378.1
С 48


    Слепкань, З. І.
    Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі [Текст] / З. І. Слепкань ; Міністерство освіти та науки України. Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2000. - 210 с. - ISBN 966-7584-95-Х : 5.70 грн.
    Содержание:
Програма курсу "Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі" (для майбутніх магістрів) . - С .7
Основні принципи розвитку вищої освіти . - С .20
Структура вищої освіти. Види вищих закладів освіти. . - С .28
Сутність ступеневої освіти в Україні . - С .48
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів. Формування творчої особистості. . - С .63.
Системний, комплексний та діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу у вищій школі . - С .77
Принципи дидактики вищої школи . - С .85
Наукова організація і планування навчального процесу у вищій школі . - С .110
Система стандартів вищої освіти. Нормативні документи. . - С .115
Ділова навчальна гра . - С .129
Дистанційна освіта як нова освітня психологія в системі вищої освіти. . - С .145
Методи навчання у вищій школі . - С .151
Засоби навчання. Місце і роль нових інформаційних технологій навчання (НІТН) . - С .157
Функції, форми і види педагогічного контролю у вищих закладах освіти . - С .164
Вузівська наука нині . - С .181
Виховна робота у вищій школі . - С .186
Система післядипломної освіти. . - С .196
ГРНТИ
ББК 74.48
РУБ 378.1


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Содержание:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ГРНТИ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

373.7(05)
О-72


   
    Освіта: Технікуми. Коледжі [Текст] : Навчально-методичний журнал. № 2(8) / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 70 с. : іл. - 16.40 грн.
Приложение:
Нормативно-правові документи з питань вищої освіти. Зразок інформації про навчальний заклад у підбірці "Вищі навчальні заклади України". Навчальний відеофільм "Культура Київської Русі". - 2004 (Диск CD-ROM)
    Содержание:
Ніколаєнко, С. Стан та перспективи розвитку вищої освіти в Україні / С. Ніколаєнко. - С .4-8
Романчук, В. Упраління навчальним закладом: визначення пріоритетів / В. Романчук. - С .8-10
Марценюк, С. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання / С. Марценюк. - С .10-12
Лахно, В. Перші кроки (Дистанційне навчання) / В. Лахно; В. Дородних. - С .12-13
Дородних, В. Іноземна мова як невід’ємна частина підготовки кваліфікованих фахівців / В. Дородних; Л. Силовець. - С .26-28
Силовець, Л. Ефективність використання нових технологій у підготовці майбутніх підприємців / Л. Силовець; В. Волкова. - С .28-33
Волкова, В. Активізація розумової діяльності студентів у процесі викладання фізики / В. Волкова; В. Гнєдіч. - С .33-38
Гнєдіч, В. Методичне забезпечення виконання курсової роботи / В. Гнєдіч; Р. Слободнюк. - С .38-40
Слободнюк, Р. Науково-дослідна робота / Р. Слободнюк; М. Муц. - С .41-44
Муц, М. Формування ринкової психології в студентів - потреба дня / М. Муц; В. Козлікова. - С .44-46
Козлікова, В. Професійне становлення / В. Козлікова; В. Ткаченко. - С .46-47
фывфыв: спеціаліст
Ткаченко, В. Луганський національний аграрний університет / В. Ткаченко; В. Метелюк. - С .47-48
Метелюк, В. У фокусі уваги педагогічне спілкування: уміння слухати / В. Метелюк; В. Калина. - С .55-57
Калина, В. Конфлікти в педагогічному середовищі / В. Калина; Н. Ращупкіна. - С .57-59
Ращупкіна, Н. Виховання почуття патріотизму / Н. Ращупкіна; О. Філіпенко. - С .59-60
фывфыв: патріотичне виховання
Філіпенко, О. Постійна увага соціальному захисту учасників навчально-виховного процесу / О. Філіпенко; Л. Мосієнко. - С .60-61
фывфыв: правове виховання
Мосієнко, Л. Юна громада проти насилля / Л. Мосієнко; С. Карачун. - С .61-62
фывфыв: правове виховання
Карачун, С. Армрестлінг - популярний вид спорту / С. Карачун; В. Яхненко. - С .62-63
Яхненко, В. Формування здорового способу життя / В. Яхненко; М. Сивура. - С .63-65
Сивура, М. "Суверенній Україні - слава нині і повік": Сценарій виховної години до дня Соборності України / М. Сивура. - С .67-70
ГРНТИ
ББК 74.57я5
РУБ 373.7(05)
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Інноваційні технології навчання

   Інформаційні технології

   Вищі навчальні заклади

   Вища освіта в Україні--законодавство

   Історія України--Київська Русь--культура, освіта, побут

   Київська Русь--культура
фывфывфыв:
дистанційне навчання -- модернізація освіти


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти; Луганський національний аграрний університет \о нем\
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : фб (1)
Свободны: фб (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Содержание:
Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12
Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16
Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20
Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24
Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31
Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36
Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39
Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43
Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47
Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52
Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57
Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61
Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65
Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68
Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72
Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76
Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81
Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85
Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89
Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94
Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98
Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102
Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107
Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112
Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116
Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120
Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124
Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127
Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132
Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Здібності музичні--розвиток

   уроки музики

   Викладання музики



Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 18
Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн.
    Содержание:
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7
Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15
Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22
Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27
Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30
Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33
Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37
Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42
Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54
Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60
Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63
Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73
Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76
Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80
Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87
Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95
Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99
Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105
Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109
Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114
Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124
Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133
Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137
Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143
Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154
Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159
Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163
Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166
Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170
Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174
Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179
Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183
Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187
ПСИХОЛОГІЯ
Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191
Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196
Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200
Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206
Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Нові інформаційні технології навчання
   Національне виховання--Ніжин

   Читання--психологія

   Студенти--самостійна робота



Доп.точки доступа:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Экземпляры всего: 25
Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)

378(4Укр)
І-74


   
    Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн.
    Содержание:
Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66
Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72
Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105
Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150
Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122
Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123
Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124
Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127
Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177
Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190
Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198
Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245
Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Підготовка викладачів

