Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 37.016:811.111](477) Н 12
На допомогу вчителям і викладачам англійської мови [Текст] : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. В. Б. Шевченко ; бібліогр. ред. Л. І. Самчук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 73–76.
. - ISSN 0131-6788ББК 81.43.21-9 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рекомендаційний бібліографічний список Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- методика викладання -- Рік англійської мови -- рекомендаційний бібліографічний список -- загальноосвітні навчальні заклади
Дод.точки доступу: Шевченко, В. Б. \упоряд.\; Самчук, Л. І. \бібліогр. ред.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 376-056.2/.3(477) Т 19
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис Кл.слова (ненормовані): правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
| 376-056.2/.3(477) Л 86
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.014.3(477) Ц 61
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування Кл.слова (ненормовані): реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.018.523(477) М 47
Мелешко, В. Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--сільська школа Кл.слова (ненормовані): сільська школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.016:51]:371.31 Л 63
Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 376-056.34(477) С 15
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 56
Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність Кл.слова (ненормовані): українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 373.3.016:821.161.2]:371.31 М 29
Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / Валентина Мартиненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--читання Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 373.3.016:821.161.2]:371.31 В 23
Вашуленко, О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / Оксана Вашуленко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 20–24. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- комунікативно-мовленнєві вміння -- мовленнєва діяльність -- сприймання тексту -- діалогічне мовлення -- діалогічне спілкування -- усне монологічне мовлення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про формування й удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках літературного читання в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 373.3.013.3:502/504](477) А 66
Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів / Ірина Андрусенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 25–28. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--екологічна грамотність Кл.слова (ненормовані): природознавство -- екологічна грамотність -- екологічна компетентність -- екологічна освіта -- екологічна проблемна ситуація -- проектна діяльність -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 373.3.013.3:087.5](477) Б 11
Бібік, Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки з курсу “Я у світі” Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі (навч. курс) -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 373.5.016:811.161.2]:371.31 Я 64
Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--вправи Кл.слова (ненормовані): українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 373.3.014.3(477) Z99
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування --оцінювання Початкова школа--готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 373.3.018.262(477) Д 18
Даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Георгій Даниленко, Олена Щербакова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 8–9.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками--проект "Інтелект України" Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- співпраця з батьками -- робота з батьками -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоровий спосіб життя -- емоційний інтелект -- Інтелект України, проект -- педагогіка партнерства -- початкова школа Анотація: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізує основні принципи Педагогіки партнерства, тому важливою складовою є плідна співпраця з батьками.
Дод.точки доступу: Щербакова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 П 77
Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання письма Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
| 373.3.014.3(477) С 13
Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту” Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 37.017.92(477) Б 55
Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Виховання--духовне виховання--компонентна технологія Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|