Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, О. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: ОД1/2006/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2006р. N 7
Зміст:
Гулько, О. А. Навчання учнів аналогізуванню на уроках української мови / О. А. Гулько. - С.32-39.
Поставна, Л. М. Психологічний моніторинг як система інформаційного супроводу навчального процесу / Л. М., Бондаренко О. О. Поставна Л. М. - С.40-49.
Третяк, Т. М. Дослідження проявів творчого птенціалу старшокласників / Т. М. Третяк. - С.62-65.
Чорна, Л. Г. Художній твір як засіб виявлення творчого потенціалу старшокласника / Л. Г. Чорна ; орна Л. Г. Ч ; орна Л. Г. Ч. - С.50-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ОД1/2006/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2006р. N 9
Зміст:
Бондаренко, О. О. Продуктивне навчання - невід’ємна умова виховання людини майбутнього / О. О. Бондаренко. - С.3-8
Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкільник: особливості психологічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.13-21
Беленькая, Н. М. Формирование качеств творческой личности у дошкольников / Н. М. Беленькая. - С.22-27
Гулько, Ю. А. Навчання учнів стратегії комбінування на уроках української мови / Ю. А. Гулько. - С.28-35
Артемов, Н. Е. Факторы прогнозирования творческой деятельности учащихся / Н. Е. Артемов. - С.36-40
Юдіна, Н. О. Особливості дослідження мотивації навчання учнів молодшої школи / Н. О. Юдіна. - С.41-61
Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам’яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.61-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бондаренко, О. О.
    Продуктивне навчання - невід’ємна умова виховання людини майбутнього [Текст] / О. О. Бондаренко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N9. - С. 3-8
Рубрики: навчання продуктивне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: КШС-2/2012/4
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 4
Зміст:
Громко, Г. Ю. Інформатика в основній школі - очима вчителя / Г. Г. Громко. - С.3-5.
Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко. - С.5-7.
Караванова, Т. П. Якою бути інформатиці в основній школі / Т. П. Караванова. - С.8.
Семеріков, С. О. Фундаменталізація шкільного курсу інформатики / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький. - С.9-10.
Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу / І. В. Пліш. - С.11-13.
Бондаренко, О. О. Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів / О. О. Бондаренко. - С.14-16.
Півнєв, В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв. - С.16-17.
Крамаренко, С. Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості / С. Г. Крамаренко. - С.17-18.
Бондаренко, В. В. Задачі Всеукраїнської XXV олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко. - С.19-24.
Кузічев, М. М. Задачі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев. - С.25-27.
Мотурняк, Є. В. Задачі X Всеукраїнського турніру юних інформатиків / Є. В. Мотурняк. - С.28-32.
Зеленяк, О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації / О. П. Зеленяк. - С.33-40.
Макарчук, О. М. Пошук розв’язків задач засобами табличного процесора Microsoft Excel / О. М. Макарчук. - С.41-42.
Рудик, О. Б. Встановлення і перші кроки використання LaTEX / О. Б. Рудик. - С.43-47.
Білий, О. В. Розгортання системи Linux у комп’ютерному класі / О. В. Білий. - С.48-53.
Результати XXV Всеукраїнської олімпіади з інформатики . - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Учбова література:
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 1 / Осн
Ф / КПМІ / Сп ПР / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 1 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 2 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 2 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 2 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 3 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 3 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 4 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 4 / Осн
ПГ / КПМІ / Сп ХІ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 5 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МФ / Інформатика / 6 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 6 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МЕ / Інформатика / 7 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 8 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 9 / Осн
ФМ / КПМІ / Сп МІ / Методика навчання інформатики / 10 / Осн
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
22.183.4р10
Б 81


    Бондаренко, О. О.
    Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів [Текст] / О. О. Бондаренко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 14-16.
ББК 22.183.4р10 + 73
Рубрики: Викладання інформатики в школі
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- індивідуальне навчання -- віртуальний клас -- Кейс-технології
Анотація: В статті розкрито індивідуальні методи навчання інформатики. Це показано на прикладі загальноосвітнього ліцею нових інформаційних технологій №2 м. Дніпродзержинська. Одним із завдань ліцею є створення індивідуальних освітніх траєкторій, що є цілеспрямованою освітньою програмою, яка орієнтується на існуючий навчальний план, але відображає освітні потреби учнів в даному предметі, які не можуть бути задоволені в повному обсязі в загальнокласній роботі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 19105
Кількість відвідувачів 1099
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя