Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондаренко, Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8
Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14
Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18
Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22
Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27
Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36
Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42
Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45
Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50
Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55
Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61
Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65
Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70
Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73
Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77
Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80
Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4
Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93
Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98
Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102
Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107
Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111
Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124
Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130
Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134
Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
ДРНТІ
ББК 81.00
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10
Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14
Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20
Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24
Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31
Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40
Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44
Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48
Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51
Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54
Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57
Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63
Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68
Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73
Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ
Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81
Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84
Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90
Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93
Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97
Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102
Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108
Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111
Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115
Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119
Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124
Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131
Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136
Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139
Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147
Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153
Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156
Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163
Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167
Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171
Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174
Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177
Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183
Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186
Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191
Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193
Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196
Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204
Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204
Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Студенти
   викладання правознавства

   Зміст навчання

   Самостійна робота студентів

   Професійна освіта

   викладання фізики

   Я - теорія

   Викладання історії

   Економічна освіта

   Викладання біології в школі

   Викладання кримінології

   Технології навчання

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Реформа школи

   Національне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9
Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13
Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16
Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20
Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23
Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26
Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29
Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32
Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37
Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41
Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46
Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51
Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61
Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64
Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67
Кл.слова: сімейні конфлікти
Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72
Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77
Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82
Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86
Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89
Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93
Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96
Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99
Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104
Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107
Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112
Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116
Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120
Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123
Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126
Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130
Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133
Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135
Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139
Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145
Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149
Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152
Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157
Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162
Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166
Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172
Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177
Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181
Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184
Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі біології--підготовка
   Майбутні вчителі біології

   Вчителі географії--підготовка

   Майбутні вчителі географії

   Вчителі музики--підготовка

   Дистанційне навчання

   освіта безперервна

   Болонський процес

   Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу

   Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ

   Викладання вищої математики

   Перекладачі--підготовка

   Андрагогіка--підготовка фахівців

   Перекладознавство--підготовка перекладачів

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури

   Дистанційна освіта

   Управління вищим навчальним закладом

   Навчання--полікультурне навчання

   Конфлікти--сімейні

   Інформаційні технології

   Англійська мова--спілкування

   Освіта--наступність в освіті

   Викладання вищої математики

   Викладання математики

   Менеджери--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Знайти схожі

4.
8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 9 / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 172 с. - (до 15-річчя кафедри методики викладання української мови та літератури). - 6.20 грн.
    Зміст:
Самойленко, Г. В. Урок-конференція на тему "Лев Толстой і Україна" в системі уроків за романом Л. Толстого "Війна і мир" / Г. В. Самойленко. - С .8-24
Бондаренко, Ю. Історична образність узагальнювального типу та методика її вивчення (на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського "Дорогою ціною") / Ю. Бондаренко. - С .24-28
Драчук, Л. І. Виховання ціннісних орієнтацій у школярів під час вивчення творчості І. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .28-34
Забарний, О. В. Особистісно орієнтоване навчання на уроках української літератури / О. В. Забарний. - С .34-56
Лушник, Л. С. Краєзнавчі матеріали на уроках зарубіжної літератури / Л. С. Лушник. - С .56-67
Жаркевич, Н. М. Загадка А. А. Фета. Поэзия и судьба (урок по изучению лирики А. А. Фета) / Н. М. Жаркевич. - С .67-74
Голуб, Н. М. Формування духовних цінностей учнів 5-7 кл. у процесі вивчення загальних питань про мову / Н. М. Голуб. - С .74-79
Пащенко, В. М. Альтернація голосних звуків (на допомогу старшокласникам у процесі підготовки до зовнішнього оцінювання з української мови) / В. М. Пащенко. - С .79-85
ДРНТІ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники
   Викладання української літератури в школі--методичні посібники

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів



Дод.точки доступу:
Забарний, Олександр Вадимович; Толстой, Л. Н. \о нем\; Коцюбинский, М. М. \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Фет, А. А. \о нем\; Плужник, Євген \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1), аб (3)
Знайти схожі

5.
8У2
В 48
б-ка Ковальчука О. Г. / В 48-КСХ


   
    Винниченкознавчі зошити [Текст] : научное издание. Вип. 3 / Ред кол.: М. Г. Жулинський, О. Г. Ковальчук, Л. З. Мороз та ін; Відп. ред. В. П. Хархун ; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою, Вінниченкознавча наукова лабораторія. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 135 с. - 6.60 грн., 7.00 грн.
    Зміст:
Ковальчук, О. Г. Краса у практиках повсякдення / О. Г. Ковальчук. - С .4-52
Михальчук, Н. І. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери у малій прозі В. Винниченка / Н. І. Михальчук. - С .52-77
Бондаренко, Ю. "Сонячна машина" В. Винниченка: ідеаційність проти сенситивності / Ю. Бондаренко. - С .77-92
Штупун, О. Функціональне пориявлення категорій Танатосу та Еросу в художній практиці В. Винниченка / О. Штупун. - С .92-102
Костюченко, О. Жінка-вамп як реформатор гендерної політики (на матеріалі романістики В. Винниченка) / О. Костюченко. - С .102-108
Опанасенко, І. Ідентифікаційний код "вільної жінки" (за оповіданням В. Винниченка "Таємність") / І. Опанасенко. - С .108-114
Гаврик, В. Відчуження у практиках повсякдення: Маркузівська проекція (на матеріалі малої прози В. Винниченка) / В. Гаврик. - С .114-121
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)6-8я43
РУБ 8У2


Дод.точки доступу:
Жулинський, М. Г. (акад. НАН України, директор Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка); Ковальчук, Олександр Герасимович (докт. філол. наук, проф.); Мороз, Л. З. (докт. філол. наук, пров. науковий співробітник Інституту літератури); Панченко, В. Є. (докт. філол. наук, проф.); Пономаревський, С. Б. (канд. філол. наук, директор центру гуманітарної співпраці з українською діаспорою); Самойленко, Григорій Васильович (докт. філол. наук, проф.); Сиваченко, Г. М. (докт. філол. наук, пров. науковий співробітник); Сивокінь, Г. М. (член-кореспондент НАН України); Хархун, Валентина Петрівна (канд. філол. наук, доцент); Михальчук, Н. І. (канд. філол. наук, доцент); Винниченко, Володимир \о нем\; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка НАН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою; Винниченкознавча наукова лабораторія
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (1), КСХ (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1), КСХ (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
Шифр: ДС1/2004/1
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2004р. N 1
Зміст:
Слоньовська, О. Анатомія національної української ідеї в "Огненному колі" Івана Багряного. Міфічний аспект внутрішнього і зовнішнього ворога нації / О. Слоньовська. - С.5-13
Шишко, О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" / О. Шишко. - С.13-16
Богдан, С. "Магічне свічадо" епістолярію Василя Стуса / С. Богдан. - С.19-23
Дмитренко, Г. Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка / Г. Дмитренко, Ю. Дмитренко. - С.26-29
Бондаренко, Ю. Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів / Ю. Бондаренко. - С.29-33
Дроботько, Н. Літературний гурток - школа любові до слова / Н. Дроботько. - С.33-34
Вдовенко, Н. Різдвяні обряди "Водіння кози" і "Меланки" / Н. Вдовенко. - С.39-40
Семеног, О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника / О. Семеног. - С.41-46
Михайлюк, В. Українська мова професійного спілкування: Рекомендації щодо планування практичного курсу / В. Михайлюк. - С.46-48
Програми для середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням української літератури у 8-11 класах, для класів з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів. 11 семестр. - С.51-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Бондаренко, Ю.
    Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2004. - N1. - С. 29-33


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: Умлш-1/2006/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 3
Зміст:
Марцінко, Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови / Т. Марцінко. - С.2-7.
Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки / Л. Чемоніна. - С.7-12.
Голуб, Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система / Н. Голуб. - С.12-18.
Бондаренко, Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури / Ю. Бондаренко
Байчук, Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів / Т. Байчук. - С.30-32.
Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0 / О. Телехова. - С.32-35.
Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.36-38.
Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід / К. Почтар. - С.39-42.
Єрмоленко, С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Єрмоленко. - С.49-54.
Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик). - С.69-72.
Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція). - С.63-66.
Фасоля, А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса / А. Фасоля. - С.60-61.
Горболіс, С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст. / С. Горболіс. - С.55-59.
Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) / О. Шишко. - С.42-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Бондаренко, Ю.
    Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

11.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ДС1/2006/12
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 12
Зміст:
Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4
Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10
Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14
Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.23-26
Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей?: Про творчість видомого українського письменника / Р. Харчук. - С.27-30
Андрухович, Ю. Ерц-Герц-Перц / Ю. Андрухович. - С.30-32
Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39
Кучерук, О. Образна природа семпнтики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42
Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47 : портр
Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51
Александрова, Г. "В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Бондаренко, Ю.
    Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N12. - С. 4-10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   виховання засобами літератури



Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій Іванович \о нем\; Коцюбинський, Михайло \о нем\

Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3

Знайти схожі

13.
Шифр: ДС1/2007/7
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2007р. N 7
Зміст:
100-річчя Олега Ольжича. - С.Обкл.
Пасічник, Т. Екологічне виховання на уроках мови / Т. Пасічник. - С.2-4.
Мозгова, Л. Взаємозв’язки шкільного літературознавства і гендерноїї психології / Л. Мозгова. - С.5-8.
Киях, З. "Я красу люблю... як рідну Україну": Життя і творчість Миколи Вороного / З. Киях. - С.9-11.
Ткаченко, Л. Мила панна - адресатка салонної лірики Миколи Вороного / Л. Ткаченко. - С.11-16.
Бондаренко, Ю. "Сонячна машина" В.Винниченка:ідеаційність проти сенситивності / Ю. Бондаренко. - С.17-22.
Поліщук, Я. Культурницька місія Бориса Грінченка / Я. Поліщук. - С.45-48.
Яремчук, І. Світлоносні верховини Івана Денисюка / І. Яремчук. - С.48-51.
Юкало, В. Музей Богдана Лепкого у Бережанах на Тернопіллі / В. Юкало. - С.58-61.
Зборовська, Н. У метафізичних пітьмах сучасної української літератури: За книжкою В.Даниленка "Сон із дзьоба стрижа" та романом Г.Іваненко "Час покаянний" / Н. Зборовська. - С.52-57.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Бондаренко, Ю.
    "Сонячна машина" В.Винниченка:ідеаційність проти сенситивності [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N7. - С. 17-22.
Рубрики: Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок


Дод.точки доступу:
Винниченко, В. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

15.
Шифр: ДС1/2008/6
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 6
Зміст:
Дяченко-Лисенко, Л. Мова - скарбниця духовності народу / Л. Дяченко-Лисенко, С. Колваленко. - С.6-8.
Стасюк, Н. "Блакить мою душу обвіяла...": Вивчення поезій Павла Тичини у 5 класі / Н. Стасюк. - С.17-18.
Бондаренко, Ю. Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури / Ю. Бондаренко. - С.19-24.
Омельчук, С. Формування правописних умінь студентів-нефілологів / С. Омельчук. - С.25-27.
Стеценко, В. Світлий твій шлях, учителю!: До 110-ї річниці з дня народження Тетяни Федорівни Бугайко / В. Стеценко. - С.28-30.
Бацевич, Ф. Комунікативні особливості вигуку НУ в сучасному українському мовленні / Ф. Бацевич. - С.31-33.
Лавренюк, В. Сучасна реклама: мовний аспект / В. Лавренюк. - С.34-35.
Дронь, К. Модифікація міфообразу землі-матері в художній творчості Івана Франка / К. Дронь. - С.36-42.
Плужник, Г. Остання зустріч із Григорієм Косинкою / Г. Плужник. - С.52-58.
Лавренчук, В. Звитяжцем - через три віки / В. Лавренчук. - С.47-51.
Якименко, О. Трансформація міфу про вічне повернення у повісті Ольги Кобилянської "У нед.лю рано зілля копала" / О. Якименко. - С.43-46.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Бондаренко, Ю.
    Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N6. - С. 19-24. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
праці викладачів НДУ -- аналіз художнього твору -- ідейний зміст творів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

17.
Шифр: УЛЗО/2008/12
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 12
Зміст:
Лілік, О. Художні особливості екзистенціальної прози / О. Лілік. - С.6-9
Шуляр, В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи / В. Шуляр. - С.10-13
Бондаренко, Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника / Ю. Бондаренко. - С.17-19
Логвіненко, Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників / Н. Логвіненко. - С.22-24
Паламар, С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах / С. Паламар. - С.25-26
Кондратюк, С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів / С. Кондратюк. - С.27-29
Мхитарян, О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями / О. Мхитарян. - С.30-33
Базиль, Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль. - С.34-37
Яценко, Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю / Н. Яценко. - С.38-39
Шуляр, В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша. - С.40-42
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Бондаренко, Ю.
    Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 17-19
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: ВЛКНЗУ/2009/4
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал / Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво " Антросвіт". - Виходить щомісячно
2009р. N 4
Зміст:
Методика вивчення біографії письменника: Спецвипуск. - С.1-40 : портр
Бондаренко, Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника / Ю. Бондаренко. - С.5-7
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Бондаренко, Ю.
    Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника [Текст] / Ю. Бондаренко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2009. - N4. - С. 5-7
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 37713
Кількість відвідувачів 1289
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя