Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Краснов, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 192 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.88 грн.
    Зміст:
Гапон, В. В. Вимоги до підготовки спеціалістів у галузі освіти в сучасних умовах та прогнозування соціально-економічних показників діяльності вищих навчальних закладів / В. В. Гапон. - С .3
Корсак, К. В. Три стадії розвитку дистанційної освіти / К. В. Корсак, В. Ю. Хаскін. - С .17
Краснов, В. В. Валідність змісту педагогічних тестів у післядипломній медичній освіті / В. В. Краснов. - С .27
Білик, Л. І. Роль соціологічного опитування у визначенні пріоритетів студентства ( на прикладі Черкаського державного технологічного університету) / Л. І. Білик. - С .36
Шевченко, А. С. До питання структурування навчального змісту біології в середній школі / А. С. Шевченко, С. В. Страшко. - С .45
Ясинська, А. С. Шляхи зниження загальнотижневого навантаження учнів за рахунок інтеграції предметів гуманітарного і природничого циклів у початковій школі / А. С. Ясинська. - С .56
Джелалі, В. І. Інноваційно-валеологічні технології у вихованні та освіті / В. І. Джелалі, В. Л. Кулініченко. - С .65
Страшко, С. В. До питання формування свідомої мотивації на здоровий спосіб життя в учнів / С. В. Страшко, Л. А. Животовська. - С .71
Атепалихіна, А. В. Ефективність комплексного підходу до формування здоров’я учнів / А. В. Атепалихіна. - С .77
Корець, М. С. Основні положення концепції підготовки вчителя основ безпеки життєдіяльності / М. С. Корець, Л. А. Сидуорчук. - С .82
Бобрицька, В. І. Про валеологічну компетенцію майбутніх учителів / В. І. Бобрицька. - С .87
Гречишкіна, О. Д. Підготовка майбутнього вчителя до гендерного виховання учнів в умовах реформування освіти в Україні / О. Д. Гречишкіна, А. П. Гречишкіна, Т. І. Пулькіна. - С .95
Гречишкіна, О. Д. Корекція та профілактика межових станів нервово-психічного здоров’я учнів / О. Д. Гречишкіна, Л. А. Животовська. - С .101
Сучасні погляди на причини виникнення синдрому хронічної втоми в процесі розумової праці / Б. Д. Халмурадов, О. Ф. Гавриленко, Г. Ф. Гусєв та ін. - С .109
Безпалько, В. В. Шляхи вдосконалення антинаркотичної діяльності в навчальних закладах / В. В. Безпалько, А. М. Нагорна. - С .115
Сябро, С. А. Стан здоров’я дітей (вікові контури ендокринної ситуації) та профілактика втоми в умовах педагогічного процесу / С. А. Сябро, В. Л. Гуло, Б. Г. Хоменко. - С .119
Шарапова, О. В. Причини аномальної поведінки дітей молодшого віку / О. В. Шарапова. - С .125
Горащук, О. В. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / О. В. Горащук. - С .131
Курілова, В. І. Оздоровча цінність туристично-краєзнавчої роботи з молоддю / В. І. Курілова, Г. М. Шилкін, О. Я. Комаров. - С .137
Сопнєва, Н. Б. Деякі біологічні та соціальні аспекти валеологічної підготовки майбутнього вчителя / Н. Б. Сопнєва. - С .143
Бойко, О. М. Здоров’я студентів з межевими станами серцево-судинної системи / О. М. Бойко. - С .147
Хатунцева, С. М. Освіта як визначальний засіб формування і розвитку здорової молоді / С. М. Хатунцева. - С .153
Шаповалова, Т. Г. Гендерне виховання підростаючого покоління / Т. Г. Шаповалова. - С .157
Гуржій, Т. А. Функціональна класифікація об’єктів програмних систем / Т. А. Гуржій, М. С. Львов, О. В. Співаковський. - С .162
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Л. М. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, Василь Миколайович \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн.
    Зміст:
Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31
Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43
Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56
Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63
Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75
Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81
Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91
Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99
Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106
Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113
Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127
Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137
Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146
Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155
Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162
Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176
Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197
Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205
Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214
Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223
Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234
Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243
Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258
Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
75
К 78


    Краснов, В.
    Фізичну культуру не можна вилучати з блоку обов’язкових дисциплін [Текст] / В. Краснов // Освіта України. - 2010. - 27 квітня. - С. 10.
ББК 75
Рубрики: Кафедра фізвиховання та валеології
   викладання фізичної культури в ВНЗ



Дод.точки доступу:
Присяжнюк, С.

Знайти схожі

4.
Шифр: П1/2013/2
   Журнал

Педагогика [Текст] : Научно-теоретический журнал/ Редакция Российской Академии образования. - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-561Х. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 2
Зміст:
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн. - С.3-16
Аркусова, И. В. Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? / И. В. Аркусова. - С.17-25. - Библиогр.: 5 назв.
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков. - С.26-30. - Библиогр.: 15 назв.
Богуславская, Т. Н. Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская. - С.31-38. - Библиогр.: 10 назв.
Краснов, В. И. Теоретические основания системы обучения инновационному проектированию / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский. - С.39-44. - Библиогр.: 8 назв.
Боровских, А. В. Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских. - С.45-57. - Библиогр.: 6 назв.
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий. - С.58-66. - Библиогр.: 5 назв.
Беляев, А. В. Социализация и воспитание детей опережающего развития / А. В. Беляев. - С.67-73. - Библиогр.: 1 назв.
Лучкина, Т. В. Пути становления профессионализма молодого учителя / Т. В. Лучкина. - С.74-79. - Библиогр.: 15 назв.
Локтюшина, Е. А. Цели и содержание современного языкового образования / Е. А. Локтюшина. - С.80-86. - Библиогр.: 11 назв.
Фролов, А. А. Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов. - С.87-96. - Библиогр.: 3 назв.
Гриценко, Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А. С. Макаренко / Л. И. Гриценко. - С.97-102. - Библиогр.: 9 назв.
Беляев, В. И. Социально-педагогическая система А. С. Макаренко / В. И. Беляев. - С.103-111. - Библиогр.: 3 назв.
Годник, С. М. Педагогический подвиг А. С. Макаренко / С. М. Годник. - С.112-117. - Библиогр.: 5 назв.
Нурутдинова, А. Р. Государственная политика поддержки инноваций / А. Р. Нурутдинова. - С.118-123
Памяти В. О. Кутьева. - С.124-125
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
74в052
К 78


    Краснов, В. И.
    Теоретические основания системы обучения инновационному проектированию / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 39-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052
Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційне проектування
   Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- нноваційне проектування в освіті -- суб’єкти інноваційної діяльності
Анотація: У статті викладені теоретичні та методологічні основи навчання проектної діяльності суб'єктів інноваційної освіти.
В статье изложены теоретические и методологические основы обучения проектной деятельности субъектов инновационного образования.


Дод.точки доступу:
Каменский, Р. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
Шифр: П1/2013/4
   Журнал

Педагогика [Текст] : Научно-теоретический журнал/ Редакция Российской Академии образования. - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-561Х. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 4
Зміст:
Манушин, Э. А. Проблемы и перспективы инновационного развития российского высшего образования / Э. А. Манушин. - С.3-17. - Библиогр.: 24 назв.
Попов, В. А. Современные педагогические диссертационные исследования и социальный заказ общества / В. А. Попов. - С.18-23
Дзвятковская, В. Н. Экологизация как взаимодействие предметного и аспектного содержания образования / В. Н. Дзвятковская. - С.24-33. - Библиогр.: 21 назв.
Гурьянова, М. П. Социально-педагогический ресурс села как фактор его развития / М. П. Гурьянова. - С.34-40
Николаев, В. А. Ведущие положения этнопедагогики / В. А. Николаев. - С.41-49. - Библиогр.: 11 назв.
Болотов, В. А. Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов. - С.50-57. - Библиогр.: 17 назв.
Щербаков, Р. Н. Математическая культура учащегося / Р. Н. Щербаков. - С.57-65. - Библиогр.: 12 назв.
Вербицкий, А. А. Технология деятельности общественного объединения как образовательной системы / А. А. Вербицкий, Е. Н. Сухоленцева. - С.65-73. - Библиогр.: 8 назв.
Краснов, В. И. Групповое проектирование учителями своей инновационной деятельности / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский. - С.74-80. - Библиогр.: 4 назв.
Аверьянов, Ю. И. Историко-обществоведческое образование в советской школе 1920-х гг. / Ю. И. Аверьянов. - С.81-94. - Библиогр.: 19 назв.
Заварзина, Л. Э. Отечественная война 1812 г. и дух Царскосельского лицея / Л. Э. Заварзина. - С.94-103. - Библиогр.: 19 назв.
Джуринский, А. Н. Ренессанс сравнительной педагогики / А. Н. Джуринский. - С.104-111. - Библиогр.: 7 назв.
Болбас, В. С. Нравственно-воспитательный потенциал народной педагогики Белорусского Полесья / В. С. Болбас. - С.112-120. - Библиогр.: 5 назв.
Григорьев, С. И. Политическая история российского образования последнего 25-летия в условиях его "деилогизации и деполитизации" / С. И. Григорьев. - С.121-126
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
74.204.21
К 78


    Краснов, В. И.
    Групповое проектирование учителями своей инновационной деятельности / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 74-80. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21
Рубрики: Освіта--інновації
   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- школознавство -- вчителі -- інноваційна діяльність вчителів -- проєктування -- групове проєктування інновацій -- особистісно-діяльнісна позиція -- рефлексивно-проектні майстерні -- гуманітарна експертиза
Анотація: У статті описуються ключові положення теорії розвитку суб'єктності педагогів у проектуванні інноваційної освітньої діяльності.
В статье описываются ключевые положения теории развития субъектности педагогов в проектировании инновационной образовательной деятельности.


Дод.точки доступу:
Каменский, Р. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
   001.32
   І-71


   
    Інститут проблем безпеки атомних електростанцій НАН України [Текст] / А. В. Носовський [и др.] ; ред. А. В. Носовський ; Національна Академія Наук України, Відділення фізико-технічних проблем енергетики НАН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 74 с. - ISBN 978-966-02-8529-3 : 80.00 грн.
УДК
Рубрики: Атомні електростанції--техніка безпеки
   Ядерна енергетика



Дод.точки доступу:
Носовський, А. В.; Борисенко, В. І.; Габєлков, С. В.; Краснов, В. О.; Паскевич, С. А.; Рудько, В. М.; Носовський, А. В. \ред.\; Національна Академія Наук України; Відділення фізико-технічних проблем енергетики НАН України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 53135
Кількість відвідувачів 1088
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя