Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бєсєда, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: УПШ/2018/4
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Смоляк, Володимир. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу : модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи / В. Смоляк. - С.5-7.
Науменко, Віра. Від вдумливого опрацювання художнього твору до критичного освоєння медіа-середовища : формування медіа-грамотності на уроках літературного читання / В. Науменко. - С.7-10.
Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо фонематичні вміння / І. Барбашова. - С.10-16.
Овсієнко, Світлана. Не пісок, а справжнє диво - безліч мрій у ньому втілим! : сендплей для розвитку комунікативних навичок / С. Овсієнко. - С.22-26.
Державний стандарт початкової освіти : затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87. - С.Вкладка.
Харковенко, Тетяна. Незвичайна циркова вистава - і розвага, і навчальні вправи : конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі / Т. Харковенко. - С.30-36.
Вдовиченко, Тамара. Казковим лісом прогуляємось і у лічбі ми повправляємось : урок математики у 2-му класі / Т. Вдовиченко. - С.36-38.
Харитонюк, Наталія. У зоні мішаних лісів побачиш світ в усій красі : інтегрований урок природознавства і літературного читання у 4-му класі / Н. Харитонюк. - С.38-41.
Суполкіна, Інна. Почнімо разом із дітьми навчатися корисно для здоров’я харчуватися : урок курсу “Основи здоров’я у 3-му класі / І. Суполкіна. - С.41-44.
Бєсєда, Володимир. Еволюційна фізкультура: профілактика порушень постави у молодших школярів / В. Бєсєда. - С.44-45.
Бєсєда, Володимир. Пригоди маленького гелікоптера : урок фізкультури у 1-му класі / В. Бєсєда. - С.45-47.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бєсєда, Володимир.
    Еволюційна фізкультура: профілактика порушень постави у молодших школярів [Текст] / В. Бєсєда // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 44-45.
Рубрики: Початкова школа--уроки фізичної культури
Кл.слова (ненормовані):
еволюційна фізкультура -- профілактика порушень постави у молодших школярів -- постава у молодших школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Бєсєда, Володимир.
    Пригоди маленького гелікоптера [Текст] : урок фізкультури у 1-му класі / В. Бєсєда // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 45-47.
Рубрики: Початкова школа--уроки фізичної культури
Кл.слова (ненормовані):
урок фізкультури у 1-му класі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ОДнв/2021/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1
Зміст:
Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-18. - Бібліогр.: с. 17-18.
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко. - С.19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
Бєсєда, Володимир. Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики / В. Бєсєда. - С.30-43. - Бібліогр.: с. 42-43.
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи / Г. Воробель. - С.44-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху / А. Матківська. - С.54-57. - Бібліогр.: с. 56-57.
Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми / Р. Іщенко. - С.58-66. - Бібліогр.: с. 66.
Варава, Наталія. Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами / Н. Варава. - С.67-69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Бєсєда, Володимир.
    Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики [Текст] / В. Бєсєда // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 30-43. - Бібліогр.: с. 42-43. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормовані):
модель -- система -- корекція -- порушення психомоторики -- діти раннього віку -- діти дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 10668
Кількість відвідувачів 881
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя