Щелбанова, Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте / Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 150-161. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Обдаровані діти--навчання обдаровані діти--психологія психологія обдарованості психодіагностика обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдаровані школярі -- обдаровані діти -- пізнавальні здібності -- особистісні особливості -- дослідницька активність -- психодіагностична система -- творче міждисциплінарне навчання Дод.точки доступу: Шумакова, Н. Б. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 11 Ліждвой, Людмила. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Л. Ліждвой> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 16-21. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): пізнавальні здібності -- розумове виховання -- творче мислення -- проблемне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
педагоги України Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів. Дод.точки доступу: Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рижук, Г. О. Робота з обдарованими учнями на уроках правознавства [Текст] / Г. О. Рижук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 22/23. - С. 14-17. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання правознавства в школі--робота з обдарованими учнями Кл.слова (ненормовані): уроки правознавства -- обдаровані учні -- пізнавальні здібності -- творчі здібності -- особливості емоційної сфери -- тести для батьків -- пам’ятка для вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Кудлай, Оксана Володимирівна. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті [Текст] / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 131-136
Кл.слова (ненормовані): множинний інтелект -- пізнавальні здібності -- мовленнєва діяльність -- альтернативні завдання -- плюралізація Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Макарчук, Альна Андріївна; Білоусова, Надія Валентинівна; Гарднер, Говард (американський психолог ; 1943 р. н.) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |