Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вищі навчальні заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378.1
О-75


   
    Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн
ББК 74.58.2
РУБ 378.1
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади
   Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
81.43.21
Ш 96


    Шурма, Світлана.
    Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади
   Індивідуалізація навчання

   студенти ВНЗ

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння
Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Болюбаш, Ярослав Якович.
    Про національну систему рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ : [розмова з дир. департаменту вищ. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України Я. Я. Болюбашем / вела Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 7. - С. 7-9
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--діяльність--рейтингове оцінювання--національна система
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- оцінювання діяльності ВНЗ -- система рейтингового оцінювання -- національна система


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.204.2
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників : наказ... від 20.12.2011 № 1473 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8/9. - С. 15-20. - [Додаток]. - Зміст: Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
ББК 74.204.2
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи

   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Позашкільна освіта в Україні--правові джерела

   Профтехосвіта--правові джерела--Україна

   атестація педагогічних працівників

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОНМС України -- вищі навчальні заклади -- 1-2 рівень акредитації -- педагогічні працівники -- атестація -- типове положення


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58
К 56


    Коваль, Тетяна Василівна.
    Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Німеччина--вища освіта
    США--освіта вища

Кл.слова (ненормовані):
ринкова конкуренція -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- дослідницькі університети -- глобалізація -- підприємницькі ВНЗ -- освітньо-науковий комплекс -- освітня політика -- зарубіжний досвід -- порівняльне дослідження
Анотація: Досліджено спробу перенесення до Німеччини американського досвіду створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели майже цілковиту непридатність цього досвіду для умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів на підприємницькі заклади.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Гуржій, А.
    Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / Андрій Гуржій // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 69-70. - рец. на підручник "Математичне моделювання в психологічних та соціологічних дослідженнях"/ М. Б. Євтух, М. С. Кулик, Е. В. Лузік, Т. В. Ільїна . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Моделювання--математичне--підручники
   Психологічні дослідження--математичне моделювання--підручники

   Соціологічні дослідження--математичне моделювання--підручники

   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--рецензія

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- підручники -- практична психологія -- соціальна робота -- математичне моделювання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.04(3)
З-42


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.04(3) + 74.58
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність
   Освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
Кл.слова (ненормовані):
стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн
Анотація: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
К 89


    Куклін, Олег.
    Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України [Текст] / О. Куклін // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 28-36 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   освіта і суспільство

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- стратегічні пріоритети -- вищі навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.2
О-72


   
    Освітні заклади готові до нового навчального року // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 3. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта в Україні
   Навчальний рік--готовність--Україна, 2012-2013 рр.

   Початкова освіта в Україні--державні стандарти

Кл.слова (ненормовані):
колегії міністерства -- державні стандарти -- інформаційно-комунікаційні технології -- нові програми -- вищі навчальні заклади -- державне замовлення
Анотація: 28 серпня 2012 року у приміщенні ЗОШ № 78 м. Києва відбулося засідання колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, присвячене питанням готовності навчальних закладів до 2012-2013 н. р. та особливостям упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / Олена Слюсарено // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 101-108 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Університети--вікові характеристики--порівняльний аналіз
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- університети -- міжнародні рейтинги -- топ-університети -- вікові характеристики -- віковий розподіл -- конкуренція -- досвідчені університети -- молоді університети -- профілізація -- порівняльний аналіз -- "Шанхайський" рейтинг -- "Таймс" рейтинг -- міжнародні рейтинги
Анотація: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 65513
Кількість відвідувачів 1788
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя