Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.


    Онишків, З.
    Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості [Текст] / З. Онишків, Я. Морська // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 45-47 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--індивідуальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчання російської мови -- сільська початкова школа -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Морська, Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.2
С 83


   
    Стратегії навчання [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 35(грудень). - С. 9-11.
ББК 74.2
Рубрики: Навчальна діяльність
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ -- ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- ЕКСТЕРНАЛІЗАЦІЯ -- інтерполізація -- стилі навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

5.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
22.183.4р10
Б 81


    Бондаренко, О. О.
    Інформаційний супровід проектування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів [Текст] / О. О. Бондаренко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 14-16.
ББК 22.183.4р10 + 73
Рубрики: Викладання інформатики в школі
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- індивідуальне навчання -- віртуальний клас -- Кейс-технології
Анотація: В статті розкрито індивідуальні методи навчання інформатики. Це показано на прикладі загальноосвітнього ліцею нових інформаційних технологій №2 м. Дніпродзержинська. Одним із завдань ліцею є створення індивідуальних освітніх траєкторій, що є цілеспрямованою освітньою програмою, яка орієнтується на існуючий навчальний план, але відображає освітні потреби учнів в даному предметі, які не можуть бути задоволені в повному обсязі в загальнокласній роботі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.247.1
М 47


    Мелешко, Віра.
    Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання [Текст] / В. Мелешко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 51-53 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.247.1
Рубрики: Сільські школи--технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
малокомплектна школа -- освітній округ -- модульне навчання -- індивідуальне навчання -- рівнева диференціація -- колективний спосіб навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.202.245
К 78


    Кравченко, І. М.
    Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 16-22.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання індивідуальне--календарно-тематичне планування
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- календарно-тематичне планування -- психофізичні особливості -- учні


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.200
Т 19


    Таранушенко, Тетяна.
    Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Т. Таранушенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 38-40. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--навчання--індивідуальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- пізнавальна діяльність школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


   
    Організовуємо індивідуальне навчання: хто що робить [Текст] // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 25-27.
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- управління закладом освіти -- освітній процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 66199
Кількість відвідувачів 1790
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя