С 17 Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51. Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель Анотація: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини. Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 30 Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі"> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 76. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі медіаосвіти--підвищення кваліфікації--семінари Кл.слова (ненормовані): медіапедагогіка -- експериментальна робота -- медіаосвіта -- літня школа Анотація: Про роботу семінару "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі", який відбувся 25-30 серпня 2013 р. в м. Ялта. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 43 Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє [Текст] / С. Кириленко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 2/3. - С. 3–4 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--шкільна освіта--модернізація Кл.слова (ненормовані): Школа майбутнього -- експериментальна робота -- модернізація національної освіти -- інноваційні школи Анотація: У статті представлено досвід роботи Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 19 Назарук, Н. Участь у педагогічному експерименті: погляд вихователя-методиста [Текст] / Наталія Назарук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 11. - С. 11–16. - Зміст: Як здобували знання ; Що діагностували ; Як працювали за програмою ; Які результати отримали ; Додаток : Едьютеймент – фортмат взаємодії дитини й педагога : семінар-практикум.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- експериментальна робота -- Афлатот, програма -- педагогічний експеримент -- експериментальні програми Анотація: У статті описано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 18 "Зіронька" міста Кам’янця-Подільського Хмельницької області щодо роботи за експериментальною програмою "Афлатот". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/13/15 Журнал 2020р. N 13/15 (637-639) Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин. - С.2–29. Кл.слова: позитивне мислення, успіх, Д. В. Гоменюк Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56. Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65. Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 57–65.
Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- українознавство -- експериментальна робота -- якісне навчання -- розвиток обдарувань -- позакласна виховна робота -- функціонування навчального закладу -- школа-родина Анотація: У статті презентована модель сучасної сільської школи, побудована на засадах українознавства. Особливістю школи є розвинута система експериментальної роботи під керівництвом Інституту Українознавства Міністерства освіти і науки України, що передбачає органічне поєднання якісного навчання, розвитку одарувань сільської молоді, результативної позакласної виховної роботи. Авторами представлено структурні схеми, моделі, які розкривають специфіку функціонування навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |