Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пасічник, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
8
Н34


   
    Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 6. У 95-річчя народження Уласа Самчука / ТДПУ ім. В. Гнатюка ; Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : ТДПУ, 2000. - 151 с. - (Літературознавство). - ISBN 966-7425-09-6 : 2.10 грн.
    Зміст:
Гром'як, Р. ПРО СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ УЛАСА САМЧУКА / Р. Гром'як. - С .6-15
Бородіца, С. Особливості часу-простору в структурі роману "Кулак" У. Самчука / С. Бородіца. - С .16-20
Буркалець, Н. Мистецтво Уласа Самчука-публіциста (за матеріалами газети "Волинь") / Н. Буркалець. - С .21-27
Вашків, Л. Засоби розкриття дитячої психології у романі Уласа Самчука "Куди тече та річка" / Л. Вашків. - С .28-35
Веретюк, О. Самчукова рецепція Польщі / О. Веретюк. - С .36-43
Данилевич, М. Український образ світу у трилогії У. Самчука "Волинь" / М. Данилевич. - С .44-49
Добрянська, І. "Дух руїни" у романі Уласа Самчука "Марія" / І. Добрянська. - С .50-54
Ільєва, Г. Життя на чужині (до проблеми пізнання української еміграційної прози / Г. Ільєва. - С .55-62
Лисенко, Н. Поетика роману У. Самчука "Гори говорять!" / Н. Лисенко. - С .63-72
Мовчан, Р. "Морозів хутір" Уласа Самчука / Р. Мовчан. - С .73-86
Пасічник, О. Концепція героя в романах "Темнота" Уласа Самчука та "Архіпелаг ГУЛАГ" Олександра Солженіцина / О. Пасічник. - С .87-96
Плетенчук, Н. Концепція віталізму в романі "На твердій землі" у контексті творчості Уласа Самчука / Н. Плетенчук. - С .97-107
Штонь, Г. До проблеми жанрово-стильової своєрідності трилогії У. Самчука "Ост". Передні зауваги / Г. Штонь. - С .108-113
Бабій, І. Естетична роль кольоропозначень у романі У. Самчука "Марія" / І. Бабій. - С .114-120
Бичко, З. Діалектизми як важлива риса мови художніх творів Уласа Самчука / З. Бичко. - С .121-123
ДРНТІ
ББК 83я43
РУБ 8


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас \о нем\; Солженицын, Александр Исаевич \о нем\; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
9(4Укр...)
М 65


   
    Місто Кременець в історії освіти, науки і культури: міжнародна наукова конференція, присвячена 365-річчю відкриття в Кременці філії Києво- Могилянської колегії: 23-24 травня 2002 [Текст] / Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Кременецький обласний комунальний педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка ; Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Кременецький обласний комунальний педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка. - Кременець : [б. в.], 2002. - 268 с. - Б. ц.
    Зміст:
Чернихівський, Г. Видатний книгознавець Павло Ярковський / Г. Чернихівський. - С .72-79
Костриця, М. Великий кременчанин Юліуш Словацький і місто Житомир / М. Костриця, Г. Мокрицький. - С .80-87
Гаєвська, Г. Петро Могила і освіта в Україні / Г. Гаєвська. - С .118-122
Кравчук, Л. Культурно-освітня діяльність Т. Чацького на Волині / Л. Кравчук. - С .161-166
Пасічник, О. Крем’янець у творчій долі Уласа Самчука / О. Пасічник. - С .206-210
Канівець, С. Кременеччина і Олександр Неприцький-Грановський / С. Канівець, Н. Канівець. - С .211-214
Макаренко, О. Національне виховання у вузі / О. Макаренко
ДРНТІ
ББК 63.3(4Укр-4)
РУБ 9(4Укр...)


Дод.точки доступу:
Ярковський, Павло \о нем\; Словацький, Юліуш \о нем\; Могила, Петро \о нем\; Чацький, Тадеуш \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Неприцький-Грановський, Олександр Анастасійович (поет, вчений-ентомолог ; 1887-1976) \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"; Кременецький обласний комунальний педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
40
М74


    Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія).
   Вип. 7. T. VII. Ч. 1 : Художня література в контексті культури. - 2004. - 276 с. - укр. та рос. мовами. - 3.00 грн.
    Зміст:
Щербан, Т. Д. Психологічні особливості сугестивності поетичного образу / Т. Д. Щербан. - С .16-22
Норец, М. В. О природе художественного конфликта / М. В. Норец. - С .22-27
Остроушко, О. А. Дискурс замовлянь / О. А. Остроушко. - С .27-34
Лохматова, А. И. Художественная литература как исторический источник второй пол. ХІХ в. / А. И. Лохматова. - С .53-61
Дубровина, Н. В. Проблемы филологического изучения литературы социалистического реализма как культурного феномена / Н. В. Дубровина. - С .61-68
Саевич, И. Г. Дихотомия "слово - молчание" в культуре символизма / И. Г. Саевич. - С .68-75
Чорна, Н. В. Принцип "нон селекцій" як художній кад постмодерного дискурсу / Н. В. Чорна. - С .80-86
Луцюк, М. В. Література премудрості: Старий Завіт і давньосхідні літератури / М. В. Луцюк. - С .86-91
Белогуб, А. Л. Библейские имена Адам и Ева в топонимической лексике / А. Л. Белогуб. - С .91-97
Ильин, В. Поэзия и этика Робера Мерля в романе "Мадрапур" / В. Ильин. - С .123-130
Колодій, М. О. Мотив "вічножіночого" у житті і творчості Й. В. Гете / М. О. Колодій. - С .136-144
Оришака, О. М. Філософсько-естетичне спрмування творчості Германа Гессе / О. М. Оришака. - С .150-154
Нагачевська, О. О. Окремі риси "майбутнього" модернізму в романі Кейт Шопен "Пробудження" / О. О. Нагачевська. - С .160-167
Романець, В. М. Жанрове новаторство роману В. Гюго "Знедолені" (про тип художньої свідомості перехідного часу) / В. М. Романець. - С .216-220
Пасічник, О. В. Жанрова парадигма творів "Ost" Уласа Самчука і "Архипелаг ГУЛАГ" О. Солженіцина як домінантна основа їх типологічного зіставлення в контексті культури 50-8-х рр. ХХ ст. / О. В. Пасічник. - С .256-261
ДРНТІ
ББК 81я43 + 83я43
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Мерль, Робер \о нем\; Гете, Йоганн Вольфганг фон \о нем\; ГЕССЕ, ГЕРМАН \о нем\; Шопен, Кейн \о ней\; Гюго, Виктор Мари \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Солженіцин, Олександр Ісаевич \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Знайти схожі

5.
81.43.21
П 19


    Пасічник, О.
    Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / Олександр Пасічник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 21-27. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- іноземні мови -- підручники з англійської мови
Анотація: У статті розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам'ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
Шифр: КШС-2/2016/6
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 6
Зміст:
Ребрина, В. А. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організацію роботи методичних об’єднань учителів інформатики у Хмельницькій області / В. А. Ребрина. - С.3-8.
Марценюк, В. П. Інформаційні ресурси як засіб розвитку іншомовних компетенцій у школярів: перспективи використання в навчальних закладах III-IV освітніх етапів Республіки Польща / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.9-17.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.17-19.
Богданова, О. О. Технологія веб-квест на уроках інформатики та у позаурочний час / О. О. Богданова. - С.20-26.
Пасічник, О. В. Календарно-тематичне планування з інформатики для 8 класу / О. В. Пасічник. - С.26-28.
Коршунова, О. В. Календарне планування з інформатики для 2-5 класів / О. В. Коршунова. - С.29-32.
Лещук, С. О. Вивчення графічних редакторів: змістові аспекти / С. О. Лещук. - С.33-39.
Bakhmat, Nataliya V. Model of cloud oriented learning environment of pedagogical subjects in pedagogical institutions of higher education / Nataliya V. Bakhmat. - С.40-43.
Жалдак, М. І. Дистанційний курс "Теорія ймовірностей і математична статистика" / М. І. Жалдак, Ю. П. Біляй. - С.44-47.
Шевченко, А. В. Дистанційне навчання за допомогою сервісів Google / А. В. Шевченко. - С.48-52.
Колос, К. Р. Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти впродовж життя / К. Р. Колос. - С.53-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
22.183.4р10
П 19


    Пасічник, О. В.
    Календарно-тематичне планування з інформатики для 8 класу [Текст] / О. В. Пасічник // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 26-28.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--календарно-тематичне планування
Кл.слова (ненормовані):
календарно-тематичне планування з інформатики для 8 класу -- поглиблене вивчення предметів


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

8.
801.5
К 79
б-ка Михеда П. В. / К 79-КСХ


   
    Кременецькі компаративні студії [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 4 / Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Тараса Шевченка, Факультет іноземних мов ; ред. кол.: Д. Ч. Чик, О. В. Пасічник, А. І.Шульган та ін. - Хмельницький : ФОП Цюпак А. А., 2014. - 312 с. - ISSN 2311-262X. - 42.00 грн.
ББК 83.01я43 + 83.07я43
РУБ 801.5
Рубрики: Літературознавство--дослідження
   Літературознавство--компаративістика (порівняльне літературознавство)

   Літературознавство--образи, теми, сюжети

   Літературознавство--художній переклад

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
компаративна лінгвістика -- порівняльне літературознавство -- перекладознавство -- війна і мир в художній літературі


Дод.точки доступу:
Чик, Д. Ч. \ред.\; Пасічник, О. В. \ред.\; Шульган, А. І. \ред.\; Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Тараса Шевченка; Факультет іноземних мов
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

9.
Шифр: УШ/2020/1/3
   Журнал

Управління школою [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. N 1/3 (625-627)
Зміст:
Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12.
Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність
Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом
Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація
Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26.
Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг
Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56.
Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58.
Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69.
Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота
Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76.
Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79.
Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.5.042-056.45(477)
П 19


    Пасічник, О. Б.
    Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 45847
Кількість відвідувачів 1658
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя