Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Слюсаренко, Олена Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: ВОУ1/2012/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 11 назв
Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук. - С.10-19. - Бібліогр.: 11 назв
Уваркіна, Олена Василівна. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна. - С.20-24. - Бібліогр.: 9 назв
Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк. - С.25-30. - Бібліогр.: 10 назв
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37. - Бібліогр.: 13 назв
Касьянов, Дмитро Володимирович. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов. - С.38-41. - Бібліогр.: 9 назв
Дуденко, Василь Петрович. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко. - С.42-48. - Бібліогр.: 8 назв : табл.
Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб. - С.49-55. - Бібліогр.: 11 назв
Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька. - С.56-60. - Бібліогр.: 6 назв
Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв
Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко. - С.67-74. - Бібліогр.: 11 назв
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко. - С.75-80. - Бібліогр.: 21 назва : табл.
Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко. - С.81-86. - Бібліогр.: 7 назв : табл.
Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль. - С.87-92. - Бібліогр.: 11 назв : табл.
Капера, Ірина Сергіївна. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера. - С.93-100. - Бібліогр.: 9 назв : табл.
Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич. - С.101-105. - Бібліогр.: 5 назв
Іващенко, Оксана Алімівна. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко. - С.106-112. - Бібліогр.: 10 назв : рис., табл.
Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко. - С.113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.58
С 49


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 75-80 : табл. - Бібліогр.: 21 назва
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Університети--чинники досягнення

Кл.слова (ненормовані):
вікові параметри -- вік університету -- рейтинг -- світовий клас -- порівняльний аналіз
Анотація: Досліджено вікові характеристики 492 вищих навчальних закладів світового класу за рейтингом «Шанхайський». Показано, що провідні рейтингові позиції, зазвичай, посідають досвідчені заклади, які в середньому мають понад двохсотрічну історію. Водночас, у високорейтинговому переліку є деякі нові університети. Обгрунтовано рекомендації для вітчизняної вищої школи, у якій домінують заклади віком 20 і менше років, щодо державної і суспільної підтримки виведення кращих українських університетів на рівень світового класу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2012/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Університетська освіта: тенденції змін / Віктор Андрущенко. - С.5-15. - Бібліогр.: 25 назв.
Богданов, Ігор Тимофійович. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов. - С.16-21. - Бібліогр.: 3 назви
Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров. - С.22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
Бевзенко, Любов Дмитрівна. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Любов Бевзенко. - С.28-36. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кочубей, Наталія Василівна. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Наталія Кочубей. - С.37-42. - Бібліогр.: 12 назв.
Касьянов, Дмитро Володимирович. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Дмитро Касьянов. - С.43-49. - Бібліогр.: 18 назв.
Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна. - С.50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
Хоменко, Олександр Вікторович. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко. - С.55-61. - Бібліогр.: 13 назв.
Дівінська, Наталія Олександрівна. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська. - С.62-67. - Бібліогр.: 13 назв.
Лисенко, Віталій Пилипович. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх. - С.68-74. - Бібліогр.: 2 назви. : табл.
Вернидуб, Роман Михайлович. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
Калашнікова, Світлана Андріївна. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / Світлана Калашнікова. - С.80-84. - Бібліогр.: 9 назв.
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / Олена Слюсаренко. - С.85-91. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл.
Павлюк, Світлана Вікторівна. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк. - С.92-97. - Бібліогр.: 9 назв.
Козієвська, Олена Іванівна. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / Олена Козієвська. - С.98-107. - Бібліогр.: 13 назв. : рис., табл.
Рідченко, Людмила Олександрівна. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Людмила Рідченко. - С.108-113. - Бібліогр.: 13 назв.
Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем. - С.114-116 : фото
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.58
С 49


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / Олена Слюсаренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 85-91 : рис., табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Університети--топ-університети
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
топ-університети -- рейтинг -- віковий історичний розподіл -- віковий регіональний розподіл -- досвідчені університети -- молоді університети -- конкуренція
Анотація: Досліджено вікові історичний (протягом X-XXI століть та окремих десятиріч) і регіональний (за континентами) розподіли топ-університетів за рейтингами "Таймс" і "Шанхайський". Показано, що найбільш інтенсивно університети створювалися у XV, XVIII-XIX та XX століттях, а кожен десятий високорейтинговий заклад засновано в період 1960-1969 рр. Найбільш досвідченими з огляду на вік є заклади Європи, суттєво молодшими є університети Північної Америки, Азії та Океанії. Аргументовано існування конкуренції за рейтингові позиції досвідчених і молодих закладів у всіх регіонах з перевагою на боці університетів значного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ВОУ1/2012/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7
Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15
Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23
Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв.
Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв.
Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв.
Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / Олена Слюсарено // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 101-108 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Університети--вікові характеристики--порівняльний аналіз
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- університети -- міжнародні рейтинги -- топ-університети -- вікові характеристики -- віковий розподіл -- конкуренція -- досвідчені університети -- молоді університети -- профілізація -- порівняльний аналіз -- "Шанхайський" рейтинг -- "Таймс" рейтинг -- міжнародні рейтинги
Анотація: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 22741
Кількість відвідувачів 1171
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя