74.1
Б 17


   
    Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) [Текст] : затв. наказом МОН молоді та спорту України № 615 від 22.05.2012 р. // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 7. - С. 4-19. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи
   Дошкільне виховання--правове виховання

Кл.слова (ненормовані):
гра дитини -- особистість дитини -- мовлення дитини -- дитини і природа -- дитина і культура -- базовий компонент дошкільної освіти (бкдо)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
В 61


    Вогініч, Ольга.
    Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 4-8.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
Кл.слова (ненормовані):
принцип оздорвчої спрямованності -- Базовий компонент дошкільної освіти -- особистість дитини -- фізичний розвиток дитини -- ціннісне ставлення до здоров’я -- фізкультурно-оздоровча робота -- загартування
Анотація: Матеріал статті про упровадження оздоровчої парадигми в систему освіти який передбачає насамперед усвідомлене і ціннісне ставлення вихователів дошкільних навчальних закладів до проблеми формування здоров’я дошкільників та їх готовність до практичної реалізації цієї парадигми у власній професійній діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
С 17


    Самойлова, Світлана.
    Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51.
ББК 74.1
Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель
Анотація: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
С 34


    Сидельникова, О.
    Особистість дитини: роз’яснення до освітньої лінії [Текст] / О. Сидельникова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 10. - С. 4-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
РУБ 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Терещенко, Людмила.
    Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 25-33.
ББК 74.1
Рубрики: Нервові розлади--дошкільники
   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
чинники невротичних розладів -- неврози у дітей -- запобігання неврозів -- психогенні чинники -- стилі батьківського виховання -- особистість дитини -- типологія сімейного виховання
Анотація: Про чинники невротичних розладів у дітей дошкільного віку та стилі батьківського виховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.6
Р 58


   
    Робота соціального педагога з різними типами сімей: матеріали творчої групи соціальних педагогів [Текст] // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2013. - N 2. - С. 5-112.
ББК 74.6
Рубрики: Сімейне виховання
   соціальний педагог

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
типи сімей -- особистість дитини -- соціальний педагог і батьки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
Б 51


    Бернацька, Олена.
    Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 21-25 : фотогр.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--прийняття дитини--поради батькам
   Батьки і діти--безумовне прийняття дитини

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- безумовне прийняття дитини -- принципи прийняття -- безоцінне ставлення до дитини -- оцінювання особистості -- робота з батьками -- поради батькам -- дитяча психологія
Анотація: Подано поради батькам щодо того, як бути грамотними й уважними у вихованні дітей. Наголошено на необхідності приймати дитину такою, яка вона є. Відзначено, що потрібно уникати оцінювання особистості дитини, порівняння її з іншими, не концентрувати увагу на проблемах, розуміти власні та дитячі почуття.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.24
К 89


    Кузьменко, Віра.
    Спостереження - ключ до розуміння дитини [Текст] / В. Кузьменко, Н. Цибуляк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 7-14. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.24
Рубрики: Дошкільна освіта--спостереження за дитиною
Кл.слова (ненормовані):
спостереження за дошкільнятами -- особистість дитини -- моніторинг якості освіти


Дод.точки доступу:
Цибуляк, Наталя

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.105
О-57


    Омелюх, А.
    Сімейне виховання: допомагаємо батькам [Текст] / А. Омелюх // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 56–60. - Зміст: .Як налагодити ефективну взаємодію батьків з дитиною ; Педагоги як помічники та порадники батьків ; Додаток. Послання з минулого : конспект ігрового заняття для дітей ст. дошк. віку та їхніх батьків.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків
   Дошкільне виховання--сімейне виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- сімейне виховання -- сім’я -- педагоги -- взаємодія з батьками -- батьки -- освіта батьків -- педагогічна компетентність -- особистість дитини -- педагогічна допомога -- старший дошкільний вік -- ігрові заняття -- спільні заняття
Анотація: В статті представлено досвід Луківського дошкільного навчального закладу смт Луків Турійського району Волинської області щодо організації педагогічної допомоги батькам.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


74.100.5
Г 12


    Гавриш, Наталія
    Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку [Текст] / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал
Анотація: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2
К 64


    Кононко, Олена
    Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
   Дошкільне виховання--виховання безконфліктного спілкування

Кл.слова (ненормовані):
ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка -- поради батькам дошкільників
Анотація: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лохвицька, Любов
    Чи вихований морально ваш дошкільник? [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- особистість дитини -- гармонійна особистість -- моральна вихованість -- тест моральної вихованості
Анотація: В статті висвітлено питання моніторингу моральної вихованості дошкільників. Подано орієнтовний перелік критеріїв і показників, які варто брати до уваги, визначаючи рівень моральної вихованості дитини. Презентовано два тести для визначення моральної вихованості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах




    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства [Текст] / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--моделі освіти
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості -- Вальдорфська педагогіка
Анотація: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Ганна
    Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки
Кл.слова (ненормовані):
кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини
Анотація: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Ґаджети в житті дитини: за і проти : круглий стіл "ДВ" [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 2-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
ґаджет -- якість освіти -- особистість дитини -- комп’ютерне навчання
Анотація: "У фокусі уваги травневого випуску "ДВ" - проблема, яка постала перед педагогами і батьками дошкільнят порівняно недавно, коли смартфони, планшети, інші комп'ютерні пристрої та медійні технології стрімко увійшли в наше життя і стали доступні кожному. Тож тепер маємо міркувати над тим, як реагувати на виклики сучасного світу. Яке місце ґаджетів у житті дошкільняти? Яку користь вони можуть дати? Які загрози для здоров'я і розвитку дитини несуть? Як запобігти формуванню комп'ютерної залежності? Як обирати медіапродукт для малят? Які переваги мають сучасні медіадидактичні засоби? Як використовувати ІКТ в освітньому процесі?" Ці та інші питання запропоновано обговорити науковцям і практикам за віртуальним круглим столом "ДВ". Своїми думками й досвідом вони діляться на сторінках журналу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Агіляр, Туклер Вікторія
    сюжетно-рольові ігри для дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо [Текст] / Туклер Вікторія Агіляр; Вікторія Агіляр Туклер // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- сюжетно-рольові ігри для дітей
Анотація: "Широкі можливості для інтеграції різних пізнавальних тем та видів діяльності дає сюжетно-рольова гра. Саме в ній дошкільнята вчаться застосувати набуті знання і вміння на практиці, взаємодіяти з однолітками, шукати нестандартні підходи до розв'язання проблемних ситуацій". З поданих нотаток можна запозичити ідеї нових ігрових сюжетів, шляхи подолання суперечок між вихованцями, а також прийоми делікатного керівництва дитячою грою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тоцька, Тетяна
    Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- художня література -- філософія виховання дошкільнят -- педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- пізнання світу -- дитяча філософія -- моральне виховання -- філософія для вихователів
Анотація: "Нинішні реалії вимагають від працівників освіти переосмислення багатьох канонів, починаючи зі світоглядних позицій, ставлення до життя, і створення нової філософії виховання дошкільнят. Джерела і наснагу для розв'язання цих складних завдань можна знайти у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Своїм досвідом ділиться керівник дитсадка, у якому вже багато років упроваджкють ідеї видатного педагога".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван
    Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського [Текст] / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільний вік--психологія
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- особистість дитини -- цінність дитинства -- одухотворення
Анотація: Автор звертається до спадщини Василя Сухомлинського та узагальнює роздуми видатного педагога й мислителя щодо пріоритетів у вихованні. Наводить інструментарій виховання в дошкільному віці - похвалу, гру, одухотворення, виховання любов'ю, як способи реалізації ідей морального виховання за В. Сухомлинським.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- якість освіти -- освітній простір -- персональний простір дитини -- організація середовища дитсадка -- навчально-матеріальна база
Анотація: "Сьогодення сучасної дошкільної освіти багатовимірне та цікаве. Є можливості обирати різні технології, розробляти власні інновації, підвищувати професійний рівень, користуючись досвідом колег і новітніми досягненнями науки. Подана стаття допоможе вам по-новому поглянути на освітній простір вашого закладу, своєчасно підлаштувати його під запити дітей, особливості їхнього сприймання та психофізіологічного розвитку".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Світич, Світлана
    Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції
Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кабанцева, Анастасія
    Дитячі страхи: виявляємо, вивчаємо, долаємо [Текст] / Анастасія Кабанцева // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дитяча психологія--емоції--страх
Кл.слова (ненормовані):
страх -- особистість дитини -- співпраця з батьками -- вікова періодизація страхів -- причина дитячих страхів -- подолання дитячих страхів
Анотація: "Страх - природна реакція, і її головна функція - захист життя, бо виникає він у момент усвідомлення безпосередньої небезпеки. Цей стан змушує людину бути обережною. Водночас важливо помічати, коли страх виходить за межі обачливості, чинить руйнівний вплив на особистість дитини, заважаючи адекватно сприймати навколишню дійсність і приймати рішення відповідно до свого досвіду і переконань. Аби компетентно допомагати дітям долати різноманітні страхи, варто розібратися в їхній типології та причинах виникнення."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тристан, Анна.
    Вечірнє коло: підсумки дня [Текст] : розмова з дітьми в колі друзів / А. Тристан // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 8. - С. 24-26. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--особистість дитини
Кл.слова (ненормовані):
розмова з дітьми в колі друзів -- соціальна компетентність -- особистість дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литвиненко, Ірина.
    Дитина і педагог - партнери [Текст] / І. Литвиненко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 10. - С. 8-10. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
дитина і педагог -- особистість дитини -- відносини дитини і педагога


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван
    Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським [Текст] / іван Бех // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- особистість дитини -- духовне життя дитини -- розумовий розвиток
Анотація: Розмірковуючи над тим, як плекати особистість дитини і будувати особистісно орієнтований освітній процес, неодмінно варто звернутися до наукової спадщини видатного педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Як пов’язані із сучасністю ідеї, висловлені понад пів сттоліття тому, розмірковує знаний науковець.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лохвицька, Любов
    Про що розповість дитячий малюнок? Проєктивна колірно-малюнкова методика "Я і мої друзі" [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дитяча психологія--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
діагностична методика -- особистість дитини -- психологічний клімат
Анотація: Авторська діагностична методика, опис якої пропонується у статті, допоможе проаналізувати особливості розвитку малюків та виявити можливі проблеми за допомогою дитячих малюків.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Піроженко, Т.
    Гра дитини [Текст] : впроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти / Т. Піроженко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 5. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- гра дитини -- особистість дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кондратець, Інна.
    Рефлексійні "вітаміни” [Текст] : техніки для підтримання психологічного здоров’я дітей / І. Кондратець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 9. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Здоров’я дітей--дошкільний вік
   Дошкільна освіта--здоров’я дітей

Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров’я дітей -- рефлексійні техніки -- вітамінний комплекс -- психологічний клімат -- особистість дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Андрющенко, Тетяна
    Емоційний інтелект і здоров’я [Текст] : вправи для дітей дошкільного віку / Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 9. - С. 8-11. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- самоусвідомлення -- саморегуляція -- емпатія -- керування відносинами -- особистість дитини -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Левінець, Наталія.
    Як забезпечити оптимальну рухову активність дітей у сучасних умовах [Текст] / Н. Левінець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 2. - С. 3-9. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність дошкільників -- здоров’я дітей -- особистість дитини -- гіподинамія -- гіперкінезія -- руховий режим


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чаплінська, Юлія.
    Гендерна рівність: долаємо стереотипи [Текст] : поради педагогам / Ю. Чаплінська // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 2. - С. 12-16. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--гендерний підхід
Кл.слова (ненормовані):
соціальна справедливість -- гендерна ідентичність -- гендерне самовираження -- особистість дитини -- рівноправне середовище в ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Крутій, Катерина.
    День без іграшок, або Як оптимізувати ігрове середовище [Текст] / К. Крутій // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 4. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- ігрова діяльність -- вільна гра дітей -- простір дошкільника -- ротація іграшок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Окерешко, Олена.
    Є в малечі добрі помічники - рукавички, гудзики й килимки [Текст] : ігри для дітей дошкільних груп / О. Окерешко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 4. - С. 14-16. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--ігротерапія
Кл.слова (ненормовані):
стрес -- переживання дитяче -- негативні емоції -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- гудзикотерапія -- ігри з рукавичками -- ігри з килимками


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)