Ш 85 Шрамко, Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету [Текст] / Я. Шрамко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 7/8. - С. 8-10 Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) вища освіта--внз Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічний університет Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
С 32 Сергеев, Н. К. Университетское педагогическое образование в современных условиях [Текст] / Н. К. Сергеев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 10. - С. 47-56 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: освіта вища педагогічна Підготовка вчителів фывфывфыв: педагогічний вуз -- педагогічний університет -- педагогічна праця -- неперервна педагогічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Вернидуб, Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Роман Вернидуб> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування дослідницької компетентності Навчання студентів--формування дослідницьких умінь Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр фывфывфыв: науково-дослідна діяльність -- бакалаврська підготовка -- дослідницькі вміння -- дослідницька діяльність -- педагогічний університет Аннотация: У статті аналізуються специфіка підготовки педагога-дослідника, принципи організації цього процесу та етапи творчого становлення майбутнього фахівця. Наголошується на важливості створення у навчальних закладах відповідних дослідницьких програм, визначення особливостей їх впровадження, а також реалізації науково-дослідної компоненти у процесі бакалаврської підготовки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 73 Богданов, Ігор Тимофійович. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Вищі навчальні заклади--педагогічний університет--Україна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Бердянськ, місто--вищі навчальні заклади Запорізька область--вища освіта фывфывфыв: вищий навчальний заклад -- педагогічний ВНЗ -- педагогічний університет -- розвиток університету -- інноваційний розвиток -- науково-педагогічні школи -- наукові дослідження -- міжнародне співробітництво -- підготовка наукових кадрів -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- науково-видавнича діяльність -- імідж -- навчальний процес -- науково-дослідна діяльність -- студенти -- аспіранти -- наукове товариство -- культурно-мистецька діяльність -- спортивні здобутки -- ювілей університету Аннотация: Висвітлюються основні аспекти діяльності Бердянського державного педагогічного університету в контексті напрямів і завдань інноваційного розвитку ВНЗ, аналізуються знакові здобутки професорсько-викладацького колективу навчального закладу. Доп.точки доступа: Бердянський державний педагогічний університет \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 42-49 : рис. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Вищі навчальні заклади--організаційна культура--етичні аспекти фывфывфыв: педагогічний університет -- організаційна культура -- крос-культурна етичність -- індигенна особистість -- етична замкнутість Аннотация: У статті розглядається етичність як чинник, пов’язаний із соціальною та педагогічною сторонами діяльності педагогічного університету як організації. Значна увага приділяється аналізові різних аспектів етичності, зокрема крос-культурному, формальному, проблемі організаційної етичної замкнутості ВПНЗ. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура Вища освіта--технології навчання фывфывфыв: вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність Аннотация: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 51 Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі Вища освіта в Україні--педагогічна освіта фывфывфыв: цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта Аннотация: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 77 Монь, Альона. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів фывфывфыв: професійна адаптація -- молодий вчитель -- коригувальна діяльність -- педагогічний університет -- координувальна діяльність -- управління професійною адаптацією Аннотация: Автор статті розглядає наукові погляди академіка НАПН України О. Г. Мороза щодо діяльності вищого педагогічного навчального закладу з управління професійною адаптацією випускників. Аналізується коригувальна та координувальна діяльність педагогічного університету з підвищення адаптивних можливостей молодих учителів. Доп.точки доступа: Мороз, Олексій Григорович (академік АПН України, доктор педагогічних наук, професор ; 1940-2007 рр.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 20 Балик, Н. Р. Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації [Текст] / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 4-11. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне освітнє середовище фывфывфыв: інноваційне освітнє середовище -- підвищення якості знань педагогів -- педагогічний університет -- концепція Нової української школи Аннотация: У статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування інформаційного освітнього середовища університету. Доп.точки доступа: Шмигер, Г. П. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Семенюк, Олег. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету [Текст] / О. Семенюк> // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 3-6. Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти фывфывфыв: розвиток освіти в Україні -- освітні традиції -- педагогічний університет Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |