378(4Укр)
О-75


   
    Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : документи і матеріали. Травень - грудень 2004 р. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський націонаьний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - К. ; Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. - 188 с. - (Інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір). - 47.90 грн.
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   Болонський процес

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

фывфывфыв:
Європейський освітній простір -- педагогічна освіта


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378.1
М 80


    Мороз, Інна Вікторівна.
    Педагогічні умови запровадження кредитно- модульної системи організації навчального процесу [Текст] : монографія / І. В. Мороз ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - К. : Освіта України, 2005. - 278 с. : табл. - Бібліогр.: с. 143-167. - ISBN 966-8847-01-6 : 42.10 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58.26
РУБ 378.1
Рубрики: Професійна економічна освіта
   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Болонський процес



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Экземпляры всего: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

378(4Укр)
У45


   
    Україна - суб’єкт європейського освітнього простору [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 травня 2005 р. - К. : Європейський університет, 2005. - 314 с. - ISBN 966-301-057-6 : 25.30 грн.
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Дистанционное обучение

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Модульне навчання

   Освітній простір


Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378(4Укр)
Б79


   
    Болонський процес в дії [Текст] : Матеріали "Круглого столу", проведеного Інститутом вищої освіти АПН України та редакцією тижневика "Освіта" (травень 2004 р. - лютий 2005 р.) / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2005. - 98 с. : табл. - ISBN 966-301-055-Х : 12.10 грн.
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Неперервна освіта

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)



Доп.точки доступа:
Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти; Європейський університет
Экземпляры всего: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

378(4Укр)
М74


   
    Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 року м. Львів / Міністерство освіти і науки України, Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Міжнародний фонд "Відродження". - Львів : Літопис, 2004. - 112 с. - ISBN 966-7007-113-2 : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Вища освіта в Україні

   Вища освіта--стандарти вищої освіти

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Болонська декларація



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Львівський національний університет імені Івана Франка; Міжнародний фонд "Відродження"
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)

378.1
М 80


    Мороз, Інна Вікторівна.
    Кредитно-модульна система організації навчального процесу [Текст] : довідник для студентів / І. В. Мороз ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - К. : Освіта України, 2005. - 90 с. : табл. - Бібліогр.: с. 143-167. - ISBN 966-648-148-8 : 27.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58.26
РУБ 378.1
Рубрики: Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання
   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Болонський процес



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378(4Укр)
І-74


   
    Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн.
    Содержание:
Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66
Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72
Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105
Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150
Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122
Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123
Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124
Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127
Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177
Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190
Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198
Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245
Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Підготовка викладачів

   Самостійна робота студентів

   Соціальні педагоги

   Підготовка соціальних педагогів

   Музична педагогіка

   Музична освіта

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне виховання

   Мистецька освіта

   Актори--підготовка

   Телевізійні спеціалісти--підготовка

   Режисер масових видовищ--підготовка

   Режисер дитячого театру--підготовка

   Бібліотечна справа--бібліотечна освіта

   Книжковий ринок

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

   Інформаційні технології

   Шкільна бібліотека

   Комплектування бібліотек

   Інноваційні технології навчання

   Тестування

   Інформаційне забезпечення управління

фывфывфыв:
фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка


Доп.точки доступа:
Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(075.3)
К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник / А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2005. - 486 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-346-002-4 (в пер.) : 30.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Вища освіта--історія
   філософія освіти, ХХІ століття

   Студенти

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Дидактика вищої школи

   Принципи навчання--вища школа

   Навчальний процес--вища школа

   Методи навчання--вища школа

   Лекції у вищій школі

   Самостійна робота студентів

   Дистанційне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Модульно-рейтингова технологія навчання

   Виховання студентів

   Управління вищим навчальним закладом

   Педагогічна культура

   Педагогічна майстерність

фывфывфыв:
Семінари вищої школи -- практичні заняття -- лабораторні заняття -- індивідуальні заняття -- консультації -- колоквіуми -- гуманізм освіти


Доп.точки доступа:
Києво-Могилянська академія \о ней\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.58
Ж 72


    Жильцов, О.
    Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції [Текст] / О. Жильцов // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 11. - С. 40-49 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.58
Б 46


    Бендера, І.
    Паспортизація навчальної діяльності студентів : шлях її подолання в Україні [Текст] / І. Бендера // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 11. - С. 61-78 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   навчальна діяльність студента

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
паспортизація навчального процесу


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.58
Ш 85


    Шрамко, Я.
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету [Текст] / Я. Шрамко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 7/8. - С. 8-10
ББК 74.58
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   вища освіта--внз

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічний університет


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


371
В 53


   
    Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн.
    Содержание:
Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7
Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16
Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40
Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51
Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69
Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87
Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111
Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142
Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151
Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178
Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193
Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208
Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214
Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224
Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227
Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231
Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)


Доп.точки доступа:
Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Экземпляры всего: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378(4Укр)(075.3)
Н 34


   
    Науково-методичні засади кредитно-модульної організації навчального процесу при підвищенні кваліфікації керівних кадрів за очно-дистанційною формою навчання [Текст] : Навчальний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти ; за заг. ред. В. В. Олійника. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 210 с. - ISBN 978-966-644-279-9 : 100.63 грн.
ББК 74.584(4Укр)я73
РУБ 378(4Укр)(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка вищої школи--підручники та посібники для ВНЗ

   Вища освіта--навчально-виховний процес

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   післядипломна педагогічна освіта

   підвищення кваліфікації--працівники освіти

   Дистанційне навчання

фывфывфыв:
кредитно-трансферна система


Доп.точки доступа:
Олійник, Віктор Васильович \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниУніверситет менеджменту освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)