївна. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
   373.2
   С 69


   
    Соціально-моральний розвиток і виховання дітей дошкільного віку [Текст] : колектина монографія / уклад. О. Л. Кононко [та ін.] ; за ред. О. Л. Кононко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 288 с. - ISBN 978-617-527-221-3 : 97.50 грн., 135.00 грн.
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільне виховання--моральне виховання

   Психологія дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
соціально-моральний розвиток -- дошкільники


Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Пихтіна, Ніна Порфиріївна \уклад.\; Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Аніщук, Антоніна Миколаївна \уклад.\; Бобро, Лілія Вікторівна \уклад.\; Лісовець, Оксана Вікторівна \уклад.\; Кононко, Олена Леонтіївна \ред.\
Примірників всього: 11
фб (2), аб (5), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (2), аб (5), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

8.
   159.9(06)
   Н 34


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів [Текст] / Л. В. Бобро, А. А. Бобро // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 4. - С. 39-45
УДК
Рубрики: Екологічне виховання--молодші школярі
   Екологічне виховання--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
екологічна компетентність


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Бобро, Артур Анатолійович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

9.
   373.2(075.8)
   С 69


   
    Соціально-моральне виховання дошкільника: дослідно-технологічні аспекти [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей / уклад. О. Л. Кононко, Н. П. Пихтіна, С. І. Матвієнко [та ін.] ; за ред. О. Л. Кононко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 416 с. : табл. - 116.67 грн., 135.00 грн.
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Психологія дошкільника

   Дошкільне виховання--моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
соціально-моральний розвиток -- дошкільники


Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Пихтіна, Ніна Порфиріївна \уклад.\; Матвієнко, Світлана Іванівна \уклад.\; Аніщук, Антоніна Миколаївна \уклад.\; Бобро, Лілія Вікторівна \уклад.\; Лісовець, Оксана Вікторівна \уклад.\; Кононко, Олена Леонтіївна \ред.\
Примірників всього: 11
фб (2), аб (5), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (2), аб (5), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2)
Знайти схожі

10.
   159.9(06)
   Н 34


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції [Текст] / Л. В. Бобро // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 28-34
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
   Психологія поведінки--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- самоконтроль -- дитина старшого дошкільного віку


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 33871
Кількість відвідувачів 932
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя