373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)