Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-64 
1.
378(4Укр)
О-75


   
    Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : документи і матеріали. Травень - грудень 2004 р. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський націонаьний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - К. ; Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. - 188 с. - (Інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір). - 47.90 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   Болонський процес

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Європейський освітній простір -- педагогічна освіта


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: П2/2003/44
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 44
Зміст:
Митіна, Л. М. Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах / Л.М. Митіна. - С.1-6
Кл.слова: Педагогічна освіта
Моргун, В. Опитувальник реального, бажаного і фантастичного бюджетів часу людини / В. Моргун. - С.7-12
Кл.слова: Психодіагностика
Архипкіна, Н. Креативність та її діагностика / Н. Архипкіна. - С.15-17
Кл.слова: Конвергентне мислення
Максимова, Н. Психокорекція підлітків із психопатіями й акцентуаціями характеру / Н. Максимова. - С.17-19
Тимошко, М. Френсіс Гальтон ( 1822-1911) / М. Тимошко, . - С.23-24
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Митіна, Л. М.
    Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах [Текст] / Л.М. Митіна // Психолог. - 2003. - N44. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.03
К93


    Курило, Людмила Федорівна.
    Проблеми вітчизняної університетської педагогічної освіти в ХIХ - на початку ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Ф. Курило ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.03
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія, 19 ст. ; початок 20 ст.
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта--історія

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- тенденції -- трансформація -- університетська педагогічна освіта -- педагогічна освіта


Дод.точки доступу:
Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
74
К 64


   
    Конкурентноспроможний вчитель - конкурентноспроможний учень [Текст] // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 11. - С. 91-104.
ББК 74
Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічна освіта
   післядипломна педагогічна освіта

   професійна діяльність вчителя

   вчитель--професійна компетентність

   вчитель--професійна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
ринкова особистість -- конкурентоспроможний вчитель -- педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
378.1
О-75


   
    Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн
ББК 74.58.2
РУБ 378.1
Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади
   Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології


Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
74.04(4Укр)
А 22


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогічна освіта

   Освіта в зарубіжних країнах

   навчальні програми

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- міжкультурна компетентність -- міжкультурна компентність вчителів -- навчальні плани -- педагогічна освіта -- освітні простори -- європейський освітній простір -- магістри -- підготовка магістрів -- програми підготовки магістрів -- навчальний простір
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених з європейських країн розкриті особливості міжкультурного вимірювання розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Представлена детальна характеристика навчального плана Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленого спеціалістами восьми університетів з різних європейських країн.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Іваній, Олена Миколаївна.
    Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 39-44 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--правова компетентність
   Вища педагогічна освіта

   Виховання студентів--правове

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
правова культура -- компетентність вчителя -- правова компетентність -- правова компетенція -- професійно-правова підготовка -- Основи правознавства, курс -- вивчення освітнього права -- правова освіта -- варіативний курс -- педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто організаційно-педагогічні засади <формування правової компетентності> майбутніх учителів. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Запропоновано спецкурс "Правова компетентність вчителя", який спрямований на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Тарасенкова, Ніна Анатоліївна.
    Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 53-66 : схема, табл. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів математики
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- методичні компетентності -- форми організації навчальної діяльності -- кейс-метод -- рефлексія -- педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики, проведено аналіз їх структури.


Дод.точки доступу:
Акуленко, Ірина Анатоліївна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.03(4Укр)
Н 73


    Новицька, Ольга Валеріївна.
    Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Науково-дослідна робота--організація

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- радянська система освіти -- педагогічна освіта -- науково-дослідна робота -- реформування освіти -- організація освіти
Анотація: У статті висвітлено організацію освіти в Україні у 1920-1924 рр.; розкрито зміни, що відбулися в системі освіти в ранній радянський період, зокрема, у педагогічній і науково-дослідній сферах; проаналізовано реорганізацію педагогічних закладів та науково-дослідних установ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.03(4УКР)
Я 62


    Янкович, Олександра.
    Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі [Текст] / О. Янкович // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 115-120.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Освіта--інновації

   професійна майстерність

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- вища педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
74.58
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти
   Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка

   Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі
Анотація: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.58
П 85


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).


Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Зязюн, І.
    Немає педагогіки без педагога... / Іван Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 19-23. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вчителі--підготовка
   підготовка майбутніх вчителів

   освіта педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна дія -- педагогічна освіта -- педагогічна компетентність -- педагог-дослідник -- педагог-психолог -- педагог-майстер
Анотація: У статті розглянуто проблему пошуку оптимальної концепції педагогічної освіти, в якій важлива роль буде відведена підготовці педагога як творчої особистості, активного перетворювача дійсності, носія культурних цінностей і гуманітарних пріоритетів. Наголошено, що оновлена педагогічна освіта не повинна зводитись до традиційної предметної підготовки і наведення сукупності наукових рекомендацій, а має враховувати індивідуальну позицію майбутнього вчителя, який постійно конструюватиме педагогічну дію, адекватну певній ситуації та власним можливостям.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
74.58(4Укр)
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта
   гуманізація освіти

   Вища освіта в Україні--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта
Анотація: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вчитель--новий вчитель
   Педагогічна технологія--поняття--структура

   Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя

   Педагогічна освіта--освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Хомич, Валерій.
    Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 18-22. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування особистості
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- особистість вчителя -- компетентнісний підхід -- професійна компетентність
Анотація: У статті обгрунтовується доцільність використання компетентнісного підходу у професійному становленні педагога. Визначено основні особистісні якості сучасного вчителя, що становлять структуру його творчої особистості та характеризують професійну компетентність фахівця. Окреслено шляхи вдосконалення системи педагогічної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.


    Шапран, Ольга.
    Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--університетські комплекси
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- регіональний університетський комплекс -- університетська освіта -- професійна підготовка -- регіональна диверсифікація -- технопарки -- науково-освітні центри -- неперервна освіта -- університетські комплекси
Анотація: У статті розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
74.04(4Укр)
С 89


    Суліма, Євген Миколайович.
    Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 5-8. - Текст рос.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--міжнародні зв’язки
   Вища освіта в Україні

   Вища освіта в Україні--державна політика

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні зв’язки -- двосторонні зв’язки в освіті -- Дні освіти і науки -- державна політика -- вища освіта -- вища школа -- реформування -- оптимізація мережі ВНЗ -- доступність вищої освіти -- відбір студентів до ВНЗ -- Єдина державна електронна база з питань освіти -- стандартизація -- Національна рамка кваліфікацій -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка ІТ-фахівців -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- академічна мобільність -- Національна система рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ -- соціальна політика -- статистичні дані
Анотація: У своєму виступі під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні перший заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту України Євген Суліма окреслив здобутки України останніх років у царині вищої освіти і висловив впевненість, що проведення днів науки й освіти Російської Федерації в Україні стане новим поштовхом до ефективної співпраці вчених і педагогів наших країн, сприятиме рішенню актуальних проблем вищої школи в обох державах.
--------------------
В своем выступлении во время открытия Дней образования и науки Российской Федерации в Украине первый заместитель министра образования и науки, молодежи и спорта Украины Евгений Сулима обозначил достижения Украины последних лет в области высшего образования и выразил уверенность, что проведение дней науки и образования Российской Федерации в Украине станет новым толчком к эффективному сотрудничеству ученых и педагогов наших стран, решению актуальных проблем высшей школы в обоих государствах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

21.
74.04(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 9-12
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчитель--професійна підготовка

   Україна--Освіта
    Європа--Освіта

Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- новий учитель -- Педагогічна конституція Європи -- освітня політика -- вища освіта -- педагогічна освіта -- гуманітарна політика
Анотація: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

22.
74.58.2
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації

   Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти
Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

23.
74.58
К 64


    Конончук, Антоніна Іванівна.
    Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Антоніна Конончук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 112-113 : фото
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ
   Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, форуми

   Підготовка фахівців--соціально-педагогічна сфера

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--факультет психології та соціальної роботи

   Ніжин, місто--вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнська конференція -- науково-практична конференція -- факультет психології -- факультет соціальної роботи -- соціально-педагогічна сфера -- педагогічна освіта
Анотація: Подається інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Професійна підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору", що була проведена 11-12 жовтня 2012 року у рамках святкування 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.


Дод.точки доступу:
\о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

24.


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про Всеукраїнську нараду вчителів 1 класів загальноосвітніх навчальних закладів : [лист... ] від 18.01.2013 № 1/9-30 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 3. - С. 30-31
ББК 74.202.242
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали

   Вчителі початкової школи--Всеукраїнська нарада

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист МОНМС України -- початкова школа -- вчителі -- 1 клас -- всеукраїнська нарада -- молоді вчителі -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
74.58(4Укр)
К 89


    Кузьміна, Світлана.
    Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках [Текст] / С. Кузьміна // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 22-26.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр.
   вища освіта в Україні--історія

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- філософи-академісти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів природознавства
Кл.слова (ненормовані):
інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.


    Прудченко, Інна.
    Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- педагогічна освіта -- вища освіта -- спадкова гетерогенність -- індивідуально-диференційований підхід
Анотація: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогікою принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обґрунтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Куліненко, Лілія.
    Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка вчителів--практична підготовка--вища освіта
   навчання студентів--практика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- вища освіта -- компетенції -- педагогічна практика -- компетентнісний підхід -- майбутні вчителі -- громадянська практика -- громадянське виховання -- громадянська компетентність -- організаторські компетенції -- трудові компетенції -- метод проектів -- проектна діяльність -- підготовка до професійно-педагогічної діяльності
Анотація: Компетентнісний підхід в організації педагогічної практики розглядається в реальних умовах формування майбутнього вчителя; особлива увага звертається на проблему <формування> громадянських, організаторських та трудових компетенцій майбутнього вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Коваль, Людмила.
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я
Анотація: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Петько, Людмила.
    Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Майбутні педагоги--виховання--національне виховання
   Іноземна мова як предмет--методика викладання--вища школа--підготовка педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- іншомовна освіта -- навчання іноземної мови -- інтеркультурний діалог -- українська національна ідея -- козацька педагогіка
Анотація: Стаття присвячена проблемам іншомовної освіти у вищій школі. Доведено, що іншомовна освіта в умовах університетської підготовки майбутніх педагогів формує духовну, культурну, освічену особистість, зорієнтовану на розвиток інтеркультурного діалогу. Обґрунтовано необхідність упровадження української національної ідеї в процес навчання студентів іноземної мови. Узагальнено досвід роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-64 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 67169
Кількість відвідувачів 994
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя