Щелбанова, Е. И.
    Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте / Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 150-161. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Обдаровані діти--навчання
   обдаровані діти--психологія

   психологія обдарованості

   психодіагностика обдарованості

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані школярі -- обдаровані діти -- пізнавальні здібності -- особистісні особливості -- дослідницька активність -- психодіагностична система -- творче міждисциплінарне навчання


Дод.точки доступу:
Шумакова, Н. Б.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Л 11


    Ліждвой, Людмила.
    Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Л. Ліждвой // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 16-21. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні здібності -- розумове виховання -- творче мислення -- проблемне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рижук, Г. О.
    Робота з обдарованими учнями на уроках правознавства [Текст] / Г. О. Рижук // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 22/23. - С. 14-17. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--робота з обдарованими учнями
Кл.слова (ненормовані):
уроки правознавства -- обдаровані учні -- пізнавальні здібності -- творчі здібності -- особливості емоційної сфери -- тести для батьків -- пам’ятка для вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Кудлай, Оксана Володимирівна.
    Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті [Текст] / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 131-136
УДК
Рубрики: Інтелект
Кл.слова (ненормовані):
множинний інтелект -- пізнавальні здібності -- мовленнєва діяльність -- альтернативні завдання -- плюралізація


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Макарчук, Альна Андріївна; Білоусова, Надія Валентинівна; Гарднер, Говард (американський психолог ; 1943 р. н.) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)