   Самостійна робота студентів

   Соціальні педагоги

   Підготовка соціальних педагогів

   Музична педагогіка

   Музична освіта

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне виховання

   Мистецька освіта

   Актори--підготовка

   Телевізійні спеціалісти--підготовка

   Режисер масових видовищ--підготовка

   Режисер дитячого театру--підготовка

   Бібліотечна справа--бібліотечна освіта

   Книжковий ринок

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

   Інформаційні технології

   Шкільна бібліотека

   Комплектування бібліотек

   Інноваційні технології навчання

   Тестування

   Інформаційне забезпечення управління

фывфывфыв:
фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка


Доп.точки доступа:
Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
В 53


   
    Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 20. - Львів : Львівський університет, 2005. - 295 с. - 3.00 грн.
    Содержание:
Швед, Марія. Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму / Марія Швед. - С .3-12
Зулкарнєєв, Сергій. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти / Сергій Зулкарнєєв. - С .12-17
Мацевко-Бекерська, Лідія. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи / Лідія Мацевко-Бекерська. - С .17-24
Атаманчук, Петро. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога / Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. - С .24-33
Заболотська, Ольга. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов / Ольга Заболотська. - С .33-41
Манчуленко, Лілія. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики / Лілія Манчуленко. - С .41-49
Заблоцька, Любов. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови / Любов Заблоцька. - С .49-56
Куб’як, Наталія. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями / Наталія Куб'к. - С .56-62
Лисак, Віра. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування / Віра Лисак. - С .71-78
Григор’єва, Тетяна. Особливості навчання іноземних мов дорослих / Тетяна Григор’єва. - С .78-83
Сіранчук-Василишина, Наталія. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів) / Наталія Сіранчук-Василишина. - С .84-89
Мідяна, Ірина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі / І. Мідяна, Л. Ковальчук. - С .89-100
Біляковська, Ольга. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів / Ольга Біляковська. - С .100-106
Гончарова, Оксана. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів / Оксана Гончарова. - С .106-112
Равлюк, Тетяна. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів / Тетяна Равлюк. - С .112-119
Яременко, Олена. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах / Олена Яременко. - С .119-124
Кашуба, Олександра. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства / Олександра Кашуба. - С .124-131
Пермякова, Ольга. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції / Ольга Пермякова. - С .131-138
Кузик, Василь. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти / Василь Кузик. - С .138-147
Горук, Наталія. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США / Наталія Горук. - С .147-154
Баклицька, Лариса. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема / Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. - С .154-163
Шулигіна, Раїса. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку / Раїса Шулигіна. - С .163-170
Дмитрів, Оксана. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови / Оксана Дмитрів. - С .171-177
Андрійчук, Світлана. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами / Світлана Андрійчук. - С .178-184
Караманов, Олексій. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу / Олексій Караманов. - С .185-193
Тюріна, Тамара. Інтуїтивні компоненти творчого процесу / Тамара Тюріна. - С .193-201
Левківський, Михайло. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування / Михайло Левківський. - С .201-207
Слєпко, Ірина. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону / Ірина Слєпко. - С .207-215
Петрова, Ірина. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань / Ірина Петрова. - С .215-224
Гуменюк, Наталія. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання / Наталія Гуменюк. - С .224-230
Федина, Володимир. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу / Володимир Федина. - С .230-237
Синявська, Алла. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні / Алла Синявська. - С .237-242
Федчишин, Надія. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта / Надія Федчишин. - С .243-250
Шоліна, Тетяна. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького / Тетяна Шоліна. - С .250-255
Лещак, Теодор. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918) / Теодор Лещак. - С .267-273
Борейко, О. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині / Олександр Борейко. - С .274-281
Завальнюк, Андрій. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.) / Андрій Завальнюк. - С .281-288
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 37(05)


Доп.точки доступа:
Смаль-Стоцький, Степан \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Франке, Август Герман \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Содержание:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)



    Видриган, Л.
    Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК [Текстььь] / Л. Видриган // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 15
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: Толерантність
   Психологія підлітка

фывфывфыв:
активізація уваги -- рефлексія заняття


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2003/2/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2003г. N 2/3
Содержание:
Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3
Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8
Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12.
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18.
фывфыв: психодіагностика, психологічна служба школи
Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27.
Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32.
Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37.
Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57.
фывфыв: ігри в дошкільних закладах
Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65.
Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77.
фывфыв: психокорекція, ігри
Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78.
Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86.
фывфыв: інтелектуальні можливості
Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95.
Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100.
Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108.
фывфыв: наркоманія
Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111.
Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119.
Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125.
Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132.
Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134.
Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Губенко, О. В.
    Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці [Текстььь] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 66-77.
ГРНТИ
ББК 88.5 + 88.8
Рубрики: психологічна допомога
   дитяча психологія

   психокорекція

   психологічні ігри

фывфывфыв:
психокорекція -- ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


Шифр: Умлш-1/2006/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2006г. N 3
Содержание:
Марцінко, Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови / Т. Марцінко. - С.2-7.
Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки / Л. Чемоніна. - С.7-12.
Голуб, Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система / Н. Голуб. - С.12-18.
Бондаренко, Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури / Ю. Бондаренко
Байчук, Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів / Т. Байчук. - С.30-32.
Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0 / О. Телехова. - С.32-35.
Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.36-38.
Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід / К. Почтар. - С.39-42.
Єрмоленко, С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Єрмоленко. - С.49-54.
Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик). - С.69-72.
Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція). - С.63-66.
Фасоля, А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса / А. Фасоля. - С.60-61.
Горболіс, С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст. / С. Горболіс. - С.55-59.
Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) / О. Шишко. - С.42-48.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Марцінко, Т.
    Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови [Текстььь] / Т. Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 2-7.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


Шифр: П2/2006/39(жовтень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текстььь]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Выходит еженедельно
2006г. N 39(жовтень)
Содержание:
Сироватко, О. Впровадження досвіду роботи практичних психологів / О. Сироватко. - С.3-13
Дяговець, Т. Активізація процесу взаєморозуміння між учнями і педагогами : розв’язання конфліктних ситуацій / Т. Дяговець. - С.14-16
Мазур, О. Адаптація малюків до умов дошкільного закладу / О. Мазур. - С.16-18
Калініна, Ю. Гіперактивний розлад та дефіцит уваги / Ю. Калініна. - С.26-31
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




    Дяговець, Т.
    Активізація процесу взаєморозуміння між учнями і педагогами : розв’язання конфліктних ситуацій [Текстььь] / Т. Дяговець // Психолог. - 2006. - N39(жовтень). - С. 14-16
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)


Шифр: І249631/2006/9/10
   Журнал

Історія в середніх і вищих навчальних закладах України [Текстььь]/ Кам’янець-Подільський державний ун-т ім.І.Огієнка, вид-во "Антросвіт". - К. : "Антросвіт", 2005 - . - Выходит ежемесячно
2006г. N 9/10
Содержание:
Волошина, Н. Й. Незабутні зустрічі: До 80-річчя Інституту педагогіки АПН України / Н. Й. Волошина. - С.2-4
Петронговський, Р. Р. Формування патріотизму шкільного юнацтва засобами мистецтва / Р. Р. Петронговський. - С.5-7
Трембіцький, А. М. До історії археологічних досліджень Є. Й. Сіцінського на Поділлі / А. М. Трембіцький. - С.8-11
Блох, Ю. Х. Завершення епохи "блискучої ізоляції": особливості міжнародного становища Великої Британії на початку ХХ століття / Ю. Х. Блох. - С.12-15
Завальнюк, О. М. Кам’янець-Подільський державний український університет (1918-1921 рр.) / О. М. Завальнюк, А. О. Копилов. - С.16-29
Маляренко, В. Т. Про державну мову та перекладача у кримінальному процесі України / В. Т. Маляренко. - С.30-38
Крячко, Т. А. Активізація пізнавальних можливостей з історії України студентів-першокурсників / Т. А. Крячко. - С.39-40
Махновська, І. Р. Вихованню студентської молоді - постійну увагу / І. Р. Махновська, В. Й. Чередніченко. - С.36-38
Казанжи, О. Українські джерела творчості Василя Капніста / О. Казанжи. - С.44-47
Чорненький, Я. Я. Дидактичний матеріал для вивчення й контролю процесу засвоєння знань із тем "Буддизм" та "Іслам" в навчальному курсі "Релігієзнавство" / Я. Я. Чорненький. - С.48-50
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Крячко, Т. А.
    Активізація пізнавальних можливостей з історії України студентів-першокурсників [Текстььь] / Т. А. Крячко // Історія в середніх і вищих навчальних закладах України. - 2006. - N9/10. - С. 39-40
Рубрики: Викладання історії у внз


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


    (Свободных экземпляров нет)
Шифр: МШ-1/2006/9
   Журнал

Математика в школі [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1997 - . - Выходит 10 раз в год
2006г. N 9
Содержание:
Гаврильченко, Т. Реалізація актуальних завдань особистісно орієнтованого навчання у 5 класі (вісім уроків з теми "Десяткові дроби") / Т. Гаврильченко. - С.16-23.
Дем’яненко, О. Вивчення модуля числа в 6-9 класах / О. Дем’яненко ; О. Дем’яненко. - С.24-28.
Гришина, Т. Фахова культура уроку в профільному навчанні / Т. Гришина. - С.43-48.
Крамаренко, Т. Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремум / Т. Крамаренко. - С.48-54.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет




    Крамаренко, Т.
    Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремум [Текстььь] / Т. Крамаренко // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 48-54.
Рубрики: розумовий розвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах


Шифр: ПШ-2/2007/2
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2007г. N 2
Содержание:
Біда, С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі / С. Біда. - С.1-3
Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25-28
Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45-48
Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52-57
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)