37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн.
    Зміст:
Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31
Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43
Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56
Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63
Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75
Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81
Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91
Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99
Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106
Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113
Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127
Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137
Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146
Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155
Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162
Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176
Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197
Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205
Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214
Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223
Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234
Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243
Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258
Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)