Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Голота, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74
Г61


    Голота, Наталія Миколаївна.
    Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 - дошкільна педагогіка / Н. М. Голота ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вихователі ДНЗ


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
372(075.3)
О-23


   
    Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі [Текст] : підручник / Г. В. Сухорукова, О. О. Дронова, Н. М. Голота, Л. А. Янцур. - К. : СЛОВО, 2010. - 373, [1] с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-194-012-2 : 72.00 грн
ББК 74.100я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
   Образотворче мистецтво--підручники та посібники для ВНЗ

   викладання образотворчого мистецтва--дошкільний навчальний заклад

   Дошкільна освіта--заняття--малювання

   Дошкільна освіта--заняття--ліплення

   Кафедра дошкільної освіти

   Обдаровані діти--педагогічна підтримка

Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність дітей -- художньо-творчі здібності дітей -- декоративна діяльність дітей -- конструктивно-моделювальна діяльність дітей -- педагогічна підтримка обдарованих дітей -- перпективність образотворчої діяльності дітей -- наступність образотворчої діяльності дітей -- інноваційно-пошукова робота педагогів


Дод.точки доступу:
Сухорукова, Галина Вікторівна; Дронова, Ольга Олегівна; Голота, Наталія Миколаївна; Янцур, Людмила Антонівна; Кальченко, Н. \відп. за вип.\
Примірників всього: 49
фб (1), ав (1), аб (36), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (36), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2012/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 5
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8.
Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18.
Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29.
Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39.
Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42.
Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49.
Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54.
Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58.
Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61.
Дитина йде до школи. - С.62.
Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70.
Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77.
Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.29(477)
Г 61


    Голота, Наталія.
    Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 50-54.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
навчання дошкільників -- навчання у школі -- першокласники -- оптимальний вік -- привчання до праці -- самостійність дошкільників -- психофізіологічні особливості
Анотація: Про проблеми підготовки дошкільників до шкільного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
74.1
Г 61


    Голота, Наталія.
    Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти [Текст] / Н. Голота // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 5. - С. 50-54.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
підготовка дитини до школи -- психологічна готовність дітей -- виховання самостійності -- готовність дітей до школи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Зміст:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 5673
Кількість відвідувачів 1215
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя