Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Михайленко, Олена Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 192 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 51.17 грн.
    Зміст:
Сбруєва, Аліна Анатоліївна. Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті / А. А. Сбруєва. - С .7
Аніщенко, Олена Валеріївна. Педагогічний потенціал наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .11
Шеверун, Надія Володимирівна. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу / Н. В. Шеверун. - С .15
Ковальчук, Олена Сергіївна. Європейські моделі громадського управління школою / О. С. Ковальчук. - С .19
Оржеховська, Олена Станіславівна. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді / О. С. Оржеховська. - С .25
Локшина, Олена Ігорівна. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С .30
Чернякова, Жанна Юріївна. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст / Ж. Ю. Чернякова. - С .36
Радченко, Т. А. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві / Т. А. Радченко. - С .40
Чистякова, Ірина Анатоліївна. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень / І. А. Чистякова. - С .43
Огієнко, Олена Іванівна. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики / О. І. Огієнко. - С .47
Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів / І. О. Ростовська. - С .51
Щербак, Павло Іванович. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .55
Гриценок, Інна Антонівна. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу / І. А. Гриценок. - С .57
Блистів, Оксана Миколаївна. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців / О. М. Блистів. - С .62
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи / М. О. Шевчук. - С .65
Лукашова, Ніна Іванівна. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .72
Падун, Ніна Олексіївна. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. - С .79
Помігуєв, Олександр Юрійович. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій / О. Ю. Помігуєв. - С .83
Грицай, Антоніна Модестівна. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки" / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .87
Максименко, Оксана Олексіївна. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи / О. О. Максименко. - С .91
Падун, Ніна Олексіївна. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі / Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. - С .96
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения / Е. В. Комиссаренко. - С .101
Філоненко, Олена Станіславівна. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів / О. С. Філоненко. - С .103
Гончарова, Оксана Николаевна. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения / О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. - С .107
Гуріненко, Інна Юріївна. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України / І. Ю. Гуріненко. - С .111
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні / Н. К. Удовиченко. - С .115
Коваленко, Євгенія Іванівна. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .119
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині) / Т. О. Шахрай. - С .123
Дубровська, Лариса Олександрівна. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст. / Л. О. Дубровська. - С .128
Тонконог, Леся Миколаївна. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці / Л. М. Тонконог. - С .131
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю / В. В. Безлюдна. - С .135
Шульга, Наталія Володимирівна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект / Н. В. Шульга. - С .139
Щербань, Ірина Юріївна. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми / І. Ю. Щербань. - С .143
Борисенко, Ірина Василівна. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі / І. В. Борисенко. - С .147
Бутова, Віра Олександрівна. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії / В. О. Бутова. - С .151
Зайцева, Наталія Григорівна. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США / Н. Г. Зайцева. - С .155
Солощенко, Вікторія Миколаївна. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу / В. М. Солощенко. - С .159
Коваль, Тетяна Василівна. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .163
Балтремус, Володимир Євгенійович. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США / В. Є. Балтремус. - С .168
Коваленко, Володимир Опанасович. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.) / В. О. Коваленко. - С .173
Литовченко, Ірина Миколаївна. Витоки становлення освіти дорослих США / І. М. Литовченко. - С .179
Михайленко, Олена Вікторівна. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США / О. В. Михайленко. - С .183
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
порівняльно-педагогічна освіта -- порівняльно-педагогічні дослідження


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
освіта у світі


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Епстейн, Ервін (культуролог університету в Чікаго ; 1939-) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 297 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 75.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Білан, Людмила Леонідівна. Професійна педагогічна діяльність / Л. Л. Білан. - С .8-11
Велігура, Олена Олександрівна. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів / О. О. Велігура. - С .12-15
Горбенко, Сергій Семенович. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва / С. С. Горбенко. - С .16-19
Карпенко, Антоніна Петрівна. Виховне значення Богослужбового співу / А. П. Карпенко. - С .20-23
Красницька, Ольга Володимирівна. Депривація як соціально-педагогічна проблема / О. В. Красницька. - С .24-28
Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Лі Данься. - С .29-31
Мельник, Ольга Петрівна. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник. - С .32-35
Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів / Мен Фаньцзюань. - С .36-39
Паньків, Людмила Іванівна. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури / Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. - С .40-43
Пархоменко, Олександр Миколайович. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах / О. М. Пархоменко. - С .44-47
Пахомова, Галина Анатоліївна. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема / Г. А. Пахомова. - С .48-52
Плющик, Єлизавета Василівна. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики" / Є. В. Плющик. - С .53-55
Пономарьова, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України / О. М. Пономарьова. - С .56-60
Сверлюк, Лілія Іванівна. Соціокультурний концепт хорового виконавства / Л. І. Сверлюк. - С .61-65
Сверлюк, Ярослав Васильович. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті / Я. В. Сверлюк. - С .66-70
Федюра, Світлана Анатоліївна. Хорове виконавство на сучасному етапі / С. А. Федюра. - С .71-74
Харицька, Світлана Василівна. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів / С. В. Харицька. - С .75-78
Харківська, Алла Анатоліївна. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ / А. А. Харківська. - С .79-83
Холоденко, Вікторія Олександрівна. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості / В. О. Холоденко. - С .84-88
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арсеньєва, Наталя Борисівна. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП / Н. Б. Арсеньєва. - С .89-95
Блуашвілі, Нана. Діти та метод ТРR / Н. Блуашвілі. - С .96-101
Глушаниця, Наталія Вікторівна. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки / Н. В. Глушаниця. - С .102-108
Золотарьова, Олена Олександрівна. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва / О. О. Золотарьова. - С .109-111
Конопля, Вікторія Олександрівна. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали" / В. О. Конопля, С. О. Бурчак. - С .112-117
Михалюк, Алла Михайлівна. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів / А. М. Михалюк. - С .118-121
Роговська, Єлизавета Владиславівна. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування / Є. В. Роговська. - С .122-127
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа" / Я. М. Рудик, Р. А. Струк. - С .127-132
Спіліоті, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики / О. В. Спіліоті. - С .133-136
Тепла, Оксана Миколаївна. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної / О. М. Тепла. - С .137-139
Циганюк, Люція Ігорівна. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах / Л. І. Циганюк. - С .140-143
Цюряк, І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики / І. О. Цюряк. - С .144-147
Чурікова-Кушнір О., Ольга Дмитрівна. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ / О. Д. Чурікова-Кушнір. - С .148-151
Шевчук, М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми / М. О. Шевчук. - С .152-155
Щербакова, Надія Миколаївна. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів / Н. М. Щербакова. - С .156-159
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін / Т. О. Бодрова. - С .160-164
Вергунова, Валерія Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти / В. С. Вергунова. - С .165-168
Горбенко, Олена Борисівна. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. Б. Горбенко. - С .169-172
Заплішний, Іван Іванович. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. - С .173-176
Княжева, Ірина Анатоліївна. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури / І. А. Княжева. - С .177-182
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики / Е. В. Комиссаренко. - С .183-187
Костриця, Наталія Миколаївна. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. - С .188-191
Мішедченко, Валентина Василівна. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .192-196
Неретін, Валерій Олександрович. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання / В. О. Неретін. - С .196-198
Новосадова, Світлана Артемівна. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики / С. А. Новосадова. - С .199-202
Пастушенко, Любомир Андрійович. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики / Л. А. Пастушенко. - С .203-206
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів / О. В. Полозенко. - С .207-212
Пришупа, Юлія Юріївна. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів / Ю. Ю. Пришупа. - С .213-216
Стратан-Артишкова Т., Тетяна Борисівна. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Б. Стратан-Артишкова Т. - С .217-220
Фурсикова, Тетяна Володимирівна. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності / Т. В. Фурсикова. - С .221-224
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .225-227
Благінін, Валерій Михайлович. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського / В. М. Благінін. - С .228-230
Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті / Ген Цзинхен. - С .231-234
Гладченко, Мирослава Миколаївна. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу / М. М. Гладченко. - С .235-239
Кавунник, Олена Анатоліївна. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники / О. А. Кавунник. - С .240-245
Ковнер, Віра Володимирівна. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні) / В. В. Ковнер. - С .246-249
Кресан, Надія Петрівна. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України / Н. П. Кресан. - С .250-255
Лимарєва, Юлія Миколаївна. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття / Ю. М. Лимарєва. - С .256-259
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : До 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама / Н. І. Лукашова. - С .260-264
Мачача, Юлія Миколаївна. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.) / Ю. М. Мачача. - С .265-269
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США / О. В. Михайленко. - С .270-275
Раструба, Тетяна Віталіївна. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання / Т. В. Раструба. - С .276-280
Стець, Галина Володимирівна. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. - С .281-286
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи / Т. В. Тарнавська. - С .287-293
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   викладання музики в школі

   Викладання музики у ВНЗ

   Педагогічна діяльність

   Музично-педагогічна освіта

   Естетичне виховання--засобами музики

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Виконавська майстерність

   творча активність

   Інструментальна музика

   Дистанційна освіта

   Педагогіка зарубіжних країн--історія

   Ніжинщина--освіта
    Великобританія--освіта

    Ізраїль--освіта

    Україна--Освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Орф, Карл (1895-1982) \о нем\; Халанський, Іван Іванович (директор Новгород-Сіверської гімназії ; 1749-1825) \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 239 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 83.67 грн.
    Зміст:
Балалаєва, Олена Юріївна. Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників / О. Ю. Балалаєва. - С .7-12
Безносюк, Олександр Олексійович. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою / О. О. Безносюк. - С .13-23
Закариашвили, Мариам. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий / М. Закариашвили, И. Чичашвили. - С .19-23
Краснолуцький, Костянтин Костянтинович. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи / К. К. Краснолуцький. - С .24-28
Кучерявий, Андрій Олександрович. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів / А. О. Кучерявий. - С .29-34
Мосіюк, Олександр Олександрович. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності / О. О. Мосіюк. - С .35-40
Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) / В. М. Оржеховська (та ін.). - С .41-48
Пасько, Наталія Анатоліївна. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти / Н. А. Пасько. - С .49-56
Плахотнік, Ольга Василівна. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи / О. В. Плахотнік. - С .57-63
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів / Т. В. Потапчук. - С .64-67
Яценко, В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі / В. В. Яценко. - С .68-73
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .74-76
Ірза, Валерія Ігорівна. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів / В. І. Ірза. - С .77-81
Коломієць, Альона Анатоліївна. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. - С .82-85
Малихіна, Яна Анатоліївна. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років / Я. А. Малихіна. - С .86-89
Попова, Галина Василівна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ / Г. В. Попова. - С .90-94
Притуляк, Людмила Миколаївна. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .95-98
Слюта, Аліна Миколаївна. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики / А. М. Слюта, О. В. Лукаш. - С .99-104
Стаднійчук, Ірина Петрівна. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків / І. П. Стаднійчук. - С .105-109
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти / Т. В. Тарнавська. - С .110-117
Шевчук, Леся Олексіївна. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей / Л. О. Шевчук. - С .118-122
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів / Л. Г. Гаврілова. - С .123-129
Гуменникова, Тамара Рудольфівна. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу / Т. Р. Гуменникова. - С .130-136
Катушенок, Ірина Анатоліївна. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації / І. А. Катушенок. - С .137-141
Кришталь, Аліна Олександрівна. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки / А. О. Кришталь. - С .142-147
Овчаренко, Наталія Анатоліївна. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. А. Овчаренко. - С .148-153
Одерій, Людмила Євгеніївна. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. - С .154-159
Рудик, Ярослав Михайлович. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету / Я. М. Рудик. - С .160-163
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Георгій Вороний в історії української культури / Є. І. Коваленко. - С .164-169
Куліш, Сергій Миколайович. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.) / С. М. Куліш. - С .170-179
Курило, В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. - С .180-184
Михайленко, Олена Вікторівна. Методи навчання у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .185-190
Мінкіна, Юлія Володимирівна. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / Ю. В. Мінкіна. - С .191-194
Плахотнік, Ольга Василівна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри" / О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. - С .195-201
Пономаренко, Ольга Володимирівна. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .202-205
Робак, Володимир Євгенович. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах / В. Є. Робак. - С .206-210
Рубан, Лариса Миколаївна. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність / Л. М. Рубан. - С .211-215
Самойленко, Олена Володимирівна. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. / О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. - С .216-221
Сидоренко, Тетяна Вікторівна. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН / Т. В. Сидоренко. - С .222-226
Смелянська, Вікторія Володимирівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід / В. В. Смелянська. - С .227-232
Шарапа, Світлана Володимирівна. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / С. В. Шарапа. - С .233-236
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Електронні підручники

   Технології навчання--мультимедійні

   Самостійна робота--студенти

   Реформування освіти--Україна

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   Підготовка майбутніх вчителів

   підготовка соціальних працівників

   вища освіта--внз

   Педагогіка України--історія освіти

   дослідницька діяльність учнів

   Педагогічна майстерність--вища освіта

   освіта в зарубіжних країнах

   Сербія--освіта
    США--освіта та педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Федорченко, Тетяна Євгенівна; Єжова, Ольга Олександрівна; Вороний, Георгій Феодосійович (укр. математик ; 1868-1908) \о нем\; Холт, Джон (американ. педагог-реформатор ; 1923-1985) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 132.50 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. - С .95-98
Інші автори: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


    Михайленко, Олена Вікторівна.
    Вимоги до стажування у юридичних коледжах США [Текст] / О. В. Михайленко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 162-168
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Стажування
   Освіта в зарубіжних країнах

   США--освіта


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

7.
159.9(06)
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова ; відп. секретар Ю. Г. Новгородська. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 126 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 238.33 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти / Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. - С .7-14
Матвієнко, Світлана Іванівна. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .14-22
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву / Н. П. Пихтіна. - С .22-29
Турчин, Тамара Миколаївна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження / Т. М. Турчин. - С .29-38
Шевчук, Марина Олександрівна. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. - С .38-46
Йотка, Ярослав Миколайович. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності / Я. М. Йотка. - С .46-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бондаренко, Юрій Іванович. Мозковий штурм» на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .52-61
Кононко, Олена Леонтіївна. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками / О. Л. Кононко. - С .61-74
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти / О. А. Гордієнко. - С .74-83
Мартиненко, Олена Володимирівна. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа / О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. - С .83-93
Михайленко, Олена Вікторівна. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови / О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. - С .93-101
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вовк, Л. П. Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.) / Л. П. Вовк. - С .101-109
Йотка, В. В. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського / В. В. Йотка. - С .109-116
Коваль, О. В. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського / О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник. - С .116-122
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Новгородська, Юлія Григорівна \конс.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 87570
Кількість відвідувачів 1353
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя